V Audi samozřejmě taky , legislativa ani pro čtyři kroužky neudělala výjimku. Jedna věc je reklamní kampaň. Nevím, jak soudní trolling nyní funguje v Evropě, ale v USA tato reklama zřejmě nepoběží, díky ní by tam výrobce v případě nehody prosoudil boty. U nás stále platí, že nadsázka v reklamě nemá u soudu váhu deklarované vlastnosti. To je taky důvod proč Tesla oficiálně deklaruje, že řidič musí mít ruce na volantu, je to pojistka před žalobami. Zatímco Tesla deklaruje, že snad už v průběhu tohoto léta budou její vozy mít stupeň 4 (opět legislativou asi ještě dlouho neumožněný), tak Audi představuje světově první stupeň 3, nemá spíše na myslí první evropský model se stupněm 3, nebo světově první model se spalovacím motorem? Skoro každý výrobce vyvíjí svůj vlastní systém autonomního řízení, ale principiálně jsou všechny na stejném principu, data s radarů, lidarů a kamer, strojové učení a spousta nasbíraných dat. Nikdo nemá revolučně odlišný a lepší systém, než druzí. Až v poslední době se objevily nějaké zajímavé algoritmy zrychlující učení a čipy přímo designované pro strojové učení. Ještě do nedávna se na to používaly především grafické karty. Něco z toho se už možná promítne do nové A8, ale spíš to budou stále ještě grafická karta a nějaké vlastní Audi algoritmy. Zajímavé je spíše to, že se to dostane do komerčně poměrně rozšířeného modelu.