BMW i4 ukazuje elektrickou budoucnost automobilky BMW. Luxus, výkon, dojezd až 600 km a obří ledvinky

Názory k článku

neilz  |  04. 03. 2020 11:58  |  Microsoft Windows 7 Chrome 80.0.3987.122

ty vsemozny blikatka uvnitr jsou fakt k nezaplaceni ja jsem ale mnohem vic zvedavej na nove akumulatory od tesli ktere uz interne vyrabi a testuje pro blizke nasazeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
MBPro  |  04. 03. 2020 12:08  |  Microsoft Windows 10 Chrome 80.0.3987.122

No tvl.. Ty vítězné oblouky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Miniii  |  04. 03. 2020 12:32  |  Microsoft Windows 7 Firefox 73.0

Vzhledově hezký, ale pokud bude reálně omezená rychlost na 200 km/h, tak mi to přijde degradující. Já nějaká sportovní BMW měl a mám a pokud to podmínky umožní, prostě na to chci šlápnout... a ne se šinout 200 km/h při 500 koních pod kapotou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jirkajiri  |  04. 03. 2020 12:53  |  Microsoft Windows 10 Chrome 80.0.3987.122

600 km na 80 kWh baterii. Tj 13,3 kWh/100 km Ha ha i Citigo má větší spotřebu. Možná tak konstantní rychlostí 40 kmh .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mitch__  |  04. 03. 2020 13:01  |  Microsoft Windows 10 Firefox 73.0

Kdo vymyslel, že všechny EV musí mít ten odpornej futuristickej interiér? To je prostě hnus...Ještě jsem neviděl EV co to nemá takhle podobně. Proč to nemůžou udělat podobný design interieru jako maji moderní vozidla se spalovacími motory ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 03. 2020 14:48 | Microsoft Windows 10 Firefox 73.0

Tak jedno sa musi priznat...ten Hans Zimmer to zase zvladol na jednicku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomanr  |  04. 03. 2020 15:17  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Až na tie bezúčelové ľadviny pekne auto. Sú tam ako päsť na oko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  04. 03. 2020 16:41  |  Microsoft Windows 10 Firefox 74.0

Zatím se vždy ukazuje a automobilky u každého modelu informují, že maximální dojezd je pouze v ekomódu s maximální rekuperací. Jakýkoliv náročný terén, hory, zasněžené silnice spolu s mrazem, zvýšená zátěž nebo rychlá jízda po dálnici vždy zkracuje dojezd a nejsou dodrženy tabulkové hodnoty. Stejně to platí také pro přívěsy, kdy tato auta nedisponují ani potřebným zařízením. Zajímalo by mě, jak třeba takto pojedu na dovolenou s vlastním obytným přívěsem, asi sotva, protože výkon navíc, který bude třeba prakticky vyřídí baterii už po 1/3 deklarovaného dojezdu. Auto by vždy mělo být víceúčelové, ne že si na courání po městě koupím nákupní „E-košík” (pak bych zvážil rovnou doručení nákupu domů), na delší trasy další větší E-Auto a na dálkové ještě jiné s běžným spalovacím motorem, tohle někomu přijde ekologické? Nevyjde pak ekologicky, na vyčerpané zdroje i ekonomicky lépe jediné se spalovacím motorem s nízkými emisemi?
> Ohledně lepších baterií, které kdekdo vyvíjí, tam ještě uvidím, dokud je neuvidím v ostrém nasazení bez nějakých „podfuků” budu pesimista (proč už dnes nejsou v menších zařízeních jako jsou třeba mobily, kde by se ověřila spolehlivost, bezpečnost těchto nových článků?). Co mě však děsí stále více je, jak málo slyším o pokroku v recyklaci, tím se nechlubí snad vůbec nikdo, jakoby to nebyl závažný škraloup na celé elektromobilitě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2020 18:09 | Microsoft Windows 10 Chrome 80.0.3987.122

Prej ledvinky, vždyť je to jak obtisklá pr*el starý báby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor