Pro škarohlídyhttps://www.teslarati.com/tesla-dominates-2020-glob... ...
Opět SUV elektromobil, absolutní nesmysl. Kombinace platformy, která plýtvá hmotností, s elektrickým pohonem, který je na hmotnost velmi citlivý. Není to ani ekologické, ani praktické. Je to jen spojení dvou módních marketingových trendů. Vedení automobilek by si mělo hodně rychle uvědomit, že zašli příliš daleko. Masivní odliv zákazníků od nových aut a současně rekordní prodeje ojetin jsou z velké části způsobené právě tím, že současnou nabídku automobilek nikdo nechce. Než takovýhle paskvil, lidé si radši si kupují pár let starý ojetý kombík s turbodieselem.
Názor byl 2× upraven, naposled 7. 2. 2021 14:52
Tohle by ještě šlo, je to docela malé auto, horší je to u "Céčka", špatné u "Éčka". Udávaná spotřeba je docela malá, zdá se, že to auto bude i aerodynamické. Jinak souhlasím: luxusní SUV vážící přes 2,5 tuny nejsou vůbec ekologická, spotřeba elektřiny stoupá velmi výrazně a vždy si vzpomenu: Nezapomněli jste někde zhasnout? (v době socialismu místo přestávky v TV). Tady to není jedna100 wattová žárovka ale tisíce stowattovek.
Je to takové smutné no. Minulý týden jsme tu četli o nových Teslách s akcelerací za 2s. z nuly na 100 a hromadou inovací a dojezdem atakujicím 900km, teď tu máme emobil od top evropské automobilky a už zvládne stovku z nuly pod 9s. co ujede už 400km. 😂
Rozdíl bude v tom, že v zimě nebo se zátěží budou mít dojezd totožný. Tesla má náskok pouze v softwaru. navíc, určitě se nestane, že 10% vyrobených Mercedesů bude mít při lepším kosmetické, ale mnohdy i neopravitelné funkční výrobní vady.V první řadě si ale uvědomte, že tohle všechno je irelevantní, protože ani jedno nebude téměř nikdo kupovat. Nucení elektromobilů a SUV zákazníkům způsobilo současný gigantický pokles prodejů nových aut. Automobilky bojují s krizí poptávky, kterou si samy způsobily. Absolutně rekordní prodeje má naopak trh s ojetinami, a největší nárust zaznamenávají dražší a jen pár let stará ojetá rodinná auta. Je zjevné, že lidé nechtějí to, co automobilky nabízejí teď; chtějí to, co nabízely před několika lety. Velký kombík a normálním spolehlivým motorem je na trhu ojetin vážen zlatem, lidé je kupují místo nových aut.
Další elektromobil, který si v Česku můžete koupit: Mercedes-Benz EQA. Může se zdát až překvapivě levný............Záleží Komu se to zdá ! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Nějakému Milionáři - kolik jich je v Česku ?10 - 20 ? Tolik jich výrobu v Automobilce nezachrání za 1.2 milionů !To auto by muselo stát minimálně 100 milionů aby výroba nezkrachovala !Obyčejný zákazník si takovou Předraženou Kurvu Nekoupí - šmytec !Cena musí zůstat na ceně běžně prodávaných zpalováků !Přes to Nejede Vlak !B-]
V Česku je 10-20 milionářů? Pro zajímavost, majetek 100. nejbohatšího člověka je 1,5 miliardy, takže "ubohých" milionářů je tu násobně násobně více, než píšete. Navíc vaše "obyčejný zákazník" je také mimo, "obyčejný zákazník" si nekupuje Mercedes. Takže možná zkuste svoji frustraci životem ventilovat jinde, tady to vede akorát ke ztrapnění sebe sama.
15% prodaných aut je v kategorii přes milion Kč. Obzvláště u Mercedesu je tohle běžná cenovka.Ono klasické GLA na benzín či naftu ve stejné výbavě stojí prakticky stejně.
Lidi s majetkem presahujicim 10 milionů je u nás kolem 17 000.
No hlavně mi v těch datech chybí to podstatné: Má topení ve standardní výbavě tepelné čerpadlo? Pokud ne, tak je třeba na tu nejnižší cenu rovnou zapomenout nebo se spokojit v zimě s podstatně nižším dojezdem.... Vím, je to meďour, ale i tak je ta cena prostě pro většinu lidí a tudíž nějaké "rozjetí" elektromobility naprosto nepřijatelná...
Se standardní automatickou klimatizací nabízí EQA vysoký komfort klimatizování. Proto je vybaveno důmyslným tepelným managementem s tepelným čerpadlem ve standardní výbavě. Spolu s řadou inovativních detailů, jako využití zbytkového tepla elektrického pohonu, je tento systém dimenzován na vysokou účinnost, a tudíž na co nejdelší dojezd. https://www.mercedes-benz.cz/passengercars/mercedes-be... ...
A když jsme u té Tesly, v Evropě se již skoro neprodává kvůli těm vysokým cenám.Dodávám. V listopadu se koupilo v Norsku 2475x ID.3 a jen 74x Tesla Model 3. Tedy poměr 33.Tesla dokonale vyklidila trh v EU.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 2. 2021 10:06
Ne, tak to opravdu není. Tesly se zatím v Evropě nevyrábějí, a tak musejí být dováženy z USA nebo Číny. Tyhle dodávky ale neprobíhají každý měsíc, protože Tesla zároveň posílá dodávky do dalších regionů. Takže se běžně stává, že jeden měsíc Tesla v nějaké evropské zemi neprodá zdánlivě nic a pak další měsíc to vystřelí na tisíce kusů. Stačí se podívat na evropské prodeje v prosinci a uvidíte, že Tesla rozhodně trh nevyklidila. VW prodal 28 108 ID.3 a Tesla 24 644 Modelů 3
Takže v průměru asi polovinu toho, co VW (jeden měsíc nic, druhý skoro stejně) a to VW ještě ani pořádně nezačlo. Stále mi to nějak nevysvětluje valuaci Tesly.
Tesla preda vsetko co dovezie. Nechapem preco je to take tazke pochopit. Europsky trh je okrajovy pre Teslu kym nezacne fungovat tovaren pri Berline. Potom si mozme prejst statistiky znova a jeden z nas bude vyzerat ako i*iot a ja to nebudem
Ano, i*iot se myslí, že to jedna továrna vytrhne.
ta jedna tovaren bude mat pociatocnu kapacitu 500 000 aut rocne v 1. faze. Celkovo budu 4 fazy. Ano, vytrhne, Tesla predala v roku 2000 v EU menej ako 100 000 aut.
jojo, až jednou .. :) Pro srovnání, to i ta továrnička, co máte u Bratislavy, za rok vyprodukuje kolem 400 tisíc aut (už několik let).
kedze sa predpoklada, ze v roku 2030 bude 95% predanych aut elektrickych, tak im tovarne na spalovaky budu na 2 veci. To co realne budu potrebovat su baterky a na to sa vobec nepripravuju
Chlapče, nějak se v tom zamotáváš :) Pamatuješ, že téma bylo o tom, že VW už teď umí vyrobit a prodat víc aut než Tesla? A to zdaleka ještě nezačal (přeorientovávat výrobu v ostatních továrnách, které, na rozdíl od Tesly, už dávno má). A to nemluvím o tom, že těch 95% je totální blbost a nikdo (ani Musk) nic takového nepředpokládá.
Tesla predala najviac elektroaut na svete, odkial mas ze VW vie vyrobit a predat viac EV ako Tesla? VW predava elektroauta iba v EU z dovodu, aby nemusel platit pokuty za emisie. Inac maju elektroauta v pazi
To znamena, ze pokud klasicti vyrobci prestanou prodavat spalovaky a resit odpustky, tak tesla zkrachuje. Ta se totiz nadechuje nad hladinou prave jen diky odpustkum.
nezmysel. Tesla ma 25% marze na autach, najviac zo vsetkych. Cim viac aut preda, tym viac to bude vidiet na vysledkoch. Pockaj kym dokoncia dalsie 2 tovarne, to bude pre konkurenciu masaker
promin, at uz ma 25 nebo 100% marze, to preci neni zisk. nebo si myslis, ze vsechny investice (nepocitam li miliardovou pobidku eu, ktera je trosku hodne nesystemova), provozni naklady a platy zamestnancu padaji z nebe? staci si precist hospodarske vysledky. pokud by neprodavali odpustky, tak jsou tezce v minusu. samozrejme, ze kazdy pocinajici podnikatel bude v minusu, at uz financne ci casove, nez se vyhoupne (to spousta lidi nevidi, resi jen ze ma nove auto atd), ale tesla je v tezkem minusu (nebyt prave tech eko odpustku) v podstate od zacatku az doted. a az dokonci dalsi 2 tovarny tak co? evropska tovarna bude mit samozrejme vyhodu v nizsim danovem zatizeni vysledneho produktu. jestli bude cenove a kvalitativne srovnatelny s konkurenci si pockame.
tesla je v tezkem minusu? Ty si jasny... Pozri si free cash flow. V principe sa topia v peniazoch az tak, ze si mozu dovolit kupit bitcoiny za 1,5 mld a nijak ich to neovplyvni. A z akcioveho trhu si vyberu 5 mld kedy sa im zapaci a ludia sa za novymi akciami pozabijaju. Problem, ktory Tesla ma, je nedostatok kvalitnych ludi, toto ich realne brzdi.Navyse ZEV kredity su peniaze zadarmo, nevidim dovod preco by sa mali oddelovat od inych zdrojov prijmov. Tesla ani teraz, ani v buducnosti nebude mat prijmy iba z predaja aut
no, kdyz mas pocit, ze je to takto jednoduche vzit si penize z akcioveho trhu, tak prosim 😀 😀 😀 a ohledne budoucnosti a prijmu z jinych zdroju.... no minimalne ty ekoodpustky padnou, kdyz evropa zarizne zcela spalovaci motory k roku 2025 (navrh euro 7 je opravdu masakr).
a k tem tovarnam. vedel jsi trebas, ze ta nemecka tovarna dostala pobidku 1 miliardu eur a to aniz by dle parametru pobidek mela vubec neco dostat?
Vyrobit to umí, prodat ne. Nikdo to nechce. V Emdenu maj fabriku jak kráva. Ostaně všechny Evropské značky mají výrobní kapacity na e-auta, které nejsou schopny využít a to se to běžně prodává dokonce pod cenou. On ten trh má totiž přes veškeré dotace silně omezenou kapacitu. Představa, že všichni zadotujou elektroauto všem, silně stupidní.
Kdo a na základě čeho to předpokládá? Nějaký zdroj? Je to samozřejmě totální blábol. Nic takového není reálné. Pokud teda mezi elektrická auta nepočítáš i hybridy. Ale i tak je 95% hodně přestřelené číslo...
Tento chlapik tvrdi, ze kazde predane auto od 2025 bude elektricke.https://www.youtube.com/watch
😀 😀 😀 Ok, tolik humoristické okénko. Tohle má stejnou výpovědní hodnotu její to tvoje plácnutí. Nějaký opravdu relevantní zdroj?
neviem preco sa pchas do diskusie do ktorej nemas co povedat. Tony Seba je respektovany analytik a ma za sebou zopar uspesnych predpovedi disrupcii. A celkom pochybujem ze si si pozrel cele video takze ani nevies na co reagujes
Tak řekni rovnou, že nemáš, nemusíš to hloupě okecávat...Přesně jak jsem čekal.
https://www.teslarati.com/tesla-dominates-2020-glob... ...
Tak ono i v té Blavě se vyrábělo elektrické citigo. Výroba baterkovýho nebo auta se spalovákem se tolik neliší. Většina auta zůstává stejná.
A ta Tesla z EU bude za konkurenceschopnou cenu? Tj do 600 000 Kc?
To si budes musiet este chvilu pockat. A od BMW tiez necakas, ze bude stat 600 000. Ich cielom je sice znizovat ceny, a aj to robia, ale neviem ci auto s technologiami a vybavou Tesly by vobec malo stat tak malo
Tesla ocakava narast predaja aut kazdy rok v priemere o 60%. Do roku 2030. Zober kalkulacku a pocitaj. A to su iba auta. Pridaj baterky, FSD, robotaxi, solar, energy. TSLA je stale dobra investicia.
Doporučuji vrátit se na zem a zkusit zapojit tu věc, kterou máš na krku a slouží u tebe prakticky výhradně k příjmu potravy. Na takový nárůst nemá výrobní kapacity, finance, zdroje surovin, servisní zázemí ani logistiku. Fakt že přestaň zesměšňovat. To máte vy uctívači Elona společné - mdlý rozum, ale o to urputněji bráníte ty bláboly.
Tak jo, beru kalkulačku a počítám. Pokud je to za 2020 0,5 Mio. aut. Za 2030 by to mělo být 55Mio. aut. Ani jako vtip to není dobrý. Co tam máte dál?
"... malých městských crosdoverů." 😝Nechte si to přečíst alespoň kolegou, když už není korektor. Taky se mi stává, že vlastní chybu nevidím, protože mám v hlavě, co jsem chtěl napsat, ale vypadá to blbě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.