Bombardier oživuje elektrický vlak bez trolejí, je napájený z baterií

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 18

Názory k článku

23. 09. 2018 11:59

Tak nulové emisie ? Nakoniec bude mať moja dcera pravdu , keď mi povedala , že elektrina sa vyrába v zásuvkách ! Čim viac budeme mať zasuviek , tým budeme mať viac elektriny , dokonca aj dedkovi a babke môže dať .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2018 12:21

Hele, nějak ještě jakž takž beru, když někdo dělá elektrovozítka z uhlíkových kompozitů nebo hliníku, která netahá tolik „mrtvé“ váhy.
Ale jezdit na baterky u lokomotiv a vagónů, které samy o sobě bez nákladu váží desítky tun... pak to ujede čtyřicet kiláků a nazdar :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 09. 2018 11:03

WTF. Jak nulové emise to si tu elektřinu jako vyrobí solárníma panelama na střeše?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 09. 2018 09:40

Proč to nezkombinovat?
Klasická trolej a baterie k tomu.
Vlak by pak mohl projíždět přes kratší neelektrifikované úseky a ve chvíli kdy by najel zase na elektrifikovanou část, tak by se přepnul na trolej a zároveň se začali nabíjet baterky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 09. 2018 09:10

Takto nezmyselne podporovať batériový biznis. Jasne, že je rozumnejšie natiahnuť radšej napájací drôt, hlavne pri koľajovej doprave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2018 08:21

40km :D
a pak se to dvě hodiny nabíjí ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 09. 2018 08:20

To jsou zase kecy, že prý nulové emise.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 09. 2018 08:13

Zajímala by mě cena ve srovnání s běžnou elektrickou lokomotivou. Jestli by nebylo levnější elektrifikovat zbytek železniční sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor