Z 0 na 100 km/h dokáže  Bugatti Centodieci  akcelerovat za 2,4 sekundy, rychlosti 200 km/h dosáhne za 6,1 sekundy a sprint z 0 na 300 km/h pokoří za 13,1 sekundy.

Z 0 na 100 km/h dokáže Bugatti Centodieci akcelerovat za 2,4 sekundy, rychlosti 200 km/h dosáhne za 6,1 sekundy a sprint z 0 na 300 km/h pokoří za 13,1 sekundy.

Maximálka je omezena na 380 km/h. 

Maximálka je omezena na 380 km/h. 

Tohle auto je technický skvost, ale zároveň i umělecké dílo a skvělá investice pro deset majetných kupců. Víc aut se totiž nevyrobí a ačkoli stojí čtvrt miliardy korun, jejich cena už bude dále jen stoupat. 

Tohle auto je technický skvost, ale zároveň i umělecké dílo a skvělá investice pro deset majetných kupců. Víc aut se totiž nevyrobí a ačkoli stojí čtvrt miliardy korun, jejich cena už bude dále jen stoupat. 

uvnitř je totiž  šestnáctiválcový motor  s válci uspořádanými do W a s celkovým objemem 8 litrů.

uvnitř je totiž šestnáctiválcový motor s válci uspořádanými do W a s celkovým objemem 8 litrů.

Aby toho nebylo málo, motor má hned  čtyři turba . 

Aby toho nebylo málo, motor má hned čtyři turba

Auto v mnoha detailech odkazuje na ikonický model Bugatti EB110...

Auto v mnoha detailech odkazuje na ikonický model Bugatti EB110...

...konstrukčně však vychází z moderního modelu Chiron. 

...konstrukčně však vychází z moderního modelu Chiron. 

Brutální pohonná jednotka je maximálně odlehčena a zasazena do konstrukce auta z hliníku a kompozitových materiálů.

Brutální pohonná jednotka je maximálně odlehčena a zasazena do konstrukce auta z hliníku a kompozitových materiálů.

Celkový výkon dosahující 1600 koní se tak veze v autě, které neváží ani dvě tuny a dosahuje úctyhodného poměru 885 koní na tunu.

Celkový výkon dosahující 1600 koní se tak veze v autě, které neváží ani dvě tuny a dosahuje úctyhodného poměru 885 koní na tunu.

Výkon se přitom nezužitkuje jen na přímé zrychlení, díky aerodynamice a přítlaku udrží  v zatáčkách přetížení až 1,6 G .

Výkon se přitom nezužitkuje jen na přímé zrychlení, díky aerodynamice a přítlaku udrží v zatáčkách přetížení až 1,6 G.

Auto bylo výrobcem představeno už loni, nyní zprávy o tomto autě rozvířilo odhalení jednoho z deseti zákazníků, na které se dostalo. Je jím fotbalista Cristiano Ronaldo.

Auto bylo výrobcem představeno už loni, nyní zprávy o tomto autě rozvířilo odhalení jednoho z deseti zákazníků, na které se dostalo. Je jím fotbalista Cristiano Ronaldo.

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci a legendární Bugatti EB110

Bugatti Centodieci a legendární Bugatti EB110

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Bugatti Centodieci

Maximálka je omezena na 380 km/h. 
Tohle auto je technický skvost, ale zároveň i umělecké dílo a skvělá investice pro deset majetných kupců. Víc aut se totiž nevyrobí a ačkoli stojí čtvrt miliardy korun, jejich cena už bude dále jen stoupat. 
uvnitř je totiž  šestnáctiválcový motor  s válci uspořádanými do W a s celkovým objemem 8 litrů.
Aby toho nebylo málo, motor má hned  čtyři turba . 
30
Fotogalerie

Bugatti Centodieci: Unikátní sporťák za čtvrt miliardy má 16válcový motor, 4 turba a výkon 1600 koní

Z 0 na 100 km/h dokáže Bugatti Centodieci akcelerovat za 2,4 sekundy, rychlosti 200 km/h dosáhne za 6,1 sekundy a sprint z 0 na 300 km/h pokoří za 13,1 sekundy. Maximálka je omezena na 380 km/h. Tohle auto je technický skvost, ale zároveň i umělecké dílo a skvělá investice pro deset majetných kupců. Víc aut se totiž nevyrobí a ačkoli stojí čtvrt miliardy korun, jejich cena už bude dále jen stoupat. 

Auto bylo výrobcem představeno už loni, nyní zprávy o tomto autě rozvířilo odhalení jednoho z deseti zákazníků, na které se dostalo. Je jím fotbalista Cristiano Ronaldo. Ten je velkým fanouškem značky Bugatti a už má v garáži několik kousků, včetně Bugatti La Voiture Noire.

Více než majitel nás ale zajímá technika tohoto unikátního vozu – uvnitř je totiž šestnáctiválcový motor s válci uspořádanými do W a s celkovým objemem 8 litrů. Aby toho nebylo málo, motor má hned čtyři turba

Brutální pohonná jednotka je maximálně odlehčena a zasazena do konstrukce auta z hliníku a kompozitových materiálů. Celkový výkon dosahující 1600 koní se tak veze v autě, které neváží ani dvě tuny a dosahuje úctyhodného poměru 885 koní na tunu. Výkon se přitom nezužitkuje jen na přímé zrychlení, díky aerodynamice a přítlaku udrží v zatáčkách přetížení až 1,6 G.

Auto v mnoha detailech odkazuje na ikonický model Bugatti EB110, konstrukčně však vychází z moderního modelu Chiron. 

Určitě si přečtěte

Články odjinud