Tak ale airbus nema vypinani svetilka ze nesmis kourit.
Boeing... stále nová překvapení 😀 Jen otazka casu kde chybi jake srouby o kterych se ani netusilo treba a pak jen pockat az se neco uvykla a tam tadadááá, padááá :-O samozrejme nikdo za to nebude primo moci...
Tak průšvih to je, ale pořád je možné použít tiller (ruční řízení příďového podvozku), kapitán tedy mohl provádět korekce směru při přistání takto. Při běžném pojíždění je použití tilleru norma.
V minulosti by se s takovými zprávami nikdo neobtěžoval. Boeing je pod bulvárním drobnohledem.
Naopak. V minulosti potkalo něco podobného už třeba typ DC-10, který zpočátku trpěl mnohými neduhy. Což podpořily i nehody toho typu, způsobené chybami posádky. Letadlo upadlo v silnou nemilost a velmi přísný drobnohled. Což ovšem způsobilo, že DC-10 se stal nakonec jedním z nejbezpečnějších typů a dostal se zpět na výsluní. U maxe vidím podobnou paralelu, jen zatím bez té historické rekapitulace.
Upřímně, váš komentář IMHO není v rozporu s tvrzením na které reagujete. Dokonce bych řekl, že ho podporuje a rozvádí. Boeing je skutečně nyní pod drobnohledem a media reagují na každou drobnost a budou reagovat i na chybu posádky, pokud by se stala a házet se to bude na letadlo.Ale snad si i díky tomu konečně nejvyšší vedení společnosti (myslím Boeing) uvědomí, že cena akcií je podružná (a pomíjivá) pokud letecká společnost není schopná zaručit v první řadě bezpečnost.
akorat pri pristani se nekontrolije kolo ale smerovka. Staci trosku vic tim k9lem otocit a ori pristani se vzprici. A jak kolo koriguje smer jeste pred dosednutim?
Ale dá se korigovat směr odlišným tlakem na pravých a levých brzdách.Před dosednutím je problém, ale pokud není silný boční vítr a směrovka je zaseklá v neutrální poloze, tak to tragédie není.
Jako pilot bych nerad přistával se zabloklou směrovkou.
Ovšem stát se to třebas v letové hladině, příďový podvozek to neřeší.
Tam zas nainstaloval výrobce o čem piloti neměli ani tucha, že to v tom letadle vůbec je, jako před pár lety MCAS
Nejdřív 2 spadly letadla, pak upadnou dveře, kolo, teď se zasekne směrovka. Jo, v tom chceš letět. Boeingu došly prachy na servis? Že to takle odírají?
Dneska je moderní omezovat QA, třeba to tam zavedli také. Každopádně ta firma má asi nějaký systematický problém, to nejsou jenom jednotlivé případy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.