Budoucnost s příchutí retra. Vybrali jsme nejlepší fotografie z přesunu rakety SLS a popsali, co na nich vidíte

• Raketa SLS pro program Artemis se nedávno vydala na startovací rampu
  • Nyní je už zase zpět v hale, kde budou odstraněny objevené problémy
  • První start by mohl proběhnout v srpnu
  • Raketa je nástupcem Saturnu V a bude vynášet astronauty k Měsíci

Tam a zase zpět

Obří raketa SLS, která má dostat člověka zpět na Měsíc, se v uplynulých týdnech vydala poprvé na startovací rampu... a z ní zase zpět do montážní haly.

Raketu SLS (Space Launch System) jsme viděli poprvé v reálu a celou. Už nejde o animace a ani není schovaná v montážní hale. Využili jsme toho, abychom se na ní podívali z blízka a doplnili to o řadu zajímavostí.

Foto: NASA / Keegan Barber

Diskuze (1) Další článek: Evropská unie už kvůli GDPR rozdala přes tisíc pokut v celkové výši 1,6 miliardy eur

Témata článku: Technika, Vesmír, SpaceX, NASA, Kosmonautika, Artemis, Elon Musk, Raketa, Artemis 1, SLS, Falcon, Orion, Měsíc, Saturn, Crew Dragon, Apollo, Raketoplán, Rampa, Foto, Mys Canaveral, Americká vlajka, Startovací rampa, Věž, Space Launch Systém, VAB

Grilujete? Tak radši zatajte dech!

RakovinaZdraví