Tento koncept letu není žádná novinka, Američani již zkoušeli experimentální stroj, který má tyto vlastnosti, ale zřejmě to není tak jednoduché, jak to vypadá, protože se stále upřednostňuje kolmý let do vesmíru, který je časově nejkratší. Že tento způsob letu Číňani dotáhnou do úspěšné praxe a trumfnou tak Američany (i Rusy) moc nevěřím, když jsou stále vesmírnými nováčky a nedokázali ani udržet v chodu svojí (čínskou) vesmírnou stanici (Nebeský palác), který nám brzy na přelomu 2017/18 spadne na naše hlavy.
ok ... ok ... len jedna otázku .. v mojom rss ma tento článok obrázok ktorý vôbec nie je na tejto stránke. a to render skylon krotí používa SABRE motor ... v podstate sa pýtam či bol článok upravený alebo rss ma vlastne náhľady ???
Konečně přichází ke slovu stará myšlenka, jak dostat vzdušné plavidlo do výšky efektivnějším způsobem než kolmo vzhůru.
Rakety startující z letadel tu byly prakticky pořád. Jen je to vhodné pouze pro malé náklady.Tady je novinka hlavně ten ramjet.
Proč by to mělo být efektivnější? To je spíš ten klasický kolmý start, protože se za nejkratší dobu překoná ta nejhustší vrstva atmosféry.
Protože proudové motory (i ty náporové) jsou v atmosféře efektivnější než raketové. Logicky, část paliva získávají z atmosféry, zatím co raketové si musí nést všechno sebou. Pro zajímavost, když tu někdo zmínil SABRE, tak tam jde o raketové motory, které dokáží jako proudové využívat kyslík z atmosféry.
Horizontální start má výhody v mnohem menším dynamickém namáhání konstrukce a nákladu, tím pádem rychlejší znovupoužitelnosti a nižší pravděpodobnosti katastrofického selhání.
Takže bude mít 3 typy motorů? Klasický proudový, ramjet a raketový? Nebo bude "vícestupňový" jako SpaceShipTwo, ale raketa na letadle, na letadle?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.