Vypadá to jako zajímavá věc, pokud bydlíte v tom městě (tady byla řeč konkrétně o Praze) v domě s průjezdem, garáží, dvorkem, kam se dají takové věci schovat. Na sídlišti bych prostě kolo za sedm pětek pravidelně parkovat nenechal, ani kdyby bylo přivázané skrz obě kola i rám. Jen si říkám jestli při těchto rozměrech už to neztrácí po Praze výhody kola. Projiždět kolonami stojících či popojiždějících vozidel s něčím takto širokým, vyskočit na chodník bez zmíněného proražení zadního kola a pak na tom chodníku tak nějak neprovokovat svojí velikostí, když tam nemají co dělat ani běžná kola.... No přinejmenším se s tím bude o moc líp parkovat.
Cargo si představuji pytel cementu nebo bečku piva. 🙂Uveze to eKolo?A bylo by fér porovnat cenu kilometr/ tuna náklad. Bez toho je to jen reklamní článek.
No stačí si ten článek opravdu přečíst a dozvíte se, že to uveze 80 kilo nákladu, takže bečka je v pohodě a pytle cementu, od doby kdy dělají dětské balení, tak i tři. A cena za kilometr.... Opět stačí číst, podívat se na vaši cenu elektřiny a pak kapičku počítat.Kapacita baterie je 672 Wh a dojedete na ni 50 - 90km, podle toho jak moc si necháváte pomáhat motorem. Ale třeba tady najdu i zbytečnější dotaz. Uvidíme.
Jednou za pár tisíc kilometrů vyměnit řetěz...Takže řetěz za pár stovek a k tomu jednu kazetu, kterou mu starý řetěz zničil. To bude z drobnosti, drahý servis za pár tisíc 🤣Už kroutím skoro 5000km po Skandinávii a fakt by mě zajímalo, v jakém stavu bude kazeta po návratu, protože střídám jen 2 řetězy, které by měly být po dojezdu na odpis, ale jak moc se uvidí...
Záleží jak člověk koupí, v průměru je to 1000 Km a 1000 Kč. Tedy 1 Kč/ Km tolik k levnému elektrokolu.
Stačí nebýt trouba a vyměnit řetěz dřív, než zničí kazetu. A vzhledem k tomu že to má motor v zadním kole a né ve středu u pedálů, tak se bude řetěz opotřebovávat o dost míň než na kole klasickém, kdy každý kopec pěkně oddupete do pedálů.Naopak kdyby to mělo motor u pedálů, tak bych čekal že budou řetězy jen hořet, protože musí přenášet nejen sílu šlapání, ale i motoru.
Peknej tuktuk pro socky. Lidi na silnicich uz je moc, jsem rad, ze to socky pochopily a budou pekne slapat chodniky 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 7. 2023 10:37
Myslím, že Váš příspěvek je poněkud neúspěšný pokus o FW. Nicméně socky, myšleno příjmem a životním stylem, speciálně v US, ale i v Evropě jsou zatučnělí lidé v autech, s minimálním pohybem během dne a žádnou vůlí k pohybu i k změně životního stylu. Sport, vlastně i jakákoliv pohybová aktivita je spíše doménou střední třídy. U nás v ČR je situace jiná, hobby sport je mezi celkem lidmi populární, proto nejsme (zatím) takové koule jako průměrný amík. Kargo kolům fandím.
Ty jsi socka? Já jen, že většinou různé existence soudí podle sebe...
1. forma kola a dopravy materiálu či osob je na hranici předpisů, mnohdy zanima2. pořizovací cena. Mnohý cyklo aktivisté mají dražší kola než auta proti kterým bojují. Tedy třídní boj / vyloučení, diskriminace a eleitářství. Prostě nemají na chleba aď jedí koláče3. cena dopravy na ekola není levnější než toč volant s VŠŽ
1. ktorých?2. Bicykle majú široké cenové rozpätie. Ja napríklad nemám cargo e-bike, ale obyčajný šlapací touring bike. Stojí 800 EUR a tiež dosť odvezie. Nosím ho na pleci na 6-te poschodie, čiže neplatím za parkovanie. Bicyklami sa vozia aj bezdomovci.3. dojmológia.
