Josef Housa
17. 6. 2025 • 23:14

Pane redaktore Kiliáne, proč máte mezi fotografiemi i 4 obrázky různých verzí Challengeru?

Piccard192
Piccard192
12. 6. 2025 • 22:30

no a kolik teda presne muze letet ?
uz tady bylo jedno podzvukove letadlo co melo letet, co nejvice to jde, to uz je asi 50 let co to chvili letalo, bylo rychlejsi nez 747

Milann milanmid
12. 6. 2025 • 14:25

Za bictrony by jsme jich měli asi 6 ?No ale zase máme díky této vládě holý zadek ?

Petr Vojvo
12. 6. 2025 • 0:31

Tak to je bomba ten bombardiera i cena je bombovní... 😀

JRevil
11. 6. 2025 • 21:21

To je na dvě věci, pokud to neletí Mach 2, tak to neberu. Za týden letím na Aljašku a je rozdíl tam letět 9,5 hodiny nebo 4,75 hodiny.

acx99
11. 6. 2025 • 17:55

Musim jeste trochu zamakat, ale pak do nej rad pujdu.
Tisknu na motivacni nastenku.

KRtek.tm
11. 6. 2025 • 15:44

Dobře. Většina z nás si to letadlo nekoupí a ani v něm nepoletí, o to víc nás zajímají dopady na životní prostředí při výrobě a provozu takové zbohatlické zbytečnosti.

Názor byl 1× upraven, naposled 11. 6. 2025 15:44

Bobanowicz
11. 6. 2025 • 14:48

K tomu ještě špičkový protiatomový kryt poháněný jaderným reaktorem, zbudovaný na nějakém ostrůvku uprostřed oceánu někde na jižní polokouli (třeba Svatá Helena) a jaderný armagedon může začít. :)

Názor byl 1× upraven, naposled 11. 6. 2025 14:52

Bzuci.
11. 6. 2025 • 12:59

Prosim, o kolik je 0,94 mach rychlejsi nez bezny boeing 747, nebo cim to letam? Mam pocit, ze tahle letadla se k te nadzvukove bariere taky dost blizi a v nekterych ohledech ji prekonavaji (proudeni kolem kridel nebo tak neco), je to vubec vyznamne zrychleni?Jakoze chapu, ze kolem te nadzvukove bariery je to slozite, ale pokud je to letadlo o 5% rychlejsi, prijde mi to docela nepodstatne. Byt ja samozrejme nejsem cilovka 🙂

Názor byl 1× upraven, naposled 11. 6. 2025 13:00

Jirka Vejražka
Jirka Vejražka
11. 6. 2025 • 12:03

Letadlo vypada zajimave, ale clanek pripomina reklamni letak. Tipnul bych, ze z velke casti jde o strojove prelozene marketingove materialy vyrobce, jinak si to neumim vysvetlit.Vety typu "Piloti mají k dispozici nejmodernější kokpit s technologií „fly-by-wire“, kde tradiční mechanické vazby nahradila přesná a spolehlivá elektronika." vypadaji, jako by autor v poslednich triceti letech nevidel moderni letadlo, tak radeji budu verit tomu, ze jde o text z markeringovych materialu vyrobce :)

Jiří Prokop (jiprok)
11. 6. 2025 • 10:09

Krásné letadlo. Ale nevím jaký to bude prodejní hit. Lezecké společnosti tlačí na cenu. Ty chtějí co nejvíce sedadel a ne oddělené zóny.

školník Hadraba (Verxes)
školník Hadraba (Verxes)
11. 6. 2025 • 9:23

Jojo armáda říkala, že nám chybí bombardéry..

Nedos.
11. 6. 2025 • 9:10

Bude se to prodávat i ve variantě praktik, případně Combi? U přepravy krabic a balíků nepotřebuj půr ér, ani ty svitící nesmysly.

Josephus Miller (Josephus.A.Miller)
11. 6. 2025 • 8:23

Je to krásné letadlo. Přejme mu úspěch a jen samé příjemné a pozitivní záznamy ve statistikách. Jsem zvědavý na dostupné příležitosti se na tento typ přeškolit.

Určitě si přečtěte

Články odjinud