bagrous
3. 12. 2024 • 14:28

V článku se slevami mě zaujal iPad Air 2022 za 10 tisíc, tak jsem zakoupil. Objednávku se mi podařilo vytvořit, zaplatil jsem. Za asi hodinu mi napsali, že tablet už nemají. Ok, sice nechápu, že objednávka se vytvořila a mohl jsem zaplatit, ale dobře no. Paní se ptala, jestli mají objednávku upravit, nebo zrušit. Asi jsem trochu bláhově myslel, že mi třeba dají nějakou alespoň trochu odpovídající slevu na jiný tablet, když byla chyba na jejich straně. Čtyři dny se pak nikdo neozval a mezitím mi v neděli přišel daňový doklad, dnes už jsem tam sám zavolal a samozřejmě žádná sleva se nekoná a vrátí peníze. Asi si představuji trochu jiný přístup ve snaze mít spokojeného zákazníka. Na jednu stranu si istores platí placenou propagaci na různých youtube kanálech, reklamu na webech, ale když pak přijde na věc, tak dělají, že nic a do komunikace se nehrnou.

frantaN47
3. 12. 2024 • 14:06

Chce to dlouhodobě sledovat ceny a pak vybírat podle skutečné slevy a né podle toho co si kdo napíše za akci.

Nikola Kroutilová
3. 12. 2024 • 11:57

U Allegra jsem se setkala s tím, že produkt na Black friday prostě vyřadili z nabídky a následně vystavili jako novou položku a tedy bez historie cenových změn ("položka z vašeho košíku už není dostupná, ale zde jsou podobné"). Nebude překvapením, že nová položka je cca o 10 % dražší... Hlídač shopů i EU regulace ohledně "nejnižší ceny za posledních 30 dnů" jsou na takovou praktiku krátké, protože jde o "jinou" položku. Black friday US: Reálné slevy
Black friday CZ: Zdražení a manipulace :)

Názor byl 2× upraven, naposled 3. 12. 2024 11:59

Určitě si přečtěte

Články odjinud