Názor byl 2× upraven, naposled 13. 7. 2023 15:13
jenze takovy cargo-elektro-kolo musite nekde schovat (neni levny) a nabit(je potreba zasuvka) a to v centru neni zrovna jednoduchy, kdo z vas to ma??😀
ako tak hypoteticky mam zasuvku vo vlastnej pivnici v panelaku (aj ked vacsina bytov taky luxus asi nema), ale nechat tam bicykel za 70 tisic by som sa asi bal
tak treba vynest nahoru a dat na balkon??😀
v baraku bez vytahu v byte pod strechou a len s francuzskym balkonom?
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 7. 2023 09:21
skalni fanda by nehnul brvou😀a o tom to je, je potreba nachystat vhodne podminky (cyklostezky, zazemi infrastrukturu...) a trh se pohne. Obracene to nefunguje.
Baterie jde vyjmout, takže vynést do bytu a nabít tam.
> Jestli jsem něco zjistil, tak že děti se při jízdě po městě v moderním autě dost nudí. Moc z něj totiž nevidí. Chození je s dětma fajn, pokud nespěcháte. Milujem ako pre niektorych idiotov MHD vobec nie je alternativa a da sa ist len peso, autom alebo na inom hipsterskom vynaleze. V Prahe zijem s rodinou x rokov bez auta a predstavte si da sa to uplne v pohode.Uplne najlepsie je ked si tito pokrokovi pioneri kupia elektroauto, zaparkuju ho na trave a budu davat kazanie o zachrane planety niekomu kto ziadne auto ani nevlastni.Inak narozdiel od strasnych kolobeziek som fandom elektrobicyklov (kde musite pedalovat aspon trochu, nezamienat s elektromotorkami kde netreba pedalovat vobec), ale tie miestne ceny su uplne uletene predavat za 70tis blby vacsi bicykel s bateriou a neznackovym poruchovym elektromotorom, no predajcovia/vyrobcovia sa na tom aspon v Europe teda dobre pakuju, v Azii za tie prachy mate uz obrovsku elektromotorku.edit:> Na fotce návrat starší ze školky v přírodě - 2 děti, bágly, všechno bez problému. Kdo ví jaký to je jezdit s dětma (2 a 5 let) MHD a ještě s věcma, chápe jaký je tohle upgrade.Nie, nechapem, skolu maju decka 10 minut chodze, naco by som sa tam preboha trepal s bicyklom ci autom? Ake bagle na skolu v prirode? Syn mal jeden batoh v ktorom mal veci a k nemu este pidibatoh na denne vylety, vsetko to musi byt samozrejme v takom stave aby to uniesol, takze co tu autor splieta? Ten pidibatoh si snad moze dat na chrbat on a ten druhy batoh s vecmi mu mozem odniest sam a decka mozu ist normalne tych 10 minut.S deckami jazdim MHD ale neviem s akymi vecmi by sme v nej mali jazdit okrem nakupu na mojom chrbte, teraz sme sli na dovolenku a tak ako pojdeme aj buduci tyzden na letisko, kazdy bude mat jeden svoj batoh, strasny problem. Ale holt ked sa niekto nevie balit a dava na skol(k)u v prirode kufre a na dovolenku si berie obrovsky kufor miesto maleho batozku tak tomu tazko pomoci.
Názor byl 4× upraven, naposled 13. 7. 2023 08:55
V Prahe, ak by bola na tom lepšie z pohľadu pešej a cyklistickej dopravy, tiež by ste možno uvažovali nad alternatívami. Často je lepšie sa prejsť po čerstvom vzduchu, než tramvajami, ktoré robia placky z automobilov, alebo metrom plnom feťákov a rôznych bláznov, na príklad "já mám právo sedět" báby.
V Prahe po cerstvom vzduchu?....
Podľa ČHMU je to OK. https://www.chmi.cz/aktualni-situace/stav-ovz... ... Mestá už paradoxne nebývajú na tom tak zle. Skôr dediny, kde nonstop pália cvičky.
Z vlastní zkušenosti je v centru Brna často lepší vzduch než na Vysočině. Nikdo tu nepálí odpadky v kamnech, aby ušetřil za dřevo nebo uhlí a dřevem se tu taky netopí. Ale záleží kde, bydlet v údolí u výpadovky za podzimní inverze není nic moc.
Velice rád bych používal kolo na vše, ale naše města (infrastruktura) a mentalita lidi prostě k tomu není připravená. Takhle raději vezmu auto, protože se nemusím bát, že mě nikdo nebude ohrožovat, nadávat, překážet atp... V Praze na kole nikdy.
