Astronomové objevili daleko za Plutem objekt s extrémní dráhou. Může ukazovat na existenci planety Devět

03. 10. 2018 15:42

Vychýlení těles ve Sluneční soustavě mohli zrovna tak způsobit v minulosti prolétající hvězdy, některé se prý přibližují až na 1 světelný rok, zrovna tak se to stane i v budoucnu ...- Gliese 710 - tato hvězda o velikosti zhruba 2/3 Slunce by se dokonce mohla v následujících 1,4 milionech letech přiblížit až na nebezpečnou vzdálenost jednoho světelného roku.- Scholzova hvězda (WISE 0720−0846) - červený trpaslík obíhaný hnědým trpaslíkem byl objevený teprve v roce 2013. Hvězda před 70 tisíci lety proletěla Oortovým oblakem a přiblížila se na méně než jeden světelný rok.>>> http://www.livingfuture.cz/clanek.php...

03. 10. 2018 11:22

Pluto je pořád planeta, ale trpasličí. Vyřazena byla správně. Trpasličích planet už byla objevena spousta. Ta nová je další z nich.http://calgary.rasc.ca/images/Kuipers_revised8.jpg... http://www.mpe.mpg.de/~tmueller/tno_public/arch... ... A jak vypadá trpaslík Pluto proti jiným tělesům v
soustavě?
https://3c1703fe8d.site.internapcdn.net/newman/gfx/news/hires/201... ...

03. 10. 2018 08:57

Tak nejdřív Pluto vyřadí z planet, aby za pár let mohli se slávou přidat planetu jinou.