Boeing po padesáti letech v tichosti zastavuje výrobu svého největšího letadla 747 Jumbo Jet

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

09. 07. 2020 10:07

Má to 4 motory a to je ten největší problém - dvojnásobný počet motorů na konkrétní požadovaný součtový výkon znamená o zhruba 50% vyšší hmotnost (jen motorů samozřejmě), servisní náklady, hluk a spotřeba.
Nikdo se nechce jebat se 4 motory, když stačí jen 2.
Z pohledu účinnosti se silně uplatňuje "power sizing", jelikož platí, že čím větší je stroj, tím lepší může v principu dosáhnout energetické účinnosti, jelikož povrchová plocha (defacto měřítko ztrát) neroste lineárně s objemem/hmotností (defacto měřítko výkonu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 07. 2020 09:24

no v tichosti asi tezko😁😁👍🏿. a co byste si pani redaktori predstavovali? orchestr v kazdem meste a vesnici s promitanim uspechu daneho letadla?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2020 09:08

Tak to je poměrně logické, když po těchto strojích už není poptávka. Ruší ji stejně, jako ji v mnohem větší tichosti zrušil Airbus už cca před rokem. O tom se zase tak moc nepsalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2020 08:15

"V tichosti"? Všude se o tom píše, na jiným serveru jsem to četl minulej tejden, tak jaký "v tichosti"? Že neudělali trachtaci jako když končil Concorde? No a co? Je to právo výrobce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor