Chyba programátora způsobila, že skoro 300 SUV od Subaru skončí ve šrotu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 50

Názory k článku

09. 10. 2018 21:39

Opravdu skončí celé SUV ve šrotu? I motor?$$

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2018 03:07

Já myslím, že to byl řídicí program.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 09. 2018 22:55

Tvl to chce být Čížek za každou cenu cool a nebo je jen nevzdělaný a nezná termín "B-sloupek"????!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2018 18:05

A jak by jste chtěli testovat studený svár? To by se u všech vyrobených aut měl provést nárazový test?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 09. 2018 14:07

Nezvareny plech "mohl způsobit ještě mnohem větší neplechu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

no sem tam se nezadaří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2018 11:21

Klidne mi jedno mohli dat pro deti na jezdeni po dvorku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 09. 2018 10:20

Ten clanek psal de8il, ktery o autech vubec nic netusi a neumi ani anglicky. Jak mu to vylezlo z prekladace, tak to sem nakopiroval. Jeden nesrozumitelny blabol vedle druheho a zabil to tim pilirem. V cestine se tomu rika sloupek karoserie, joudo. Zapamatuj si to.
Tady to mas v cestine i s obrazkama: https://cs.wikipedia.org/wiki/Sloupek_(automobil)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 09. 2018 09:51

Vždycky mě pobaví když někde vidím název pozice "programátor CNC strojů", to jsou ty důvody proč o sobě pak mluvíme jako vývojářích, sw architektech apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2018 09:17

Nieco podobne sa stalo pred rokom ci dvoma vo VW fabrike v DE.. 2000 karoserii (myslim, ze to boli Passaty) malo posunute zvary o 2 cm kvoli chybe v programe robotov.. zial to boli nosne, takze rovno do srotu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 09. 2018 08:54

Nehazejte to hned na "ostré" testování. Nelze každou změnu ladit ve výrobě, od toho jsou tu testy. Ostatně kdybychom měli za každou chybu pleskat programátory, ten co se stará o živé, by už dávno žádné zuby neměl. Ale je otázka, zda na to živé vůbec má, aby zaměstnala někoho schopného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 09. 2018 08:18

Ach jo... to zas psal nekdo, kdo o autech nema ani anung.Pro toto je prece cesky vyraz “sloupek” (cili b-sloupek) , zadny pilir.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 09. 2018 08:06

"...a robotická chyba kvůli softwarové chybě svého kódu nesvařila karoserii u několika set dalších vozů..."Není těch chyb nějak moc ? Asi ze solidarity k programátorům

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2018 07:47

subaru zbyla spousta jinych moznosti, viz treba gm spinacky ... ale subaru se k tomu postavili velmi slusne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 09. 2018 07:22

Lidé by se měli odnaučit potřebě u všeho hledat viníka. Ano někde se asi stala chyba, ale výstupní kontrola zafungovala a zákazníkům se nic nestalo. Takže celkově výrobní řetězec zafungoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 09. 2018 07:18

No jo, když se kašle na kontrolu … vždy po změně programu by se každá první karosérie ze série měla důkladně zkontrolovat, třeba i zničit při té kontrole, ale opravdu důkladně zkontrolovat zda je v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 09. 2018 07:05

Na to by snáď mal prísť kontrolór hneď pri prvých kontrolách či nie ? Veď určite musia najskôr otestovať správnu funkciu či robot robí to čo má a ako ??? Hádzať chybu na programátora ktorý, podľa redaktora, zbastlil kód je veľmi jednoduché...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor