Bývalý izraelský generál: „Mimozemšťané existují a lidstvo je s nimi v kontaktu.“

Bývalý generál Izraelských obranných sil (IDF) a šéf vesmírné bezpečnosti Haim Eshed v rozhovoru pro deník Jedi'ot achronot uvedl, že mimozemšťané existují a lidé jsou s nimi již v kontaktu. Tedy alespoň hrstka vyvolených – ti ostatní totiž prý zatím na něco takového nejsou připraveni.

Podle Esheda byla před nějakou dobou založena „Galaktická Federace“, která tento opatrný přístup odsouhlasila. Zástupci cizích civilizací se rovněž účastní rozsáhlého výzkumného projektu, jehož cílem je porozumět „struktuře vesmíru“.

Aby toho nebylo málo, na Marsu se má nacházet tajná podzemní základna Američanů a mimozemšťanů. Donald Trump o její existenci údajně dobře ví a dokonce na toto téma již chtěl hovořit, ale bylo mu to zakázáno.

Eshed není jediný

Sedmaosmdesátiletý Eshed rovněž uvedl, že tyto informace nyní zveřejnil pouze proto, že akademický svět se od doby prvního kontaktu s obyvateli jiných planet značně změnil. Kdyby to prý udělal dřív, nejspíš by byl hospitalizován na psychiatrii.

Zajímavé je, že podobné věci jsme v minulosti mohli slyšet i od jiných známých a úspěšných lidí, kteří neměli příliš mnoho důvodů chtít na sebe upozorňovat právě tímto způsobem.

Ukázkovým příkladem může být Edgar Mitchell, který jako šestý člověk stanul na Měsíci – a to 5. února 1971 v rámci mise Apollo 14. NASA ovšem jeho pozdější tvrzení o mimozemšťanech odmítla.

Diskuze (78) Další článek: Google Stadia oficiálně v Česku a na Slovensku. Kolik stojí, na čem a co hrát?

Témata článku: Vesmír, Mars, Donald Trump, Mimozemský život, Lidé, Apollo, Izrael, Kontakt, Mimozemšťané, Lidstvo, Generál, Mitchel, IDF