Brutální elektrický Chevrolet eCOPO Camaro táhne 700 koní s 800 volty

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

06. 11. 2018 07:34

Chceš být mistrem světa?
Udělej si vlastní kategorii. Elektrozávoďák s praktickou užitkovostí autíčka na klíček. Kdo si hraje, nezlobí, a ještě tím ukážeme, jak myslíme "ekologicky" (i když to stojí miliardy, které jsou prakticky vyhozené do kanálu)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 11. 2018 09:54

může mi někdo vysvětlit, proč Elon používá střídavý a tady SS motor ? měl jsem za to že střídavý je lepší, ale Elon tam má poměrně složité konvertory a v čem je rozdíl ? vim že u Žabotlamů byl SS motor a pak tam byl nějaký kontrolér co dělal v tom vlaku velkej hluk, vůbec si nedovedu představit, jak to fungovalo. Asi tak nějak chápu že u moderních vlaků a vozidel je ten kontrolér polovodičový, takže to nedělá rámus, ale co dělá tomu nerozumim. Dále jsem měl za to že se nějak používá soustava odporů u SS motoru a tomu už vůbec nerozumim . .tady chlapek taktuje motor Tesly
https://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor