Cybertruck vytáhl Ford F-150 na kopec. Podle mnohých však šlo o nespravedlivé porovnání

Názory k článku

BlackRider  |  28. 11. 2019 08:11  |  Microsoft Windows 10 Firefox 70.0
Duder  |  28. 11. 2019 08:18  |  Microsoft Windows 7 Firefox 70.0

Spíš měl Muskmobil lepší adhezi. 4 hnaná kola těžkého elektroauta vs pouze 2 zadní s prázdnou korbou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
vzach  |  28. 11. 2019 09:47  |  Microsoft Windows 10 Firefox 70.0

Pokud se bude Cybertruck někdy vyrábět, možná by to pak v reálu mohlo vypadat i úplně obráceně v případě, že Cybertruck bude vybitý. Snad by byl v takovém případě i Ford F 150 dost dobrý na to, aby to odtáhl k nabíječce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Arctia  |  28. 11. 2019 11:11  |  Microsoft Windows 7 Firefox 52.0

Priomina to posledni testy Intelu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Walkeer_CZ  |  28. 11. 2019 11:44  |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.108

elektromotory jsou ve spojeni s vykonnou baterii jedonazne lepsi pro podobne ucely nez spalovaci motor, zejmena v nizkych rychlotech/otackach. I kdyby byly oba vozy stejne tezke a vykonne, elektormotory stejne vyhrajou diky obrovskemu krouticimu momentu v nulovych otackach. Spalovak to musi hnat pres spojku pripadne pres Hydrodynamický měnič momentu v automaticke prevodovce, kde dochazi k opotrebeni resp. ke velke ztrate energie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jirkaf77  |  28. 11. 2019 13:03  |  Microsoft Windows 10 Chrome 78.0.3904.108

Co mne prekvapilo, ze jedno z nejpouzivanejsich aut s korbou v USA je zadokol s motorem vpredu! To je hodno vysmechu americke (krome Tesly) zaostalosti stejne, jako jejich stredoveke merne jednotky. Tuto reliktni technologii jsem povazoval za vymrelou s komunistickymi vozy, kdy prumysl nedovedl vyrobit predni natacena i pohanena kola a pak za urcity fetis mercedesu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
esondra  |  28. 11. 2019 14:17  |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Jaké překvapení, že lehčí auto s pohonem 2x4 má menší adhezi a tím i tažnou sílu než těžší se 4x4. Pěkná zbabělost od Tesly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 11. 2019 14:57 | Microsoft Windows 10 IE 11.0

Tazna sila v kg, to je kolik tenisaku ve fabii?MP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  28. 11. 2019 19:26  |  Microsoft Windows 10 Firefox 71.0

Zapojil bych stejně silné stroje, plně nabil baterku/doplnil benzin a testu bych také podrobil, jak dlouho bude bateriový vůz schopen spalovacímu motoru vzdorovat, o to tu dle mě také jde. O dobu, po jakou vůz podá vysoký výkon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2019 22:35 | Android Chrome 74.0

Správně by měl nastoupit proti Ford 350 to je velký mastodont

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor