Bez přesných hodnot těch hmotností a ISP asi nemá smysl moc počítat delta-v, to může sloužit leda pro nějaký elementární odhad s přesností řekněme ±1 km/s. Předpokládal bych spíš, že výrobce tyto parametry zná a podle toho si to uměl přesně spočítat, respektive že to navrhl na předem specifikované požadavky.
Asi nebude mít 450 s jako třeba SLS, ale jestli to je spíš 300, nebo spíš 350, nemáme tušení a přitom to je dost podstatný rozdíl. Navíc, jak jsem zmínil, při startu z této výšky nebude potřeba celé delta-v jako u startu ze země, ale o pár set m/s méně.Popravdě nevím, o kolik je dražší mít víc menších motorů než pár větších. Proto nevím, jak moc velký ekonomický nesmysl je vyhodit 13 motorů oproti větším raketám, které běžně zahazují velké motory a leckdy jich taky není zrovna málo. Tím spíš, že nevíme, co to je za motory.Na rideshare za 100 kg vidím přesně ty samé 4 miliony. Ale to opět jen spekulujeme, ta cena známa není.