Trochu nesmysl, ne?Vrtulník má právě efektivní řešení: jeden a ten samý motor ho táhne nahoru i žene dopředu.
Toto elektrovznášedlo má neefektivní řešení, že ho nahoru zvedne 8 motorů, ty se pak vypnou a představují mrtvou váhu a kupředu ho žene devátý (který zase představuje mrtvou váhu, když to těch 8 motorů zvedá).Stejná pitomost, jako by auto mělo 4 motory: na jízdu po rovině, na jízdu do kopce, na jízdu z kopce a na parkování. Zapnutý by byl vždy jen jeden a zbylé 3 by jen zvyšovaly hmotnost. A u letadla ta hmotnost navíc vadí ještě daleko víc, než u auta.Je to ještě větší míra neefektivity než fakt, že vrtulník vzlétá s plnou nádrží, přistává se skoro prázdnou, takže za letu vláčí v průměru půl nádrže. Kdežto elektroletadlo táhne plnou váhu baterií od vzletu po přistání.