Bežte s tou propagandou ultrakonzervativců z Auto*Matu někam. Jezdím na kole pravidelně. Že by mě někdo ohrožoval, nadával mi (dodržuju předpisy) nebo mi schválně překážel to je naprosto výjimečné, to fakt není problém.Co naopak jsou problémy / důvody kolo nepoužít:- nedostatek možností bezpečně kolo odstavit (min. uzamykatelný box)- počasí- Praha je hodně velká, takže někam je to na kole prostě moc daleko- nekázeň chodců- dlažba (kostky) - jet přes to je fakt opruz
2 tydny pred, projizdka ve vesnici, zenska ukazuje fakace a dava sterace... Rok zpet, ja na silnici a debil v oktavce rve z okynka, ze tady nemam co delat. Cca rok zpet, zenska na me cumi a stejnak se rozjede a neda prednost, ze malem do ni narazim, objizdeni blizko dnes a denne... A tech prihod je spoustu.
Že by na mě někdo ukazoval fakáče, dával stěrače nebo křičel fakt ne. Jo, před pár měsíci se mi stalo, že jsem jel jednosměrkou z kopce na třicítce asi 38 a auto za mnou stejně zatroubilo a jak to šlo, tak mě těsně předjelo. Prostě de*il, takový potkávám i v autě, zvlášť na dálnici mají rojení. A navíc si nepomohl, dojel jsem toho spěchala na dalším semaforu 😀Jednou mi ženská nedala přednost, ale to jsem viděl, že ji zaujala nějaká nestandardní situace před ní a nekouká na mě, tak jsem to čekal. Stane se.Naopak velmi často mi řidiči aut dávají přednost, i když nemusí.Odstup při předjíždění, to je kapitola sama pro sebe. Zákon o 1.5 metru spíš uškodil, než pomohl, škoda, že nedávno neprošel návrh na zrušení toho nesmyslu. Řidiče to celkem logicky s*re, protože se často rozhodují mezi tím, jestli bezpečně předjet a porušit zákon, protože to nebude 1.5 metru, nebo se za tím cyklistou táhnout dál někam, kde to půjde i s tím odstupem. A to nemluvím o tom, že zlotřilý předjížděný cyklista může najednou zamířít víc ke středu, takže už to nebude 1.5 metru, ale formálně zákon poruší řidič auta.Ale z pohledu cyklisty se situace spíš zhoršila. Kdo je slušný, předjížděl bezpečně i předtím. Kdo je blb, ten předjíždí nebezpečně dál (viz příklad výše). V tom se moc nezměnilo. Ale výrazně narostl počet lidí, kteří by mě bezpečně předjet mohli, ale bojí se, že by nedodrželi 1.5 metru a tak se mi táhnou stovky metrů za zadkem a to je dost nepříjemné.No a velká dodávka mě sice předjede devadesátkou s 1.5m odstupem, takže podle tohohle ustanovení je všechno v pořádku, ale stejně mě tlaková vlna málem shodí do příkopu.Prostě kdyby se dělala soutěž o největší paskvil v našich zákonech, tohle ustanovení by byl horký kandidát.
Prave lidi jsou hovada, a na kole nejste v aute, takze pokud vas mine o par cm jemu to je sumak, jen vnejste chraneni a muze jit klidne i o zivot. Proto jsem usoudil, ze pri soucasne infrastrukture, ktere se ani trosku nepodoba te v dansku, belgii a jinde, to nema cenu hrotit a pouzivat kolo co to jde. Takze na kole jedine na vylety, naplanovat trasu, kde moc aut neni a jsou vicemen cyklostezky.
- nekázeň chodcůTo je docela usmevne, kde sa s tymi chodcami stretavate pri jazde na bicykli? Kedze po ceste asi v Prahe nechodia a pri prechode cez cestu im musite dat prednost tak ci tak. Je naozaj vtipne pocut od cyklistu staznost na nekazen chodcu, ked nam tu jazdia cyklisti po chodnikoch miesto cesty.Pre mna absolutne zasadny a najvacsi problem jazdy v Prahe na bicykli je absencia cyklopruhov/steziek, v centre mesta to kvoli uzkym starym uliciam pochopim ze sa to neda, ale inde je to velmi zalostne (obzvlast pre niekoho kto zil v Pekingu a je zvyknuty na cykropruhy ktore su fyzicky oddelene a maju sirku ze by sa tam voslo jedno auto), nemozem ist ani nikam s deckami kedze tie stezky idu odnikial nikam a casto na ne nenadvazuje ani chodnik a teda s malymi deckami sa na cestu s autami pustat nebudem.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 7. 2023 12:48
Jak padlo v článku, jako náhrada za MHD je to výborný.
