V režimu autopilota se plně soustředit na řízení nebo nicméně stále je ve fázi, kdy nad počínáním automatu musí dohlížet šofér, pak se ovšem mohu já zeptat. Neměla by náhodou firma investovat do vlastního obřího polygonu (navrhuji nějaký již nepotřebný vojenský), tam si roky „hrát” a zdokonalovat řízení v umělém městě s ulicemi, přechody, překážkami, lidmi (komparzisty, figurínami), ve všech ročních obdobích a nakonec zákazníkovi prodat vůz s režimem 5 = plná automatika, když už? Jde mi o to, že šofér, který má jen částečné automatické řízení polevuje v pozornosti, taková už je lidská přirozenost, jak se zdá, chyby bude dělat i plné automatické řízení (lepší než lidský mozek ještě nebude celá staletí ne pár desetiletí, jestli se pletu zhodnotí jiní, já už tu nebudu), nehledě na to, že lidé dělají gratis testovací panáky soukromé společnosti. Nebo jsem něco přehlédl a mají nějakou slevu na voze, nemyslím státní dotaci*? Pochybuji.
* Nedobrovolný příspěvek od ostatních lidí platících daně. Dám k tomu ještě takový příklad, zavedl bych elektronické referendum v případech, kdy mají lidé přispívat ze svých daní některým spoluobčanům (ostatní jsou tedy diskriminováni) na nákup eMobilu. Sám jsem takovou možnost využil (DE) ano, ale takový přístup považuji za férový, ANO = bude dotováno, NE = bohužel.