Škoda se pustila do sdílení elektrických skútrů. Po Praze jich začalo jezdit 50

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 38

Názory k článku

04. 09. 2019 22:03

Nemeli neco podobneho na Kladne jako sluzbu obcanum? Pujcovna elektrokol... Akorat se pak ukazalo, ze je potreba, aby to kazdy vecer nakladak sbiral a jezdil dobijet? A ze kdyz se pak po roce udelala celkova bilance, tak v prepoctu na kilometr vychazel taxik levneji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 09. 2019 16:51

a nejde nahodou o pujcovani?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 09. 2019 15:45

Uz takhle motorkari jezdi v huste doprave, ze je casto neni vubec videt a do toho tihle nemotorkari. Hodne stesti... Ja svou motorku prodal, za ten risk mi to v praze nestoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 09. 2019 12:38

Největší problém těchto služeb je, že ti, co si auta/kola/koloběžky/skútry půjčují, se k nim chovají přesně podle částky, které za ně platí, tedy desítky Kč. Navíc to stojí venku i v ve vedrech, deštích, mrazech, dostává to hrozně zabrat.Pak např. ty koloběžky Lime po roce vypadají jako kdyby jezdily deset let. Nevěřím, že to může být někdy ziskové za takové částky, bez kaucí a kontrol stavů při vrácení - tedy bez všeho, co dělá klasická půjčovna a asi k tomu dospěla z nějakého důvodu. Druhá věc pak je bezpečnost provozu na těch strojích, kdy každý se chová trochu jinak a je otázka, jak časté je seřizování.Všechno je to byznys honící se za obratem, dotují to investoři a ve výsledku to opět bude vydělávat na prodeji dat, reklamě nebo kdoví na čem.Dřív jsem tomuto modelu věřil, ale přišel jsem o iluze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 09. 2019 12:19

Půjčování není sdílení. Ve sdíleném systému může každý sdílet svůj skútr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 09. 2019 10:49

Na ten návlek na hlavu bych nespoléhal.
Očekávám epidemii vší v Praze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 09. 2019 10:20

Můj dojezdTak můj dojezd když foukne protivítr tipuji ani ne poloviční, tedy pod 35 km a to u skútru za 130 000.
Tedy na dojíždění do vzdálenosti 18 km a zpět je to nevhodné.
Tady mají výhodu trpaslíci, protože při 50 km/h již potřebujete přes 90% energie na proražení vzduchu.
Možná bych i těch 35 km při aerodynamickém posezu ujel, ale chtělo by tomu i přizpusobit řidítka, aby se na ně dalo i snadněji zalehnout.Jakou mají kapacitu ty baterky? Jakou to má spotřebu na 100 km při 50 km/h?Ještě dodávám odkaz
https://torrot.com/en/motorbikes/5/133/muvi...
Má to i ECO mode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 09. 2019 09:51

Ve městě určitě přínosné řešení. Přece jen už jsme v době, kdy není normální, dýchat výfuky aut / motorek. Sám bych ještě ocenil, kdyby na dopravních prostředcích bylo co nejméně plastu, který lze nahradit dřevem, slitinami lehkých kovů. Raději méně věcí ekologicky lépe odbouratelných, než více přírodu zatěžujících. Člověk má také nohy a měl by je využívat, pro srdce je každodenní ostrá chůze to nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor