Americký úřad pro bezpečnost vyšetřuje problém se zaseknutým pedálem kormidla Boeingu 737 Max

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

avatar
12. 03. 2024 11:12

Tak ale airbus nema vypinani svetilka ze nesmis kourit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 03. 2024 08:30

Boeing... stále nová překvapení Jen otazka casu kde chybi jake srouby o kterych se ani netusilo treba a pak jen pockat az se neco uvykla a tam tadadááá, padááá samozrejme nikdo za to nebude primo moci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 03. 2024 21:15

Tak průšvih to je, ale pořád je možné použít tiller (ruční řízení příďového podvozku), kapitán tedy mohl provádět korekce směru při přistání takto. Při běžném pojíždění je použití tilleru norma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 03. 2024 19:39

Tam zas nainstaloval výrobce o čem piloti neměli ani tucha, že to v tom letadle vůbec je, jako před pár lety MCAS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 03. 2024 19:23

Nejdřív 2 spadly letadla, pak upadnou dveře, kolo, teď se zasekne směrovka. Jo, v tom chceš letět. Boeingu došly prachy na servis? Že to takle odírají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor