Crew-5: Sledujte připojení kosmické lodi Crew Dragon k Mezinárodní vesmírné stanici

Mise Crew-5 úspěšně odstartovala. Dnes ve večerních hodinách našeho času tak bude možné sledovat průběh připojování kosmické lodi Crew Dragon od společnosti SpaceX k Mezinárodní vesmírné stanici (ISS).

Posádku Crew Dragonu tentokrát tvoří Nicole Mann a Josh Cassada z USA, Kojčii Wakata z Japonska a Anna Kikina z Ruska. Jmenovaná čtveřice by měla na ISS pobývat celkem půl roku.

Anna Kikina

Zahraniční média si podle očekávání všímají především účasti Kikiny. Důvodem je nejen válka na Ukrajině, ale také skutečnost, že jde o prvního ruského kosmonauta, který za posledních 20 let vzlétl na raketě americké výroby přímo z americké půdy.

Pokud si tuto zajímavou událost nechcete nechat ujít, poznamenejte si, že začátek živého přenosu s českým komentářem Dušana Majera je naplánován na 22:30 hodin.

Diskuze (2) Další článek: Zavináč, opičí ocas nebo štrůdl. Historie nejdůležitějšího počítačového symbolu sahá daleko před první e-mail

Témata článku: Vesmír, SpaceX, NASA, Japonsko, USA, Rusko, Mezinárodní vesmírná stanice, Crew Dragon, Anna Kikina, Nicole Mann, ISS, Dušan, Nicole, Připojení, Mise Crew, Kosmická loď, Dušan Majer

Vypadá jako iPhone 14 Pro Max, ale zdání klame. Čínská kopie však stojí jen dvacetinu toho, co originál

** Kopii iPhonu 14 Pro Max dnes pořídíte o 90% levněji, než originál ** Krabička je stejná, telefon má samozřejmě jiný hardware i výkon ** I přesto máte pocit, že držíte skutečný iPhone

ČínaKopie
Wear OS 2 pomalu zavírá krám. Po resetu nefungují poznámky ani Google Mapy, a brzy bude hůř

** Google připravil novou verzi aplikací Google Map a Google Keep ** Pokud si resetujete Wear OS 2 hodinky, už je nesputíte ** Je to jen čirá náhoda, nebo taktika, jak vás přimět k upgradu?

Google MapyWear OS