redmond
redmond
15. 12. 2019 • 15:39

Vidno ze je to este v plienkach, lebo autonomy system zabudol priviest rohliky a mleko.

Názor byl 1× upraven, naposled 15. 12. 2019 15:39

Petr Melechin
Petr Melechin
13. 12. 2019 • 14:43

Tohle je docela podstatná informace: "Kamion se po amerických silnicích pohyboval těsně před Díkuvzdáním a VĚTŠINOU jezdil v autonomním režimu."

MacPhenom
MacPhenom
13. 12. 2019 • 13:39

A bude díky tomu máslo levnější? Snad časem..😀

DDRatm
13. 12. 2019 • 11:25

Looks like we got us a 1 0-38.
Uh, 1 0-38.
Uh, let's see.
Uh, ''outsider blabbing about auto-drive system.

TFSi
13. 12. 2019 • 11:15

Tak mě napadlo: pokud v budoucnu vezmeme klasický kamion, namontujeme na něj kamery, radary a já nevím co ještě a pošleme ho autonomně doručovat zboží, jak bude takovýto stroj řešit tankování, případně nakládku a vykládku zboží?
Navíc případné technické problémy, defekty penumatik, uvíznutí v zasněženém kopci... Akorát se kamioňáci přesunou z kabiny auta do nějaké čekací místnosti servisního/dohledového centra a když bude mít takovýto stroj problém, tak tam dojedou, spraví ho a pošlou zase dál...

pcwifi
13. 12. 2019 • 10:50

autonomni-kamion-plusai-uspesne-dovezl-naklad-masla-napric-celymi-spojenymi-staty. a většinou jezdil v autonomním režimu...takze vlastne se nic zazracneho nekonalo, proste jen demo, ze to nekdy snad za 10 let pojede i samo...

VectorX
13. 12. 2019 • 10:37

Aspon v jednej veci maju Amici mozog. Kamiony. Maju oproti europskym Aerodynamicky tvar, a pri zrážke maju aj deformačnu zonu, a nie že kamionista je odsudený na smrť...

hamik
13. 12. 2019 • 9:50

Dokud se bude zbozi prepravovat po beznych cestach kolovymi vozidly, tak imho nikdy nebude mozne aby na delsich trasach jezdily plne autonomni kamiony bez lidske posadky. Rizeni je jedna vec, starost o kamion a naklad behem cesty vec druha (kdo jste treba nekdy koukali na YT na vlogy Truck Martina, tak vite kolik je krome rizeni jeste udelat dalsi prace). Nekdo musi resit technicke problemy behem cesty, kola je nutne po urcitych kilometrech pravidelne dotahovat, u choulostivejsich nakladu kontrolovat jeho stav, v pripade defektu se kolo taky samo nevymeni atd. atd.Nevim no, na jednu stranu by bylo fajn ze by "ridic" (resp. vezouci se dohled) nemusel porad resit otazku povinnych pauz takze by se delsi trasy daly zajet rychleji na jeden zatah, na druhou stranu v te kabine stejne bude muset porad byt zivy clovek, protoze nektere necekane situace zadna automatika nebo dispecer ovladajici autonomni kamion na dalku proste nevyresi.

Jenda 248
Jenda 248
13. 12. 2019 • 9:18

Však tam sedí řidič. Tak co je to za úspěch?

Tojevono
13. 12. 2019 • 9:05

Na vytipované dálnice, nejspíše bez uzavírek, je to ideální.
Vůbec také nevíme, zda před kamionem nejel průzkumný vůz, který by upozornil na případné problémy.
Každopádně i v kamionu byla obsluha, protože nikdy nevíte, co se může stát. No, naštěstí to tentokrát vyšlo.Jenomže může se stát, že se na dálnici uzavře úsek a ten se bude muset objíždět po neznačených cestách.

Názor byl 1× upraven, naposled 13. 12. 2019 09:06

T.Y.N.G.
13. 12. 2019 • 8:33

Vím, že snímky jsou převzaté, ale je celkem hloupé, že z venčí ukazují kamion Volvo a uvnitř jsme v International Lonestar :-/

duro miso
13. 12. 2019 • 8:26

Na začiatku naložili mlieko a v cieli bolo maslo.
Proste máslostroj. 😀

vransen
13. 12. 2019 • 8:26

Zdá se, že na západním pobřeží nejsou žádné krávy, když musí tahačem vozit 18 tun másla od jednoho pobřeží na druhé... :-O

Určitě si přečtěte

Články odjinud