Kuk Vykuk
Kuk Vykuk
26. 12. 2024 • 14:11

Nejvíc vždycky řvou pokrytci, kterým všichni doplácíme na levnější naftu protože maj nižší spotřební daň než benzín a stát tak přichází o miliardy. Pěkný svinstvo.

Glosátor Q
26. 12. 2024 • 11:56

Důležitý je spíše celkový trend. Prodeje BEV v EU už třetím rokem stagnují, letos se jich prodá o trochu méně než v letech 2023 a 2022. Je evidentní, že BEV nebyl většinou evropských zákazníků přijat jako plnohodnotrná náhrada. Otázkou je, jak se k tomu postaví evropští politici a úředníci, kteří automobilkám pod hrozbou pokut diktují, co mají prodávat. Ale prodej je o tom, že se nabídka musí střetnou s poptávkou. Na to zatím dojela každá plánovaná ekonomika, ať už ji vedl Brežňev, Jakeš nebo Honecker.

Rakija
26. 12. 2024 • 11:06

Tady se ukazuje, že zákazníci nemají nic proti elektromobilům jako takovým, ale nejsou ochotni platit cenu, za kterou je automobilky prodávají. Proto se úspěch dostavil až s dotacemi.Když EV zlevní pod cenu spalováků, tak zákazníci automobilkám utrhnou ruce. To bylo ostatně vidět i na elektrické Škodě Citigo, po které se zaprášilo.

Petr Vojvo
26. 12. 2024 • 2:30

Komunistický dotační kšeft pro chudé podnikatele, který platíme z našich daní, aby mohlo být drahé ee, bydlení, služby, výroba.

Názor byl 2× upraven, naposled 26. 12. 2024 02:35

Jozef Lenin
26. 12. 2024 • 0:15

Pindulin vam tady vsem vysvetli ze kazde treti auto v CR je tesla a nejaka statistika ze z tech 3M aut je 6tis tesel ho nezajima...

Mercury386
25. 12. 2024 • 22:45

koupim nyni 30 let starou Toyotu a za dalsich 20 let se budu vsem smat jak jsou hloupi

Samanthea N (Samanthea Nováková)
25. 12. 2024 • 20:31

Jestli ono by to nechtělo vyměnit vládu, když chtějí jako důvod k protlačení autíček na baterky zvýšit daně na spalováky. Vláda tu má být pro nás a pokud nám nedokáže vysvětlit důvod pro nějakou změnu, nemá právo to tlačit na sílu a přes represe, už 35 let nežijeme v totalitě.

British004
25. 12. 2024 • 19:19

Tyhle auta mi připomínají vakciny které nikdo nechce.
a zprávy na Tv Noha budou hlásit : "Nákupní centra elektromobilů praskají ve švech"

Markoff
Markoff
25. 12. 2024 • 17:25

Bomba, miesto 5400 sa ich predalo 8600, obrovsky uspech! Ludia sa po nich idu utlct.Spomenul som fakt ze 90% z tychto elektromobilov je pisanych na firmy a na sukromne pouzivanie ako normalna fyzicka osoba si ich kupuje v celom Cesku maximalne par stoviek exotov?

yorg
25. 12. 2024 • 16:43

100 z nuly je vždy větší nárůst než 100 z 99. A přitom je to stejná stovka. 🙂

mungo
mungo
25. 12. 2024 • 16:32

Jaké značky elektrovehiklů se v ČR nejvíc prodávají?
Evropské? Americké? Asijské?
---
Odpovím si sám:
1. místo TESLA Y
2. místo ŠKODA ENYAQ
3. místo Tesla Model 3
4. místo Volvo EX30
5. místo HYUNDAI KONA EV
6. místo MG4 (vyráběný v Číně)
7. místo Volkswagen ID.3
8. místo VOLKSWAGEN ID.7
9. místo BMW IX1
10. místo HYUNDAI IONIQ 5
https://elenka.cz/nejprodavanejs...ly-top-10/

Názor byl 1× upraven, naposled 25. 12. 2024 16:38

Jamil
25. 12. 2024 • 15:51

Druhý najvyšší rast predaja elektromobilov v Európe zapríčinili dotácie (8000€/EV). Nie som priaznivcom dotácií, naskakuje mi z nich husia koža, lebo ich mám spojené s bývalým režimom. Mám to chápať tak, že Česko sa dalo na socialistickú cestu vývoja a dotuje kúpu elektromobilov tým najchudobnejším?

Katikakus
Katikakus
25. 12. 2024 • 13:57

Dotace jsou zlo. Tak snad ti, co jsme jim nová auta z našich daní zaplatili, to alespoň dokážou ocenit.

Názor byl 1× upraven, naposled 25. 12. 2024 13:58

Jan Kašík
25. 12. 2024 • 13:40

Jako ten kdo na to majitelům IČO přispěl jsem vážně strašně moc rád

Určitě si přečtěte

Články odjinud