dušan  rajninec (alter012)
23. 9. 2018 • 11:59

Tak nulové emisie ? Nakoniec bude mať moja dcera pravdu , keď mi povedala , že elektrina sa vyrába v zásuvkách ! Čim viac budeme mať zasuviek , tým budeme mať viac elektriny , dokonca aj dedkovi a babke môže dať .....

Názor byl 1× upraven, naposled 23. 9. 2018 11:59

Adam Vágner
21. 9. 2018 • 12:21

Hele, nějak ještě jakž takž beru, když někdo dělá elektrovozítka z uhlíkových kompozitů nebo hliníku, která netahá tolik „mrtvé“ váhy.
Ale jezdit na baterky u lokomotiv a vagónů, které samy o sobě bez nákladu váží desítky tun... pak to ujede čtyřicet kiláků a nazdar 😃

LivingLegend
LivingLegend
21. 9. 2018 • 11:03

WTF. Jak nulové emise to si tu elektřinu jako vyrobí solárníma panelama na střeše?

KosKarel
21. 9. 2018 • 9:40

Proč to nezkombinovat?
Klasická trolej a baterie k tomu.
Vlak by pak mohl projíždět přes kratší neelektrifikované úseky a ve chvíli kdy by najel zase na elektrifikovanou část, tak by se přepnul na trolej a zároveň se začali nabíjet baterky.

Spacer
Spacer
21. 9. 2018 • 9:10

Takto nezmyselne podporovať batériový biznis. Jasne, že je rozumnejšie natiahnuť radšej napájací drôt, hlavne pri koľajovej doprave. :-O

Zbyněk Říha
21. 9. 2018 • 8:21

40km 😃
a pak se to dvě hodiny nabíjí ne?

jmatus
jmatus
21. 9. 2018 • 8:20

To jsou zase kecy, že prý nulové emise.

loobick
21. 9. 2018 • 8:13

Zajímala by mě cena ve srovnání s běžnou elektrickou lokomotivou. Jestli by nebylo levnější elektrifikovat zbytek železniční sítě.

Určitě si přečtěte

Články odjinud