Avi Loeb: „Pozorování UFO mohou být známkou toho, že nás špehují mimozemšťané.“

Avi Loeb z Harvard University ve svém nejnovějším článku pro Scientific American propojil dvě zdánlivě nesouvisející témata – UFO, resp. UAP (unexplained aerial phenomena) a mezihvězdný objekt ‘Oumuamua.

Konkrétně tvrdí, že nějaká mimozemská civilizace mohla na Zemi v minulosti umístit senzory shromažďující různé informace o zdejším životě, zatímco ‘Oumuamua může být sondou vyslanou za účelem naladění se na jejich signály.

Nedávná pozorování UAP je pak možné považovat za známku toho, že jsme skutečně sledováni.

Potřebujeme lepší data

„Ale místo toho, abychom se jen podivovali nad možnými scénáři, bychom měli shromažďovat lepší vědecká data a objasnit povahu UAP,“ píše uznávaný astronom.

„Toho lze dosáhnout nasazením nejmodernějších kamer na širokoúhlé teleskopy, které monitorují oblohu…  Hledáním neobvyklých jevů ve stejných geografických lokacích, odkud přicházejí zprávy o UAP, mohou vědci v transparentní analýze otevřených dat tuto záhadu vyjasnit,“ dodává.

Loeb se samozřejmě domnívá, že UAP jsou mimozemská zařízení... nebo přírodní úkazy. Variantu, že se jedná o drony vyslané do amerického vzdušného prostoru např. Čínou či Ruskem, považuje za nepravděpodobnou.

Diskuze (7) Další článek: Sabrent má výkonné externí SSD s kapacitou 16 TB. Stojí jako ojeté auto