Az 380 a nový 400 (Fuxing) vyvinuli a postavili sami, ale prave s pouzitim technologii zapadnich firem Bombardier, Shinkansen, Siemens a Alstom, ktere dodali vsechny predchozi rady. Je to celkem znama historka.A realita cestovani s CRH ? No zazil jsem, a vedle uzasne rychlosti a presnosti to ma ale i velka negativa:- nadrazi obvykle nekde na poli daleko za mestem, kam nevede vetsinou zadna verejna hromadna doprava (nekdy metro), a na taxiky se ceka veledlouho- priserna kultura cestujicich Cinanu, kteri jsou priserne hlucni, prdí, krkají, plivou, mlaskají a křičí, a pouštějí si všude nahlas videa na smartphonech. To je zcela otřesné - na nase pomery docela drakonicke osobni bezpecnostní kontroly, komancove se boji teroristu na palube CRH jak "čert kříže" (a to doslova!)- jizdenky na CRH (dost drahé) si nemuze koupit kazdy, souvislost s osobnim sociálním kreditem. A tím nemyslím nějaké zločince apod... To je prostě realita- iluze o tom, že vyšší třídách bude klídek - opak je pravdou, uřvané skupiny jdou právě do první a bussinesu (mají to obráceně značené než obvykle v letadlech)