Co s antivaxery? Psychologové radí, jak změnit náhled odpůrců očkování

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 269

Názory k článku

avatar
03. 01. 2022 01:38

V clanku porad dokola blabolite o "konspiracnich teoriich", co je ale "konspiracniho" na tom, ze neverim vakcine, ktera 1) nenaplnuje definici slova "vakcina", 2) nebyla nikdy testovana na konrolni skupine a je povolena jen v nouzovem rezimu?Jinak receno, nazor a dlouhodoba rizika muzu mit jakykoli, treba i hloupy, muzu v tom videt slendrian big pharma vyrobcu s dosti spinavou minulosti, jak to ale souvisi s nejakou teorii o spiknuti? Co je tohle za zurnalistiku ... porazmo za vedu, jestli je to citace primo te mile "expertky"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 12. 2021 04:53

Slovo "antivaxer" povazuji za hanlive oznaceni majici za cil dehonestaci lidi s jinym nazorem a polarizaci spolecnosti. Jeho pouzivani novinari je zumpa a bahno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 12. 2021 04:44

Vážení a milí, Ministr Vojtěch nás rozdělil výrokem, že tato epidemie je "Epidemie neočkovaných". Nyní se zjišťuje, že i očkovaní dostanou Covid jsou nakažliví a navíc imunita po očkování vyvane. Apeluji na očkované nebo ty kteří se očkovat chtějí aby si kladl otázky.
1)Proč v médiích nevidíme lékaře. kteří brojí proti očkování /stačila by diskuse/
2)Proč lidem neřeknou, že si mají zvyšovat imunitu/vitamín C,D3,zinek ap./
3)Proč Babišova dcera nebyla očkována z důvodu prodělaného Covidu/nyní to
propagují/
4)Proč jeden z nežádoucích účinků je zvětšení prsou u žen a změna
menstruačního cyklu /údajně očkování 100%nemá vliv na plodnost, ale toto je
vliv na hormonální systém/
5)Proč moje kolegyně ochrnula po 2 dávce vakcíny.
6)Proč neřeknou že můžete mít svalovou slabost srdce.
7)Proč neřeknou, že vakcína i COVID způsobují tromby
8)Proč neřeknou, že vakcína pro zdravého člověka je kontraproduktivní
Je mi 65 let, jsem obézní, nežiji zdravě a nemám žádné zdravotní problémy , ale mám čas hledat informace, které si dávám dohromady Pro a Proti.Ačkoliv nejsem lékař vím , že naše tělíčko a naše mysl má obrovské schopnosti. Než udělali restrikce do 30.11. k vůli sobě a bližním jsem se nechala testovat . Zatím negativní. Testovala jsem si protilátky a bohužel jsem zjistila ,že ani protilátky ani COVID nemám. Proč bohužel? Protože má úvaha je, že COVID je pro mě méně
nebezpečný než neověřená vakcína. Udělejte si svoji analýzu, nevěřte médiím ani internetu, zapojte svůj rozum a spojte si informace sami. Nakonec připojím svoji zkoušku médiíí. Na Letenské pláni byla demonstrace proti očkování 17.11.2021. Sledovala jsem většinu médií a dopadlo to následovně:
1)CNN 14.00 rozhovor s reportérem a organizátorem "je tu spousta lidí"
organizátor "asi 20tisíc"
2)ČT 1 večer -záběr lidé se teprve scházejí výrok"lidé se už rozchází a jsou u
stánků s pivem " sešlo se 3tis.lidí ?
3)Totéž na televizi NOVA
4)Večer CNN Policisté sdělili, že tam bylo cca 10tisíc.
5)Barrandov Soukup !Bylo tam asi 5 tisíc"
Podle ověřených zdrojů vím, že se sešlo cca30tisíc.
Věříte médiím??!! Já nemám co ztratit, nemám rodinu, ale apeluji na Vás co máte děti přemýšlejte co je pro ně nejlepší. Ptejte se. Analyzujte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 12. 2021 09:32

Jak tak koukám na ty komentáře tady, chtělo by to k tlačítkům Souhlasím a Nesouhlasím přidat ještě tlačítko Haha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2021 13:37

Co s antivaxery?
Nechat vyhnít, nehospitalizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 12. 2021 20:58

Tenhle článek je ostuda, překládat umí každý. Používat mozek a myslet ale už nechce skoro nikdo. Je to ostuda české žurnalistiky, na což jsme bohužel zvyklí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 12. 2021 18:17

Místo otázky "co s antivaxery" bych měl několik jiných návrhů.
Zeptat se třeba kam přišlo 6000 akutních lůžek, o jejichž redukci se v roce 2012 zasadila mocná finanční klika s VZP v čele?
Zeptat se, proč vláda neměla funkční epidemický plán, když ho má povinnost mít?!
Zeptat se na důvod exodu českých lékařů a zdravotníků za hranice? Kritický personální podstav vůbec není otázkou posledních dvou let!
Zeptat se, jak je možné že se vyskytl ve vládě ministr, který řekne že ví, že nařízení není podle zákona, ale lidi budou muset poslouchat než to soud zruší?
Ptát se, jak to že MZDR mohlo veřejně lhát národu do očí o průkazu takzvané bezinfekčnosti?!
Ptát se, jak je možno v údajně právním státě diskriminovat lidi za to, že neudělají DOBROVOLNOU věc?!
(Aby si teď někteří čtenáři nepoprskali monitory: jsem zastáncem POVINNÉHO očkování. Ale ZÁKONEM povinného, né nějakým násilným nucením nevolníků; jenže s tím má evidentně vláda dva roky nějaký veliký, převeliký problém. Pročpak asi?!)
Ptát se, jak je možné nezveřejnit smlouvy mezi výrobci vakcín a státem?! Res publica, nebo res rudá totalita?!
Jsou tohle hoaxy? Jsou to konspirace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 12. 2021 16:45

Hlavně dále lidi nálepkujte... antivaxer, odmítač a nevím jaké ještě patvary. Mluvte o nich přezíravě, že jsou méně inteligentní, nemají vysokou školu. Dále polarizujte společnost na ty se "správným a "špatným" názorem, jako se to u nás daří dlouhodobě už v celé řadě jiných témat (mmj. podporováno veřejnoprávními médii). Tím ty lidi určitě přesvědčíte ... jen se nad svým chováním a jednáním potom prosím zkuste aspoň na chvíli zamyslet. Pokud skutečně disponujete inteligencí, tak totiž najednou zjístíte, že nejste o nic lepší než oni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2021 14:46

No, to jsem se toho dozvěděl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2021 12:04

Ze me antivaxera udelala az druha davka, od ktery mivam arytmie... To jsem zvedavej jakej postup vymysli experti pro me...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2021 10:43

Tady jsou nová data ze dne 3.12 : počet zemřelých :
Očkovaní : 32
Neočkovaní : 21
Tenhle experiment se musí zastavit protože očkovaných lidí zemřelo více jako neočkovaných.
https://images2.imgbox.com/69/82/NRtPCtVT_o.jpg...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2021 10:40

Já bych kolem egocentriků po špičkách nenašlapoval, prostě psychopati mají svoji pravdu. Kdy celá vědecká obec je dle nich zapojena do nějakého vyhlazovacího projektu, asi s ufouny. Sami nasávaj sajrajty od samohonky - MMS a antiparazitika a věří, že "vetřelčí" útok šířený prostřednictvím ČT, BBC, Eu, NATO a milionem dalších svým sebetýráním zastaví. Jejich veličenstva(vzory odporu) americká oranžáda a vladimírovna "veliká" si ovšem již jimi odpírané "sajrajty" dávno píchla.Proto stále nerozumím jejich sebepřesvědčení, když musí i přes vlastní odpor vidět pravdu, kterou jim jejich vtipné figury přetírají mnoha barvami(ne, nebo jo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 12. 2021 09:02

Kdyby nám přestali o očkování furt říkat bludy, tak by možná lidi k očkování přistupovali jinak. Pamatujte udělejte za covidem tečku? už tenkrát bylo všem jasný že je to blbost. Ale ne, dělala se tečka. A teď se bude dělat třetí tečka, čtvrtá tečka, kolik těch teček ještě bude? Dělají z lidí debily, tak se jim to vrací tímhle způsobem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 12. 2021 08:13

Já bych proto jeho vůli nikoho nezachraňoval, ani nechránil. Ale ani až to dostane a rád by na JIPku a kyslík a péči....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2021 06:58

Debatoval jsem s mnoha antivaxery a názor mám jiný. V podstatě oni nechtějí se těch bludů vzdát u když je stokrát usvědčite ze lži či omylu. Třeba https://www.bestincovid.info/vacc/ To ruka vše
Připadá mi to jako víra nebo přesvědčení komunistů. Ti také nepřesvědčíte že je komunismus omyl.
Lidé prostě racionální nejsou. Rozhoduji se pudy a emocemi. Je v tom také frustrace.
Někdo přijde opatřeními o firmu a má vztek který obrátí proti očkování. Prostě přenos. Paradoxně tím pandemii prodlužuje. V dětství jsme byli očkovaní všichni a pomohlo nám to ale na to jsme zapomněli
Tak maluji čerta očkování na zeď a boji se ho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 23:38

1. Máte chybu hned v nadpisu. Žádní antivaxeři neexistují. Očkování není povinné, takže se podívejte na film Vlastníci a uvědomte si, že NE nepotřebuje vůbec žádný důvod.
2. Lidi mají "právo na blbost" nebo blbej názor. Výborný příklad je Velká Británie, která z blbosti odešla z EU.
3. Je tu extrémní státní propaganda tvrdící, že "očkování nás spasí". Protinázory jsou popírány a lidi, kteří je mají jsou perzekuování.
4. Oni se "pokusili oslabit víru"? To jako je víra v Boha je špatná? Ta je taky celkem nesmyslná, tak by se hodilo ji oslabovat.
5. "Náprava nepřesného vnímání"? Velmi pěkně pojmenované "vymývání mozku tím jediným správným názorem"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 22:13

Tohle celé nejvíc vypovídá o způsobu myšlení současné generace sociálních inženýrů posedlých rovností. O ničem jiném to není. přitom je to úplně jednoduché, je zcela očividné, že jde o to naočkovat důchodce, kde je jasně kladný poměr cost/benefit. Než vymášlet takovéto kraviny, bylo by jsednodušší alokovat pár stovek na kus a najmout nějaké markeťáky, kteří to s touto skupinou umí. Nakonec by se ještě v těch frontách přetlačovali, protože odměna by byla jenom pro někoho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 12. 2021 18:46

Jak se zrodila jedna "antivaxerka", audioblog. Racionalni duvody, proc se jedna zdravotnice rozhodla neockovat proti C19...https://nastub.cz/w/2U3H35WguXM3jSbcUkbSQx...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 17:18

Odpůrci očkování argumentují argumenty:
"vakcíny nejsou dostatečně vyzkoušené",
"jsou experimentální",
"nikdo neví, co to udělá za 10 let"...OK, ať se tedy neočkují.Ale ne, že pak naběhnou s COVIDem do nemocnice a budou požadovat monoklonální protilátky, které jsou ještě novější než vakcíny, případně také léčbu, která na COVID nebyla desetiletími ověřena a schválena dekádami vědeckých studií.Ať si tedy s COVIDem zůstanou doma a na UPV, ECMO či monoklonální protilátky si počkají 10 let. A nemocnice přestanou být přeplněné okamžitě.Takoví "hrdinové" jsou nejlepší - očkování doporučené WHO odmítají a u piva nebo v diskusích na netu mají silné řeči, posílají odkazy na YouTube, kde tomu rozumí "mnohem víc" než CDC, WHO atd., kde podle "hrdinů" jsou buď blbci, podplacení nebo podplacení blbci.Ale když se pak nakazí a najednou se začnou zadýchávat, tak rázem otočí o 180°, volají záchranku, dožadují se hospitalizace a najednou jim jakákoliv "nová, nevyzkoušená léčba" vůbec nevadí, stejně jako jim už pak nevadí ne jen 0,3ml v očkování, ale celé litry "šmakulád", které jim v nemocnici musí dávat v infuzích.Mediálně je to "nerovný boj", protože než se tito "hrdinové" dostanou do nemocnice, tak mají na netu silné kecy, natáčí a sdílí různá "silná videa". Ovšem personál nemocnice je nesmí natáčet, jak pak ve špitále prosí o život, jak jim najednou léky vyrobené Pfizerem vůbec nevadí a jak otáčí ve svém světonázoru až už vidí smrtku brousit kosu ve dveřích.Nejlepší jsou pak někteří specialisti, jako jedna paní, zatvrzelá odpíračka, která moc dobře věděla, že "všechno je podvod" a když se dostala na JIP, byla pos*aná strachem až za ušima, prosila, nakonec jí po náročné léčbě zachránili a když ji za několik týdnů propouštěli, tak už zase byla "hrdinka" a sdílela na net, že to nic není a že do nemocnice šla jen proto, že to po ní chtěla doktorka, ale že jinak je to chřipečka, kterou by si sama vyležela doma...Proto by možná stálo za to umožnit médiím občas natočit pár hrdinů z JIP, kterým už smrtka brousí kosu a najednou by zazněly značně jiné názory, než jaké zastávají v hospodě nebo na netu před tím, než jim teče do bot!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 17:11

Ještě bych zmínil jednu skupinu a to jsou lidi, kteří ne že by prvoplánově věřili konspiračním teoriím, ale jsou to lidi, kteří se v první řadě očkování bojí ale nejsou to sami sobě ani navenek přiznat, a tak si vymýšlí pochybné argumenty proti vakcíně, překrucují fakta a v neposlední řadě i k těm konspiračním teoriím se uchylují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 16:00

Antivaxer je nálepka pro skupinu která slouží režimu k tomu, aby ukázal tupé mase, koho má nenávidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 14:56

Základní problém je, že "vakcína" proti Covidu není vakcína. Proto s tím má tolik lidí problém. Vakcína proti černému kašli, tetanu, apod. naopak problém není.
Ta "vakcína" proti covidu je jen podpůrná látka s preventivní někdy až sporadickou schopností předejít horšímu průběhu nemoci. Nechrání proti nákaza ani nezabraňuje šíření a to nejhorší je její pouze relativně malá časová účinnost zhruba 4 měsíce. Měl by si ji aplikovat jen starý člověk nebo člověk v morbidním stavu prolezlý jinými nemocemi nebo člověk de facto bez imunity.
Všem ostatním způsobí spíše problém a risk než benefit. Opakovaná bezdůvodná aplikace vykolejí zdravý přirozeně fungující organismus, zanáší tělo nevylučitelnými látkami a znamená plíživou ztrátu přirozené imunity. Člověk nemusí mít problém s covidem, ale je více méně stále nemocný jinými nemoci, které před tím zvládal v pohodě. Navíc je tu problém v časovém horizontu 10+ let, kdy hrozí v důsledku obsažených konkrétních látek k vysoké pravděpodobnosti rakoviny měkkých tkání. Tohle jsou pouze fakta prezentovaná špičkovými odborníky v oboru, žádné konspirace. Jejich názor je ale zesměšňován, zadupáván a cenzurován. není těžké přijít na to, proč. Takže holt ukáže to až čas a je mi líto, že se s tím hodně lidí sveze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 14:33

Asi jsem budoucí antivaxer.
Po dvou dávkách pfizeru a po prodělaném covidu mám laboratorně doložené protilátky. Také i statistiky ÚZIS mi dávají naději, že jsem na tom s ochranou proti další infekci covidu lépe než jsou na tom pouze očkovaní. Dle statistik to vypadá, že tím rozhodujícím prvkem je imunita získaná proděláním covidu.
Obecně od jakéhokoliv lékařského zákroku vždy očekávám, že mi něco pozitivního přinese, že pro mě bude znamenat benefit vysoce převažující nad rizikem plynoucím ze zákroku. Pokud mi lékařský zákrok benefit nepřináší, tak jej nepodstupuji.
Nesdílím veřejně propagovaný názor, že covid-19 vakcína je vhodná pro kohokoliv a pro jakoukoliv příležitost, že proticovidové protilátky nehrají roli a očkovat anticovid vakcínou je zapotřebí kdykoliv, kohokoliv, při jakékoliv příležitosti....
Za pár měsíců se ze mě tedy nejspíš stane oficiální neočkovaný, protože dokud budu mít měřitelnou hladinu protilátek, tak se očkovat nenechám - za pár měsíců ze mě bude oficiální antivaxer......a vůbec mi to nevadí.
Mimochodem, dle vyjádření koumesů radících vládě, covid se evidentně neřídí biologickými zákony, alébrž kalendářem. A prodělání covidu ssebou přináší nekvalitní neúčinné protilátky, které vůbec nemá smysl měřit a řídit se jimi a jediné kvalitní protilátky dokáže dodat covidové očkování, sázené do těla pokud možno v co nejkratších intervalech. No nic, aspoň jsem tedy získal příležitost nahlédnout do toho, jaká je úroveň znalostí a myslím, že obecně mentální těch lidí, kteří toto veřejně propagují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 14:28

Letos jsem se nechal očkovat na chřipku, pneumokoka a tetanus. Covida odmítám. Jsem antivaxer ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 12. 2021 14:27

Možná těch odpůrců očkování není tolik, ale potíž je v tom, že jsou hodně slyšet. Kdo je přesvědčený, že jsou ve vakcínách čipy na sledování lidí a že se radši nakazí, tak to obvykle křičí do světa, všude je vidět a slyšet, zatím co někdo, kdo věří, že očkování pomáhá a dobrovolně si požádal i o třetí dávku, to kolem sebe nijak nerozhlašuje, takže to potom vypadá, jako by proti očkování vážně byli skoro všichni, i když co vidím v mém okolí, je situace úplně jiná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 14:02

Hlavní problém není v tom, že se někdo nechce nechat očkovat, ale v tom, že pokud takových lidí je víc a onemocní a dostanou se do nemocnice, tak se ty nemocnice zahltí a pak se všem lidem ruší plánované operace. Jedna známá potřebuje operaci zad,má bolesti a nemůže se pořádně hýbat a operaci ji, kvuli zahlcení nemocnic neočkovanými, zrušili. Lidi mají právo se neočkovat, ale proč kvůli nim pak mají trpět jiní?
Jaké by bylo řešení? Jedině to nařídit povinně pro celou EU a kdo by nechtěl mohl by odmítnout. Pokud by ale pak potřeboval kvůli kovidu do nemocnice, tak by měl smůlu nebo by si vše zaplatil z vlastní kapsy. Pokud se bude nadále trvat na dobrovolnosti, tak se v tom všichni budem plácat ještě hodně dlouho.
Samozřejmě pokud někomu vakcína poškodí zdraví, měl by být odškodněn. Spousta jiných vakcín je také povinných, dostane je člověk po narození a demonstrace se kvůli tomu nedělají. Nebo jsem si tedy nevšiml, že by byly demostrace např. proti tetanovce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (35)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 14:00

Už mluvím jako starý fotr, ale tahle doba, kdy se všechno žene do extrémů, je šílená. To teď budeme nálepkovat každého, kdo má jiný, byť racionální názor?
Jsme na technickém webu. A technici jsou zvyklí věci zkoumat, ověřovat, vyvíjet a bádat. To, že něco platí teď neznamená, že je to to jediné správné co bude platit i za rok.
Tím chci říci, že podobné články bych čekal v Blesku a ne na technickém webu.
Máme demokracii, KAŽDÝ má právo na názor a je za něj odpovědný stejně tak jako z své činy. Nálepkovat a trestat někoho za to, že nesouhlasí a projevuje názor jiný, než je obecně uznávaná pravda, je návrat k totalitě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 14:00

V článku se píše, že koronavirus postihuje i děti. To je sice pravda, ale na druhou stranu v českých nemocnicích není ani jedno dítě s koronavirem. To o něčem vypovídá. Takže děti koronavirus dostanou, ale nic se jim nestane.
Proč já se nechci nechat naočkovat? Ve svém okolí mám několik osob, které mají vedlejší účinky vakcín - plicní embolie, srdeční aritmie, krevní sraženiny ... přitom mladí lidé. Naopak neznám nikoho mladšího 50 let, který by musel s koronou do nemocnice. V mém okolí zatěžují nemocnice lidé tím, že se nechávají očkovat. Kdyby se očkovat nenechali, tak by pravděpodobně v nemocnicích místa nezabírali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 13:39

Tak určitě. Tady je dobro a kdo to nechápe, ten musí být pomýlený nebo rovnou blázen a je jen potřeba mu tu pravdu ukázat. Nemohlo by to spíš být tím, že ti co to propagují kupí jednu lež za druhou? Nebo tím, že největší kapacity v oboru jsou označováni za dezinformátory a místo nich radí vládě různí fachidioti z nesouvisejících oborů?Samozřejmě se může stát, že lidé z vlády a státní správy, kteří jsou absolutně nedůvěryhodní, prolhaní, s postranními úmysly, často v konfliktu zájmů fakt pro jednou propagují něco fakt důležitého a prospěšného. Stejně tak se ale může stát, že na důchodcovském zájezdu koupíte fakt dobrý hrnce za férovou cenu a bez nátlaku.Semkněme se a udělejme tedy za koronavirem trojtečku. A až se navakcinuje 105% populace tak fakt bude zas normál, čestný fašistický. A co vaše kočka, už se očkovala?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 12. 2021 13:37

Základný problém je v terminológii. Antivaxer ≠ Konšpirátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 12:41

Naočkovat, co s nima. Doporučuji použít next-gen vakcíny pro země třetího světa, které se dají zakomponovat do potravin či vody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (22)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 12. 2021 12:40

A co budu já na jaře, až vyrpší cetifikát a nechám si změřit protilátky a na jejich základě mi lékař nedoporučí další dávky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 12:19

Propaganda už i tady na VTM. Jako by nestačilo, že v ostatních mediích probíhá masírka několikrát denně. Je mi z Vás smutno, že i tady jste sklouzli na toto mediální dno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 12. 2021 12:15

Prosím o vysvětlení: když někdo odmítá jednu vakcínu ("covidovou") tak je antivaxer co věří konspiračním teoriím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (49)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 12. 2021 12:09

v dnesni dobe je "antivaxer" hlavne clovek co se neridi pouze masmediama ale hleda informace i jinde, casto u umyslne prehlizenych lidi kteri maj ve skutecnosti dost co rict viz napr pan Beran nebo Turanek//Odstraněny odkazy na nedůvěryhodné zdroje. Redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (30)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor