Astronomové zachytili záhadný signál ze středu galaxie. Netuší, o co se jedná

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

19. 09. 2021 08:01

Že by přišli na to že ve vesmíru nejsme sami?

15. 09. 2021 17:50

Safra to jsem prosvihl! Chtel jsem se na tu "sondu" Australian Square Kilometre Array Pathfinder jet podivat dokud byla jeste na zemi. Blbej Covid mi to prekazil a ted zjistim ze to poslali do vesmiru? Chudak Musk, ta jeho Starship je detska hracka proti tomu co vyneslo ASKAP!

Nedalo mi to, vazne se na ASKAP chci podivat (az budeme moci cestovat v ramci Australie). Pevne verim ze bude tam kde ma byt

15. 09. 2021 05:59

Signál zní, my vás v naší galaxie nechceme... Vaše pokora je nesouroda v pochopeni v cestování meziprostoru, při čemž by jste narušili systém continuvity... Lidé obdivujici prostor, posléze zneuziji a jsou nevyzpytatelny ke svým potřebám... Pokud chcete obyvat vesmírný prostor, nejdřív přiznejte, že pro zachování continuity, nebudete narušovat a předělávat ke svým potřebám neboť vaše frekvence systému pohonu je příčinou černých děr... Poté vesmír upadne do zapomnění a černá hmota zůstane bez známek modulace, tedy bez tvaru...

14. 09. 2021 18:25

astronomové netuší, oč se jedná u všech objektů.. nevíme jak vznikl měsíc - > domníváme se.. to samý země, slunce, a i tohle.. je to sbírka domněnek, avšak s hezkejma obrázkama

13. 09. 2021 14:33

Tak snad ten signál není zase z mikrovlnky
https://www.theguardian.com/science/2015/may/05/micro... ...

13. 09. 2021 11:03

Noooo. Vzhledem k tomu, že 70% hmoty vesmíru je skryto našemu chápání, je neznámý zdroj radiových signálů jen drobnost.

13. 09. 2021 08:38

A už je to tady (znovu), došlo na moje slova a kecy. Takže všichni hezky zbraně do pracek a bránit Zemi!