Čtyři tisíce antén rozmístěných v australské poušti pátralo po mimozemšťanech. Bezúspěšně

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

11. 02. 2022 20:07

To se vylučuje. Inteligence dost vysoká k cestování mezi hvězdami a hloupost navštívit hloupé sebevražedné opice na Zemi

10. 02. 2022 09:48

Jsme ve vesmíru sami? Dříve si lidstvo namyšleně myslelo, že se celý vesmír otáčí kolem zeměkoule. Dnes spousta lidí namyšleně věří, že je celý vesmír prázdný a jsme tu jen my. To, jestli se s nimi můžeme spojit (nebo oni třeba nechtějí), to je na jinou diskusi.

10. 02. 2022 07:53

Kolik to stálo a kdo to zaplatil?

10. 02. 2022 07:50

Prostě jsme ve vesmíru sami, no. Kamkoliv se podíváte, vidíte jen plyny a šutry a nikde ani noha.Bych se s tím smířil a veškeré úsilí lidstva zaměřil na to, abychom se v něm přemnožili podobně jako na Zemi.

10. 02. 2022 07:25

Za a) proč hledají život v tak bouřlivém a nestabilním prostředí jako je okolí supermasivní černé díry? Za b) že by vyspělé civilizace používaly ke komunikaci primitivní přenos dat pomocí rádiových vln se může domnívat jen civilizace na samém počátku technického rozvoje, jako jsme třeba my

10. 02. 2022 04:29

Je krásné, když děti věří pohádkám
Život ve vesmíru určitě je. Ale pravděpodobnost, že se celý vesmír podělá, aby vymodeloval pravděpodobnost dvou stejně vyspělých světů v čase tak, aby jeden mohl pozorovat ten druhý nebo aby jeden překonal rychlost světla a navštívil ten druhý ve stejném čase souběžné spoluexistence, je nulová.
Já ovšem zastávám názor, že přes červí díry se prostě ani s jedním celým atomem v jednom kuse na druhou stranu nelze dostat, i kdyby se taková příležitost naskytla. Cesta je opačným směrem - černé díry a červí díry jsou nekonečně násobné derivace a už vůbec ne jenom pouze podle diferenciálu T (času), ale právě naopak, mohlo by to jít přes nadprostory (integrály našeho prostoročasu, nikoliv derivace, a čas je v tomto případě jako zástupná proměnná čtvrtého rozměru a díky ní matematici modelují další trojné kruhové integrály pro vícerozměrné prostory - tolik teorie).
Tak, zazvonil zvonec a ......

A nemali skôr pátrať vo vesmíre? Nechcem byť za skeptika, ale tak ako je dokázané, že v mori je viac lietadiel ako ponoriek vo vzduchu, tak platí, že v otvorenom vesmíre je viac mimozemšťanov, ako v austrálskej púšti

09. 02. 2022 20:40

Škoda že to nevyšlo, ale jiná cizí vyspělá civilizace je hodně pravděpodobně opačným směrem od antén, teda podzemšťani O stopách v austrálii teda nevím, ale ve střední a jižní americe, v turecku v rusku, v anglii.