Člověku možná pomohl na vrchol evoluce „hormon lásky“

Názory k článku

Jarda.abc  |  29. 01. 2018 13:12  |  Microsoft Windows 7 Chrome 63.0.3239.132

Tak díky hormonu lásky nebude za chvíli ve volné přírodě ani jeden lidoop.

dolph1888  |  29. 01. 2018 13:36  |  Microsoft Windows 10 Firefox 58.0

Jednou bude člověk smutný, vymírající druh. Tajemství už nebudou, člověk bude znát vše, jak o sobě, tak o okolí (navštíví a dobude všechny vesmíry, jiné dimenze, možná ovládne i velké třesky, je naděje, že se jedná o styk více vesmírů, který v tom či onom, zpřehází pravidla - mantinely, v kterých existují, pro částice / energie). Budeme bozi bez těl, čisté energie s prakticky, či fakticky neomezenými možnostmi. Jen lidé s omezenou fantazií si představují nějaké lodě, přenášení pomocí transportérů, kdepak, ke všemu stačí myšlenka, přání, zvlášť u tak pokročilé, nehmotné entity, jakou jistě budeme. Ovšem ten život, snad se tomu už tak nebude říkat. Prostě cosi, co šumí ve větru na planetách a má naprostou kontrolu nad vším. Jedno plus taková doba mít bude, vše bude vynalezeno (tentokrát s konečnou platností), objeveno a vědci, ti se odeberou k zaslouženému nicnedělání.

vzach  |  30. 01. 2018 17:17  |  Microsoft Windows 10 Firefox 58.0

Ta část článku o monogamii a opuštění od uspořádání do tlup asi není úplně přesná. Když uvážíme, že se v určitých oblastech zeměkoule se dosud vyskytují harémy, tak zas tak úplně všichni lidé tu gorilí organizaci do tlup dosud zřejmě neopustili. Možná má pořád ještě mnoho lidí nedostatek "hormonu lásky" a zůstávají proto pod vrcholem evoluce?

31. 01. 2018 22:43 | Microsoft Windows 8.1 IE 11.0

Vzhledem k tomu, že ani netušíme jak dlouho Homo Sapiens překáží na této planetě, myslím, že jde jen o další blábol.
Nyní po nálezu dalšího zbytku člověka, je věda nucena opět přepisovat dějiny našeho druhu. Když tedy páni vědci nevědí jak dlouho tu člověk existuje, je úsměvné, že by mohli byť jen tušit, co je toho příčinou.
tsd