Auta bez volantu zatím nedávají smysl. Ford končí s autonomním řízením 4. úrovně

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21

Názory k článku

09. 04. 2023 17:28

Tesla je pocitac na kolech a treba po dalnici uz jezdim pouze na autopilota. Zatim co autopilot je stale lepsi a lepsi, s kazdym updatem, tak zivi ridici jsou porad horsi a horsi ;-( v Praze zasadne bez smerovek, mimo Prahy zasadne s dalkovyma svetly, na dalnici porad v levem pruhu a srat na rozestupy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 04. 2023 13:52

Hlavně ať je co nejdříve nějaká úroveň autonomního řízení povinnou součástí výbavy každého nového auta. Včera jsem si postál krásných 25 minut na jižní spojce, protože si někdo nevšiml auta při přejíždění z pruhu do pruhu, na jinak docela prázdné jižní spojce.
Samozřejmě nejdůležitější aspekt autonomních aut je ochrana životů účastníků silničního provozu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 04. 2023 11:40

Prukopnikem je Tesla? Tesla rozhodne neni ani blizko autonomnimu rizeni urovne 4. Jsou na urovni 2 a maji daleko i k urovni 3. Co to je zase za slint?
Naopak se stale hlasiteji mluvi o tom, ze nepouziti LiDARu a odstraneni RADARu bylo pro Teslu fatalni chybou a proto zaostava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 04. 2023 11:31

V Nevade ma MB povoleni do urcite rychlosti jezdit plne autonomne, zadne ruce na volante a podobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor