Teoreticky, když si to auto někdo doveze z ameriky, tak to u nás přihlásí, ale bude ho to stát raketu a bude muset lítat po úřadech a vyřizovat výjimky. Jednou jsem to zažil, když jsem si dotáhl Challengera z ameriky, všechno se muselo psát do výjimek. Světla, výfuk, zrcátka, odrazky, prostě bylo toho plno. Stálo to raketu a dost času, ale auto má český papíry.
V tesle si snad myslia, ze posledni idioti su v severnej amerike?
A není se čemu divit. Na evropských silnicích asi těžko uvidíme auto s ostrými rohy a jinak nebezpečnými hranami a i Tesla si je vědoma toho, že v současné podobě evropskou homologaci jednoduše nezíská.
Tesla si je toho vědomá od začátku - a kdybych nebyl línej, našel bych svůj 3 roky starej post na Linkedinu, proč je pravděpodobně nehomologovatelná podle normy ECE R26 (byl jsem o tom dost přesvědčen, ale nebyl jsem si úplně jistej jestli nenašli nějaké zatím neznámé triky jak některé homologační předpisy obejít - že by to bylo třeba homologováno jako rolba?)Naopak je dost drzost, že tady to auto nabízeli a vybírali zálohy, i když si byli dost jistí, že ho tu nikdy prodávat nebudou.Ale co, cena akcií tehdy to zvýšilo, takže hlavní službu odvedlo.
Tak, ze je to primarne pro USA, je jasne. Pokud se pamatuji dobre, tak rekli, ze pooud bude v EU veky zajem, tak udelaji verzi pro EU, mensi a splnuje mistni predpisy. Je naivni si myslet, ze Tesla fakt nevedela, ze to v EU nebude moci prodavat, opravdu to nejsou amateri a neprisli na to, co Pepa na zive…Zaloha je/byla 2500czk a jeste je vratna, takze mnoho povyku pro nic.
Jenže ty hrany tam jsou jednoduše z principu levné výroby - svařené rovné nerezové plechy, vyřezané laserem.To nejde zaoblit. Možná tak na to nalepit nějaké gumové vycpávky :)
To nejsou svarence, ale ohybane/lisovane plechy, ktere jsou pak nekde svarene.
Právě že ne B-] Ty válcované nerezové plechy ani lisovat nejdou!"The Cybertruck avoids this cost because it uses flat steel sheets all over. That is not merely to avoid costs but also because the 30X cold-rolled stainless-steel Tesla uses is so hard that a normal stamping press would break if applied these steel plates."https://www.youtube.com/watch...
Sandy “we are looking at press brakes and simple stampings”. Jdou lisovat, jen ne komplikovane tvary, jsou tam omezeni. Navic cekam state of the art stejne jako u casting. Ohybane plechy jsou krasne videt tez - viz cely bok Cybertrucku kde po delce je ohyb. Svarene to je az na nejakem B povrchu, protoze jinak by svary byly videt a rozhodne neni v planu zadne brouseni svaru.https://www.google.com/url... Zde je krasne videt jak predek je jen z jednoho naohybaneho plechu az po A sloupek. Jaky se zvoli radius uz je jedno, naopak vetsi je lepsi, ale mensi je hezci. Navic presnost rychlost a cena vs svar je uplne jinde. Vnitrni ram na dvere je vylisek, urcite je to nerez, ocekavam mene tlusty plech pro vylisek.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 5. 2022 14:57
To te u toho jihoafrickyho kripla prekvapuje?jeste je nedodal ani tam mimojine vybirani zaloh od verejnosti je jeho specialita
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.