Albert Einstein se narodil před 140 lety. Jeho teorie se postupně potvrzují dodnes

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

14. 03. 2019 13:49

Kdyby se Einstein narodil dnes, tak po něm neštěkne ani pes a nejspíše by zůstal se svou manželkou.Dobře víme, že Einstein stavěl na Lorentzových transformacích a na informacích od maželky Melevy, se kterou tu relativitu konzultoval.

Anonymizovaný  |  14. 03. 2019 13:08

Mně se potvrzují tyto dvě Einsteinovy teorie každý den:1) "Vesmír a lidská hloupost jsou nekonečné. Ale tím prvním si nejsem jistý."
Kvantové fyzice příliš nerozumím, takže nekonečnost vesmíru nemohu nijak bezpečně potvrdit ani vyvrátit.
Nekonečností lidské blbosti jsem ale sám byl svědkem v mnoha případech a jsem si jí pevně jistý. Jsem si jistý, že přetrvá celá tisíciletí, místo, čas a i když už se bude psát rok 35 000 a lidé dávno upustí Sluneční soustavu, stále budou někteří jedinci "tak blbí až to bude bouchat vstupními silovými poli do pokojů".
2) "Definice bláznovství je dělat stále dokola to samé a očekávat rozdílný výsledek."
Tohle se projevuje téměř v každém korporátu a zaměstnání. Moje oblíbená a nejzábavnější korporátní tupost je "hledání Boha" (ještě většinou za zcela neadekvátně nízký plat).
To znamená, že korporát si stanoví něco absolutně nereálného a vytvoří na to pracovní pozici. V té pak střídá různé lidi (nebo se o to snaží) a to, že se cíl nedaří splnit je vždy jen "chybou a neschopností" daného jedince, nikdy ne zadání nebo fungování korporátu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2019 12:12

... kromě Nobelovi ceny za fyziku... Tedy pane Polesný, jaksi, ehmm, no... No tak nic.