Tak nulové emisie ? Nakoniec bude mať moja dcera pravdu , keď mi povedala , že elektrina sa vyrába v zásuvkách ! Čim viac budeme mať zasuviek , tým budeme mať viac elektriny , dokonca aj dedkovi a babke môže dať .....
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 9. 2018 11:59
Hele, nějak ještě jakž takž beru, když někdo dělá elektrovozítka z uhlíkových kompozitů nebo hliníku, která netahá tolik „mrtvé“ váhy.Ale jezdit na baterky u lokomotiv a vagónů, které samy o sobě bez nákladu váží desítky tun... pak to ujede čtyřicet kiláků a nazdar 😃
WTF. Jak nulové emise to si tu elektřinu jako vyrobí solárníma panelama na střeše?
Nebo solárními, větrnými a jadernými elektrárnami. Úplně stačí nemít elektrárny spalovací.
Solárama na střeše by to nabíjeli půl roku a pak jednou jeli 🙂.
Proč to nezkombinovat?Klasická trolej a baterie k tomu.Vlak by pak mohl projíždět přes kratší neelektrifikované úseky a ve chvíli kdy by najel zase na elektrifikovanou část, tak by se přepnul na trolej a zároveň se začali nabíjet baterky.
Ale vždyť přesně to se v článku píše...Na elektrifikovaných tratích je elektřina dodávána tradičním způsobem z troleje a je používána nejen k pohonu elektromotorů, ale také k nabíjení akumulátorů.
K ničemu jinému to asi stejně nebude, ten dojezd 40km není moc.
A čo to nekombinujú ? Ale to robia aj eletričky a trolejbusy , že na križovatkách , výhybkách idú na bateriu....
Takto nezmyselne podporovať batériový biznis. Jasne, že je rozumnejšie natiahnuť radšej napájací drôt, hlavne pri koľajovej doprave. :-O
40km 😃a pak se to dvě hodiny nabíjí ne?
Kéž by jen dvě 😀
To jsou zase kecy, že prý nulové emise.
Tipujem ze tu elektrinu vyrabaju jednorozce trenim svojich rohov. Tu by sa zislo zaviest ekvivalent TCO (total cost of ownership) - na vypocet emisii z nepriamych zdrojov.
To zase záleží na místě spotřeby, je rozdíl, jestli elektřinu vyrábí z jádra, uhlí nebo třeba vody. A u železnice to napájení bude z různých elektráren...
Zajímala by mě cena ve srovnání s běžnou elektrickou lokomotivou. Jestli by nebylo levnější elektrifikovat zbytek železniční sítě.
Z dlouhodobého hlediska určitě.
Cena je myslim nepodstatná , pri výdrži 40 km / čo je nemej ako vzdialenosť medzi zastávkami/ si asi robia z ludí srandu . Pre tým rušeň ťahal veľký tender z uhlím a vodou, a dnes bude ťahať 2 tendre z baterkami ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.