Chevrolet Silverado ukazuje, že menší objem motoru nemusí znamenat nižší emise

Názory k článku

quick100  |  27. 01. 2019 12:53  |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Přesně toto zjištění jsem si přivezl ze svého tripu po USA a Kanadě. Žádné hýkání ekoteroristických vypatlanců nezmění fyzikální zákony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrun  |  27. 01. 2019 13:20  |  Android Chrome 64.0

Tohle ale není nic nového. Přesné to samé zjistili u čtyřválcového a osmiválcového Mustanga. Ekoteroristé fyzikální zákony změnit nemohou i kdyby se na hlavu stavěli!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dpcstb  |  27. 01. 2019 13:25  |  Microsoft Windows 7 Firefox 64.0

u maleho turbomotoru vidim vyhody skor uzivatelske. vyssi krutak v nizkych otackach, takze to ide a pritom nehuci a nizsia hmotnost napredku, takze to menej nedotacave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
wailord  |  27. 01. 2019 14:18  |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Ono, taky jezdit se Silveradem 120 je celkem pěkná pakárna. Tohle vážně není obvyklý způsob užití tohoto auta. Také je dobré říct, že oněch 75mil za hodinu, tedy ve článku zmiňovaná ekonomická jízda po dálnici, je v podstatě nejvyšší rychlost jaké se dá dosáhnout v USA.Takže mi to přijde, jako měřit spotřebu traktoru, co jede po dálnici :D a čert ví, jestli ten výsledek co autoři naměřili, není jen chyba měření.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Brandstifter  |  27. 01. 2019 18:18  |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Tak to, že 3 válce o objemu kolem litru mají nízkou spotřebu jen když člověk jede tak 80 km/h a ještě musí jen naprosto plynule, protože jinak se ta výhoda vytratí. Když pojedu dálnici 160 km/h tak Superb s 2l bude žrát méně jak Fabia s 1l.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 01. 2019 19:18 | Microsoft Windows 10 IE 11.0

Kral je nahy!MP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pindulin  |  27. 01. 2019 23:37  |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Test dokazuje úplně něco jiného:- jeho autor má státni školu- test nemá žádnou vypovídající hodnotu- autor na zive nemá základní znalosti fyziky, nezajímá se o auta a zřejmě bude patřit mezi pomalejší, stejně jako autor testu.-------------Tady sem chtěl napsat odůvodnění, ale to by autor stejně nepobral...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 01. 2019 08:56 | Android Chrome 71.0

V jedné větě se mluví o tom, že velký motor dokáže vypínat válce. Při konstantní jízdě se tak mohlo jednat o dva... čtyřválce. Ale vážně... tento test nic nedokazuje, jen jedno auto a dva konkrétní motory.
Průšvih je, když se spotřebou paliva řeší emise. Spotřeba je pak vyšší než by mohla být. Při úsporném spalování chudých směsí vzniká NOx a to se měří, kvůli tomu se dávkuje více paliva pro redukci nadbytečného kyslíku ve válci. Lepší by bylo krátkodobě snížit objem ale to nikdo nedělá. Zkoušeli to u Volva zvedacím mechanismem hlavy válce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor