Automobilka BMW změnila logo. To nové prý odpovídá digitálnímu věku a je průhledné

Nastupující éra elektromobilů nutí automobilky nejen k vývoji nových konceptů automobilů, ale často k celkové změně myšlení. V BMW se tento zvrat rozhodli vyjádřit i novým logem. Mění se po 23 letech a nově má symbolizovat digitální éru.

Nakolik se to povedlo, můžete posoudit sami. Logo je zcela ploché a maximálně zjednodušené, nezajímavějším prvkem je ale kruhový lem, do kterého je zasazena trojice písmen BMW. Už od vzniku automobilky v roce 1917 je tento lem černý, ale teď, po více než 100 letech, dochází „digitální doba“ a s ní průhlednost. Lem nemá barvu prostě žádnou.

Do lemu se promítne barva pozadí. S průhledností se dnes běžně pracuje všude na internetu a na webových stránkách BMW tedy působí logo přirozeně, ale automobilka s ním počítá také u automobilů. Jak to bude vypadat jste si mohli všimnout při odhalení elektrického modelu BMW i4. Dříve celistvá „placka“ je nyní bílomodrá šachovnice s odsazeným stříbrným lemem. 

Diskuze (24) Další článek: Chyba v šifrování umožňuje hackerům klonovat klíče k autům Toyota, Hyundai a Kia

Témata článku: , , , , , , , , , , ,