Premiéra prvního prototypu značky Frangivento se odehrála 30. května v Národním muzeu automobilů v Turíně. Jak bývá u Italů dobrým zvykem, supersport zaujal nejen z hlediska papírových hodnot, ale i po designové stránce.

Premiéra prvního prototypu značky Frangivento se odehrála 30. května v Národním muzeu automobilů v Turíně. Jak bývá u Italů dobrým zvykem, supersport zaujal nejen z hlediska papírových hodnot, ale i po designové stránce.

Hybridní vůz má nabídnout výkon až 1010 koňských sil. Zadní kola pohání desetiválcový přeplňovaný spalovací motor s objemem 5,4 litrů a osmistupňovou převodovkou, zatímco na předních kolech najdeme dva elektromotory.

Hybridní vůz má nabídnout výkon až 1010 koňských sil. Zadní kola pohání desetiválcový přeplňovaný spalovací motor s objemem 5,4 litrů a osmistupňovou převodovkou, zatímco na předních kolech najdeme dva elektromotory.

Samotný vůz na první pohled zaujme například masivním sáním vzduchu na střeše či atypickou přídi s výraznou špičkou. Díky proporcím působí auto dojmem, že je kratší než reálných 461 cm, což je o něco více než Ferrari F8 Tributo.

Samotný vůz na první pohled zaujme například masivním sáním vzduchu na střeše či atypickou přídi s výraznou špičkou. Díky proporcím působí auto dojmem, že je kratší než reálných 461 cm, což je o něco více než Ferrari F8 Tributo.

Asfane DieciDieci váží 1550 kilogramů, což s ohledem na to, že je vyroben ručně, není příliš mnoho. Zezadu toto sportovní monstrum zaujme integrovaným červeným křídlem, velkými výfuky a skutečně masivními difuzory.

Asfane DieciDieci váží 1550 kilogramů, což s ohledem na to, že je vyroben ručně, není příliš mnoho. Zezadu toto sportovní monstrum zaujme integrovaným červeným křídlem, velkými výfuky a skutečně masivními difuzory.

Pokud právě rozbíjíte kasičku nebo měníte bitcoiny na eura, pak vězte, že Frangivento se bude snažit prodat Asfane DieciDieci za více než jeden milion eur. Cílem firmy je získat finanční prostředky na financování rozvoje.

Pokud právě rozbíjíte kasičku nebo měníte bitcoiny na eura, pak vězte, že Frangivento se bude snažit prodat Asfane DieciDieci za více než jeden milion eur. Cílem firmy je získat finanční prostředky na financování rozvoje.

Možná i na Italy je opravdu hodně extravagantní interiér, kterému dominuje kombinace bílé a rudé barvy a velmi netradiční linie.

Možná i na Italy je opravdu hodně extravagantní interiér, kterému dominuje kombinace bílé a rudé barvy a velmi netradiční linie.

Poněkud kýčovitě zde však působí madla k otevření dveří ve tvaru žlutých (dle některých médií zlatých) pistolí, odkazujících na startéry závodů 24 hodin Le Mans.

Poněkud kýčovitě zde však působí madla k otevření dveří ve tvaru žlutých (dle některých médií zlatých) pistolí, odkazujících na startéry závodů 24 hodin Le Mans.

Hybridní vůz má nabídnout výkon až 1010 koňských sil. Zadní kola pohání desetiválcový přeplňovaný spalovací motor s objemem 5,4 litrů a osmistupňovou převodovkou, zatímco na předních kolech najdeme dva elektromotory.
Samotný vůz na první pohled zaujme například masivním sáním vzduchu na střeše či atypickou přídi s výraznou špičkou. Díky proporcím působí auto dojmem, že je kratší než reálných 461 cm, což je o něco více než Ferrari F8 Tributo.
Asfane DieciDieci váží 1550 kilogramů, což s ohledem na to, že je vyroben ručně, není příliš mnoho. Zezadu toto sportovní monstrum zaujme integrovaným červeným křídlem, velkými výfuky a skutečně masivními difuzory.
Pokud právě rozbíjíte kasičku nebo měníte bitcoiny na eura, pak vězte, že Frangivento se bude snažit prodat Asfane DieciDieci za více než jeden milion eur. Cílem firmy je získat finanční prostředky na financování rozvoje.
7
Fotogalerie

Asfane DieciDieci je brutální italský supersporťák s výkonem 1010 koní

Italská značka Frangivento Auto designéra Giorgia Pirola a podnikatele Paola Manciniho patří k těm, jež znají jen krajní fajnšmekři. Přesto se toto jméno v uplynulých dnech objevilo na stránkách mnoha světových periodik. Důvodem je představení sportovního vozu Asfane DieciDieci, jehož deklarované parametry jsou opravdu působivé.

V roce 2017 zaujala firma Frangivento poněkud podivným konceptem sportovního vozu, který měl v interiéru akvárium. Další zvláštností byl foťák pro pořizování selfies, integrovaný do stěrače v předním skle. Měl fungovat tak, že po stisku tlačítka se stěrač vyklopil v úhlu 45 stupňů a pořídil fotografii posádky auta.

Přes tisíc koní pod kapotou

Premiéra prvního prototypu značky Frangivento se odehrála 30. května v Národním muzeu automobilů v Turíně. Jak bývá u Italů dobrým zvykem, supersport zaujal nejen z hlediska papírových hodnot, ale i po designové stránce. Příznivci značky se však k jejich smůle budou muset obejít bez akvária.

Hybridní vůz má nabídnout výkon až 1010 koňských sil. Zadní kola pohání desetiválcový přeplňovaný spalovací motor s objemem 5,4 litrů a osmistupňovou převodovkou, zatímco na předních kolech najdeme dva blíže nespecifikované elektromotory. Asfane DieciDieci má hliníkový rám a jeho karosérie je vyrobena z komponent z uhlíkových vláken a hliníku.

Samotný vůz na první pohled zaujme například masivním sáním vzduchu na střeše či atypickou přídi s výraznou špičkou. Díky proporcím působí auto dojmem, že je kratší než reálných 461 cm, což je o něco více než Ferrari F8 Tributo.

Extravagantní interiér

Asfane DieciDieci váží 1550 kilogramů, což s ohledem na to, že je vyroben ručně, není příliš mnoho. Zezadu toto sportovní monstrum zaujme integrovaným červeným křídlem, velkými výfuky a skutečně masivními difuzory.

Možná i na Italy je opravdu hodně extravagantní interiér, kterému dominuje kombinace bílé a rudé barvy a velmi netradiční linie. Poněkud kýčovitě zde však působí madla k otevření dveří ve tvaru žlutých (dle některých médií zlatých) pistolí, odkazujících na startéry závodů 24 hodin Le Mans.

Pokud právě rozbíjíte kasičku nebo měníte bitcoiny na eura, pak vězte, že Frangivento se bude snažit prodat Asfane DieciDieci za více než jeden milion eur (26 milionů korun). Cílem firmy je získat finanční prostředky na financování rozvoje a výrobu 500 automobilů v průběhu následujících deseti let.

Určitě si přečtěte

Články odjinud