Astronomové mají nejvyšší pohotovost. Nejzáhadnější hvězda v Galaxii se ozvala

Názory k článku

dolph1888  |  22. 05. 2017 11:11  |  Linux Firefox 53.0

Však se nakonec najde rozumné vysvětlení bez nutnosti emzáků. Zajímavý jev to je, o tom žádná.

Bzuci  |  22. 05. 2017 12:58  |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 58.0.3029.110

Byl jsem se teď podívat ve Stromovce a celá observatoř houká a blikají tam červená světla. Policie natáhla pásky a nikoho nepouští dovnitř ani ven. Kolem jezdí černá auta se zatmavenými skly a vše pohlcuje šum z vysílaček.
Však taky nejvyšší pohotovost astronomové ještě neměli, je to poprvé. Každý astronom na tuto událost celý život čekal. Teda věřilo se, že až to přijde, bude to něco přízemnějšího, třeba blížící se obří asteroid, ale Hlavní Astronom svolal nejvyšší pohotovost a rudý poplach při téhle příležitosti, a jistě ví proč.I autor článku z toho byl tak překvapený, že nedokázal správně napsat ani nadpis. Nejvyšší pohotovost je nejvyšší pohotovost, tak by se to dalo pochopit, ale ne u autora článku; ten totiž astronomem rozhodně není, a o nějaké vědecké serioznosti si může nechat zdát. Honí totiž senzace, to není vědecké ani trochu. Poplach se ho tedy netýká a může v klidu překontrolovat ten nadpis.

kolik6  |  22. 05. 2017 18:00  |  Macintosh OS X Safari 10.0