"Namažete řetěz, jednou za pár tisíc kilometrů jej vyměníte"Sorry, ale tomuhle nevěřím, není to silnička. Po pár tisících kilometrech musí být strašně vytahaný řetěz, a určitě nebude stačit vyměnit jen ten, ale i kazetu a pravděpodobně i převodník.
No s tou reťazou to nemusí byť také hrozné. Reťaz sa ničí križovaním, nesprávnym prehadzovaním a špinou. Tam asi tiež nebude bežná reťaz ale trochu viac dimenzovaná.
Záleží, třeba může být řetez zakrytovaný a převodovka v náboji. Nebo ještě líp, místo řetězu řemen. Hydraulické brzdy a je to téměř bezúdržbové a když je něco potřeba, tak díly jsou levné a může si to každý udělat sám doma narozdíl od auta.
Není to tak hrozné, řetěz + kazeta (obojí Shimano) cca 3500 až 4000 km, cena řetěz 417 Kč, kazeta 329 Kč. Cenu je nutné si hlídat a nenakupovat v prvním krámu, ceny stejného materiálu třeba v Decathlonu jsou až trojnásobné. Mám najeto 13500 km, zatím jsem měnil 3x, převodník má jen jeden talíř, zatím bez zjevného opotřebení.
Ak je človek levný Pepa. (Čo ja napríklad som) Nekupuje kazety Shimano, ale Microshift, alebo Force :)
Voskovaná reťaz dlho vydrží, treba sa o to vedieť správne starať. Ja síce nevoskujem, ale používam kvalitný teflónový olej, čistím reťaz a kazertu, degreasujem, keď je treba a je to OK. Na vyťahanie reťaze je meradlo, to ukáže, kedy skutočne je treba meniť.
Docela bych s týpkem co se týka cargokola i souhlasil. S čím nesouhlasím je věta "Elektrokola se ale dají koupit .... Určitě tomu dejte šanci, ten rozdíl proti normálnímu kolu z hlediska využitelnosti je kosmický."Využitelnost elektrokola a normálního enduro/horského kola je naprosto stejná. Co uvezu na elektrokole, uvezu i na normálním. Kam dojedu na elektrokole, dojedu i na normálním - resp dojedu daleko dál a nemusím řešit po pár desítkách km baterku. Navíc nezavazím na cyklostezkách, nemám omezení rychlosti atd atd atd (tady se nad 25 km/h vypne motor - a to je úplně flákací rychlost - a chcete-li jet rychleji, holt najednou musíte ušlapat brutální váhu. Pro cargokolo v pohodě, pro normální kolo je jakékoliv omezení rychlosti nad kterou se vypne motor smrtící hranicí). A abych parafrázoval autora - nepotřebuju elektropohon, to v pohodě ušlapu, nejsem z cukru. Naopak, normální kolo na rozdíl od toho elektrokola které vybité je těžké jako prase, v pohodě ušlapu prakticky do libovolného stoupání a nemusím denně dobíjet baterku (50 km najedu denně v létě když je hezky cca 2,5x). A taky jezdím na kole do práce (jen ne na kole určeném do terénu, tedy na horském ale na normálním, silničním. Horské beru na hory. U nás je takový nešvar že lidi tohle vůbec nerozlišují a na horáku na tlustých pneumatikách šlapou kilometry na vyasfaltovaných cyklostezkách pomalu rychlejší vycházkovou chůzí 😃) - nebo naopak se "vyvezou" s motorem někam, kam by se vůbec jinak nevyhrabali. O nezkušenosti, zmatkování a jiných prohřešcích takových svátečních cyklistů ani nemluvě 😃Carkokolo pro kurýra nebo pro někoho kdo potřebuje převážet pneumatiku nebo děti je úplně v pohodě.
Názor byl 7× upraven, naposled 12. 7. 2023 21:27
Proc by mela byt jizda na horskem kole na asfaltce nesvar? To mam mit dve kola, na jednom slapat, druhe mit na zadech a pri zmene terenu to prohodit?
