Britové slibují laciné solární panely. Používají perovskit a boří rekordy

Názory k článku

lemming  |  10. 01. 2019 15:21  |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Výborně, takže lednový článek o převratné technologii v oblasti solárních panelů už máme, teď ještě nějaký o převratné technologii v oblasti baterií a jsme pro tento měsíc komplet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 01. 2019 18:28 | Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

O perovskite sa hovorí už dlhšiu dobu, tak snáď sa niečo dostane čoskoro aj do výroby a predaja...

10. 01. 2019 22:03 | Microsoft Windows 7 Firefox 52.0

Když čtu posledních několik let populárně-vědecké časopisy, tak mám každý den dojem, že došlo k obrovskému vědeckému průlomu.Snad každý týden je vyřešen problém baterií pro skladování obrovského množství elektřiny v malém prostoru, zítra začne výroba.Každý týden se objeví genetická modifikace, která vyrobí nějakou superrostlinu či něco jiného - a náš život bude sluníčkový a tak skvělý jako nikdy předtím. Článek neopomene zdůraznit potřebnost genetických modifikací a prakticky nikdy si nezapomene kopnout do skeptiků, kterým se hraní na Boha nelíbí.Každý týden nastává průlom v oblasti nanotechnologií. Opět co týden se náš život posune obrovským způsobem vpřed.Co týden věda nalezla další, tentokrát 100% účinný lék na rakovinu. Vlastně už dávno lidstvo neví, co to rakovina je, protože věda - pokud člověk hodnotí z pohledu populárních vědeckých časopisů - má k dispozici obrovské množství superúčinných léků na rakovinu. Tedy rakovina už je minulostí.Každý týden se vyskytne přelomová ekologická technologie. Prudce se zvýší účinnost solárních panelů, případně se zlevní na zlomeček ceny. Máme už takové množství technologií na snížení CO2, že CO2 už vlastně ani nemůže existovat. Když chcete vidět CO2, musíme jít do muzea, tak moc věda pokročila podle množství ekologických článků a vědeckých průlomů v tomto směru.Kvantový počítač - to je dávno realita, kterou máme už každý na stole a v tabletu.Za týden Elon Musk (který tu má v tomto webu větší kult osobnosti než generalisimus Stalin svého času) vyšle posádku na Proximu Centauri a o týden později už k nejbližšmu kvasaru. Za 14 dní Elon Musk potom ovládne celý vesmír a vydá jízdní řád pravidelné linky po Magellanových mračnech a nejbližších kupách galaxií. Muskovo linky budou jezdit pravidelně každý den v 8:30 z Texasu, v 13:00 budou u Magellanova mračna a v 18:00 jste doma a ještě se můžete podívat na večerníček.***A pak se člověk podívá do reality - a ono to všechno byly řeči barona Prášila. A všechny ty úžasné věci byly jen Potěmkinova vesnice.

xxar3s  |  10. 01. 2019 22:19  |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98