Astronomové vyhlížejí asteroid 2018 VP1. Na začátku listopadu by měl velmi těsně minout Zemi

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

Protože síla gravitace této hvězdičky je obrovská, letí planeta daleko vyšší rychlostí, než dříve. Zjistěte si prosím fakta u hvězdářů, kteří nejsou ovlivněni granty. Ostatní musí mlčet. Poznáte to na sledování Kasiopei a Velkého vozu vždy ve stejnou hodinu. Kasiopea si vyměnila místo s Velkým vozem již kolem Vánoc a nyní bude vidět to samé. To znamená konec galaktického oběhu a vyrovnání energetických hladin jak ve Vesmíru, tak na Zemi. 😎✔️😎💟
Podotýkám, že Vesmír má vědomí a to, co se děje na Zemi se zaznamenává i ve Vesmíru. Nový Zákon je to, co znamená objasnění pravdy Vesmíru. Zabitý ukřižovaný člověk je právě propojen s gravitační čočkou neutrinové hvězdy. Proto je planeta tažená do tohoto místa. Nyní se hraje o přežití planety Země. Buď nastane výbuch, nebo se planeta zase vzdálí. Lži vlád podporují výbuch. Proto je třeba je přestat financovat. Nespoléhete se na vytunelovanou měnu a pěstujete si plodiny k přežití.

26. 08. 2020 10:03