Dvě kola? Ano. Plánovat trasu? Ano. Jet 20km po asfaltu abych sjel 3km šotoliny je IMHO blbost. Buď jedu silnici nebo terén a podle toho volím kolo. Samozřejmě se nějak z toho města musím dostat, to samozřejmě neřeším, to snad dá rozum. Takoví ale nijak ostatní neblokují nebo neomezují, neflakají se, nemotají se, reagují na signály a jedou rychle po své straně. O takových pohodových cyklistech nemluvím. Narážel jsem na případy, kdy lidi často používají horská kola i k přesunu po městě po asfaltu kde k tomu není důvod. Třeba do té práce. Nebo jedu o víkendu a 4 z 5 cyklistů šlapou po vyasfaltované cyklostezce podél Ostravice která vede dlouhé kilometry prakticky po rovince vycházkovym tempem na horských kolech a nejlépe s nezamknutou vidlicí ač z té stezky nikdy nesjedou, max na pivko/kofolku do hospůdky u cesty. Vy pak šlapete a místo na výkon se musíte soustředit na neustále předjíždění, brzdění a predvidaní. A pak se řidiči diví, že raději sjedueme na silnici kde nasadíme tempo a 30km nemusím pohnout hlavou a "čumím jen na asfalt pár metrů před sebe" a šlapeme. Jako na cyklostezkách, zvláště teď v létě, panuje naprostá anarchie.Jako je mi jasné ze6to nemá řešení, to byl jen takový povzdech no ;)
Názor byl 3× upraven, naposled 13. 7. 2023 02:47
Jazdím hlavne MTB mimo asfalt a mám aj mestský bicykel na cesty / chodníky ale prikazovať niekomu kde ma na akom bicykli jazdiť je úlet. Nech si šľape na endure po cyklisťáku je to absolútne jeho vec a mne to nevadí... A vidlu som nezamykal ani nepamätám...
Ale jasně - asi jsem se špatně vyjádřil. Nevadí mi "ukáznění cyklisté", ale víkendoví "jakože cyklisté", převážně na horských kolech, kteří absolutně nerespektují jakákoliv pravidla a díky tomu vládne na cyklostezkách naprostá anarchie.BTW měl jsem za to, že zamknout vidlu na asfalt nebo na výšlap do kopce je naprosto sazmořejmé (jinak si sám sobě ubíráte dost podstatnou část dodané energie, ne? - zejména když jdete ze sedla do toho kopce)
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 7. 2023 12:30
Diky za radu. Asi priste az pojedu autem do prace a budou mne stvat auta prede mnou, tak to proste vezmu po cyklostezce nebo po chodniku. Tam jenom zatroubim, kazdej mi hned uhne a nemusim se na soustredit na ty zelvy na silnici!
Na silnici (vetšina) dodržuje pravidla (silničního provozu). Na rozdíl od toho na cyklostezkách panuje naprostá anarchie - lidi se předjíždějí naprosto jak se jin zachce, kolikrát jedou vedle sebe, nedodržují rozestupy (jak přední a zadní tak boční), nekoukají vedle a už vůbec za sebe, mnohdy ani ne pořádně dopředu. Neobtěžují se ukázat že mění směr jízdy (onehdá mě jeden takový málem sejmul když jsem ho předjížděl a on "přece chtěl normálně sjet k tady té hospodě, ne?"). Když jsem mu nasraně řekl že by se měl kouknou za sebe a ukázat že chce odbočit doleva, díval se na mě jak na debila.Je dost časté že předjíždím a najednou se týpek otočí aby kouknul na manželku/dítě za sebou a hodí myšku nebo se lekne že je najednou "nekdo vedle něho"... A to jsem měl na mysli.Pokud by lidi na cyklostezkách jezdili ukázněně a dle pravidel, neřeknu ani popel.
Názor byl 2× upraven, naposled 13. 7. 2023 12:46
A jak to vis, ze ti lide nejedou po asfaltce aby se dostal na trial? To je sledujes?
Tak po těch letech si troufám říct že to dokážu poměrně slušne odhadnout.Týpek co šlape v tempu, točí frekvenci a jede na čistém kole (jede tam) nebo zapraseném (jede zpátky), drží správně řidítka a kouká kolem sebe je zkušený biker.Týpek s pupíkem s cyklotrikem z Tesca na ušmudlaném (tedy neudržovaném) (elektro)kole, kolikrát bez přilby, šlape velmi vlažným tempem, sedadlo nízko (sedí na tom vzpříměně jak na chopperu), za ním popř. manželka/stejně vybavený kamarád, ideálně si dokonce ještě povídající. To je signál dávat bacha a minout je co nejrychleji a nejobezřetněji.Jako nerozumějte mi špatně - nemám NIC proti ukázněným cyklistům. Ale u nás vládne na cyklostezkách naprostá anarchie.To ohledně "vhodnosti" kol byl jen takový postřeh - lidi kolikrát i na ježdění čistě po měste automaticky zvolí horské kolo - namísto mnohem vhodnějšího "městského kola" jako byly dříve skládačky apod (ideálním pčíkladem je "typ NextBike" apod "D). Prostě nepřemýšli a zvolí rovnou horské kolo. Je to stejné jako bych na cestu po městě koupil offroad namísto městského auta.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 7. 2023 12:47
Bože, to jsou ale kecy.
