Kuk Vykuk
Kuk Vykuk
22. 5. 2024 • 13:30

Německo dosud dotovalo svůj spalováckej zázrak miliarda a teď knučí že to samý dělá i Čína. je to jen banda pokrytců. B-]Německá vláda narvala do svýho autoprůmyslu za 10 let 115 miliard eur aby mohla táhnout tu "světovou ekonomiku 路

Newspaper uncovers $172 billion in government assistance to the German auto industry
https://www.carsales.com.au/editorial/details/secret-... ...

Názor byl 1× upraven, naposled 22. 5. 2024 13:30

Honza Honza
20. 5. 2024 • 12:26

--- deleted by author, wrong topic ---

Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2024 15:31

Petr Vojvo
17. 5. 2024 • 15:31

BYD má americké akcionáře. Tesla dtto. Jen soudruhům z usa a eu nedošlo, že hlavní jsou baterie a to má čína nejlepší.

Petr Ježek
17. 5. 2024 • 12:48

Na VTM patří nevědecká politika? Od kdy?

vandal_gesierich
vandal_gesierich
16. 5. 2024 • 14:56

rakosnici si mysleli ze zadotuju cinske auta popredaju na aliexpresse znicia konkurenciu a potom zvysia ceny.lenze tu na zapade sa zavedu cla a rakosnik nic nepreda a dopadne to ako s cinskymi mestami duchovale ajtak kto by preboha riskoval zivot tym ze si sadne do takeho auta?

Pavel Krejci
16. 5. 2024 • 11:43

Kohout zakokrhá jakýkoliv nesmysl USA a slepice zalezou do kouta a sklapnou EU.
To máme vedení v Bruselu !

radon
16. 5. 2024 • 10:02

Podle mne to nemá pro Evropu žádné dobré řešení. Cla na chvilku ochrání EU automobilky, ale už neprodají nic do Číny. Evropský spotřebitel bude kupovat dražší e-auta s kratším dojezdem a výhledově stejně prodej EU aut v Číně bude klesat k nule (snad kromě těch prémiových).
Nabízelo by se zabrat a vymyslet lepší auto, než Číňani a za dobrou cenu. Jenže drahá výroba a drahé energie a neexistující suroviny. Jaký máme na tohle recept? Snad jen masivní robotizaci, jadernou fúzi a suroviny z Měsíce 🙁
Takže žádné dobré řešení ...

Samanthea N (Samanthea Nováková)
16. 5. 2024 • 7:59

Až budu někdy v budoucnu kupovat nové auto, bude to alternativa mého současného Mercedesu. A alternativa ve všem, tedy v kvalitě, dojezdu, době tankování/dobíjení, pohodlí a dalších věcech. Takže to čínské šmejdy už předem vyřazuje.

jinej Michal
16. 5. 2024 • 7:51

V podstate mam pocit, ze cina byla o krok napred. Takze pokud risk vyjde, obejdou to produkci evropskych automobilek vlastnenych cinou. Pokud ne, tak chcipnou evropske automobilky a cina na tom ziska take, protoze prijde i cast konkurence. Kdo na tom neziska ani v jednom pripade, je evropa. Ale budeme mit mnoho lopatek od vetrniku, ktere budou uvolnovat miliardy sklenenych ulomku 🙂

Tojevono
15. 5. 2024 • 19:40

VW se adaptuje, zvyšuje produktivitu o 100%.

Adaptaci rozjíždí ve Španělské továrně na ID,2 sourorozence v počtu 3 000 000.
Tam bude produktivita práce o 100% vyšší než v roztroušených tovarnách Polo klasse.A v ČR se budou v budoucnu dělat jeden nebo dva modely v milionových počtech (viz Španělsko), navrhnuté v Německu.

Názor byl 1× upraven, naposled 15. 5. 2024 19:41

Richard Vacek
15. 5. 2024 • 19:08

Největší katastrofa by byla, kdyby nám Čína své produkty dodávala velmi levně, nebo úplně zadarmo. To by si každý mohl dovolit vlastní fotovoltaickou elektrárnu, mobil a elektromobil, jeho životní úroveň by stoupla a životní náklady poklesly.
A něco takového si přece nezasloužíme.

Petr Zaloha
15. 5. 2024 • 18:48

To bylo porad chcechtani nad cinskymi EV. Pry nikdy. Uplynulo nekolik malo mesicu a ted panika. Jojo, evropsky a americky dinosauri hezky spinkaly a tvrdily, ze EV je slepa ulicka. A ejhle,ona se z toho stala hlavni trida. V Shanghai zije 29 milionu lidi a jezdi tam 50% EV. Vsichni maji kde nabijet, site nemaji blackout a lidi si to chvali. Jen v CR jsou vsichni zvykli vozit svou vyplatu na benzinku a posilat miliardy sejkum a rusackym vrahum. No nic, krach prijde i se clem, pokud nezvednou zadky a nebudou delat poradna EV. Cena baterek je uz tak nizka, ze neexistuje zadna vymluva, ze EV musi byt draha. Smejdi nas okradaji a obelhavaji. EV je skutecnost ktere se neda vyhnout.

Mike.M
15. 5. 2024 • 18:10

Jim vubec nejde o ekologii ale jen o prachy a to mi nikdo nevymluvi. Čína nečina auto elektroauto. Jen a jen prachy. Apropo Ja nejsem zastáncem elektroaut. Ale myslím ze malá městská ekektroauta by bylo dobre řešení ale určitě ne velké 3tunove suv s malým dojezdem. Nutit to kupovat ne nesmysl, ale kdyby stalo nějaké Punto, Swift, Fabia apod okolo 300tis tak by to lidi brali, a ne X6, Neda GLS, enyaQ a podobne monstra pres 1,5M

Martin Prokop
Martin Prokop
15. 5. 2024 • 15:35

Evropa zatím tápe z toho důvodu, že tady lidé masivně ani nekupovali nové EURO 6,7 vozy se spalovacím motorem. A nekupují ani masivně Čínské EV.Takže klidně ad nahodí na asijské EV co chtějí , ale ke zvednutí prodejů Evropských EV to nepovede. Což byl a je záměr.To, že málo lidí koupí pidi čínské EV za 3/4 mil místo 1,1mil z Evropské produkce někdo může vidět jako ztracenou obchodní příležitost. Ale zákazem toho Čínské EV se lidem budget nezvětší, ani ten Evropský EV o 1/4 mil nezlevní.USA je trochu na srovnání k dost jinému trhu. V Evropě bude jen nefiremní vozový park stárnout i přes "levné" EV z dovozu.

Názor byl 1× upraven, naposled 15. 5. 2024 15:36

akuhtr
15. 5. 2024 • 14:43

“Bezva”, nikdy není pozdě cly snížit životní úroveň své vlastní populace. Když už tu je ta povinná školní docházka a povinná četba asi by stálo za to něco v povinné četbě nahradit něčím od Bastiata. Myslím že třeba Petici výrobců svíček by studenti ocenil, je to jen pár stránek a dá jim to řádově víc než to co tam je v povinné četbě dnes…

5ta1da
5ta1da
15. 5. 2024 • 14:25

Domnívám se, že to Bidetovi loutkovodiči krapet nedomysleli a časem se jim to vymstí.

Jamil
15. 5. 2024 • 14:04

Najdemokratickejšia krajina sveta pustila do gatí. Má strach z čínskej konkurencie.😀

svopex
svopex
15. 5. 2024 • 14:01

Cel se určitě také dočkáme. Nekonkurenceschopne EU automobilky je třeba ochránit... Možná škodovka přeci jenom nezkrachuje.

Určitě si přečtěte

Články odjinud