Další rozumbrada, co viděl e-kolo z rychlíku.Kam dojedu na elektrokole, dojedu i na normálním - resp dojedu daleko dál a nemusím řešit po pár desítkách km baterku. > nesmyslJak se naučíš na e-kole jezdit, tak 100 km na jedno nabití není problém. A navíc se dost rozšiřují nabíjecí stojany, tak během svačinky si doplníš dalších 30, 40 km. Navíc nezavazím na cyklostezkách, nemám omezení rychlosti atd atd atd > nesmyslNa e-kolo vůbec nezavazím, většinou jsem rychlejší nebo stejně rychlý jako běžní cyklisté na normálních kolech, jediný, kdo mě předjíždí, jsou hobíci na silničkách, hledící těsně před, kteří nejspíš trénují na Tour (zřejmě tvůj případ) a vůbec nevnímají okolí. Uvědom si, že většina cyklistů jezdí spíš na výlety a pro lehkou kondici a nehoní se za rekordy.Jinak - e-kolo (trekové) mám od roku 2019, naježděných mám 13 500 km, v podstatě jsem v místě zrušil každou jinou dopravu včetně MHD, e-kolo mi umožnilo jezdit i za takových podmínek, kdy bych normální kolo nejspíš nevytáhl.
"Na e-kolo vůbec nezavazím"Spousta lidí není "zkušený biker" a typicky při rychlejších pasážích nebo naopak výšlapech s přípomocí ruzně vyjíždějí ze stopy, hází myšky, nezvládají rychle reagovat/vyhnout/zastavit. Na "obyčejném" kole by v takovém terénu vůbec nebyli (protože by tam nevyjeli/nedojeli)"jediný, kdo mě předjíždí, jsou hobíci na silničkách, hledící těsně před"Ano, tak jezdím. Ale zároveň se snažím dodržovat všechna pravidla a brát ohled na ostatní."Uvědom si, že většina cyklistů jezdí spíš na výlety a pro lehkou kondici a nehoní se za rekordy."O to vůbec nejde - nevadí mi "pomalí" ale "neukáznění" cyklisté kteří nerespektují základní pravidla, nekontrolují prostor kolem sebe, neobtěžují se ukázat že chtějí odbočit, hází různě myšky atd atd. To je pak vážně dost o hubu (jak pro mě když ho chci předjet tak pro něj).
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 7. 2023 12:54
Prosím Vás co to má za motor? Nábojový a 58Nm?
Motor v zadním kole s napětím 48 V a nominálním výkonem 250 W.Maximální točivý moment 58 Nm. Snadno uveze až 170kg náklad. Točivý moment udává, jak snadno si kolo poradí s překážkami (například se stoupáním do kopce). Motor je propojený se snímačem tempa, což umožňuje přizpůsobit míru elektrické asistence podle tlaku vyvíjeného na pedály. Díky tomu zajišťuje pocit přirozeného šlapání.
No, ptám se na typ 😀 Podle popisu jsem nenašel, jinak zásadní je nepřekračování těch 25km/h na přípomoc, výkon nemáš jak změřit policajtama a na příkonu to může pro výkon 200W příkonovat i 650W viz. bosch 😀 Němci měří jen rychlost na válcích, snad to dojde i k nám. O motorech do kol vím docela dost, hokej mám jen v kompatibilitách ovládacích krabiček.
Podľa obrázku si pepa kúpil najlacnejší e-bike z decathlonu, tu je možné nájsť lepší opis. https://www.decathlon.cz/p/cargo-elektrokolo-longt... ...
weird flex
Týpek, co se živí reklamou, dělá reklamu kolu, ale nezmíní jeho jméno... aby se pak stejný text objevil v článku, kde je jméno zmíněno jako první. Určitě to nedělá blbě 🙂
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.