„Další samořídící funkce budou dostupné do konce tohoto měsíce,“ slíbil Elon Musk majitelům Tesel

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 73

Názory k článku

avatar
09. 03. 2020 08:16

Funkce autopilota je služba , nikoliv vlastnost výrobku, která sním je svázaná.Po zaplacení "zakoupení" Vám jí Tesla odemkne. To se týká prvního majitele \ kupce nového vozu. Automaticky nepřechází na dalšího pokud si někdo koupí vůz ojetý. To se týká i jiných EV kde byly různé premiové služby navíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 03. 2020 22:31

Mě by zajímalo, jak to bude ošetřené právně. Na současným autě mám třeba adaptivní tempomat, který mi při rychlosti pod 30 km/h ve městě automaticky vypne. Prostě píp a je to moje. Přitom to má i automatický brždění, mohlo by to i zastavit, možná ale jenom s autom. převodovkou, mám manuál. Asi to bude i kvůli právní odpovědnosti za případnou škodu. Takže pokud někoho zabije Tesla, jde to za Elonem ? Nebo při nákupu tohohle auta podepisujete nějaký vzdání se právní odpovědnosti, asi jo. Každý, kdo svěří svůj život do úplného řízení automatu je blázen. Ty čidla mají omezení v tom, že vidí jenom něco a jenom do určité vzdálenosti. Nikdy nebudou umět vyhodnotit "vzdálenější situaci" tak komplexně jako člověk. Proto mám rád SUV, člověk sedí výš a vidí mnohem dál dopředu i dozadu než v klasickém autě a o tom to je, vidět a přemýšlet i za ostatní. Tohle program "když nastane tohle udělej tamto" nikdy nedokáže, samozřejmě to bude mít mnohem rychlejší reflexy a reakční časy, ale to je tak všechno. Neuvidí to prostě dost daleko. Pokud Vám tohle zachrání předek auta tak zase ne zadek, do kterýho se trefí někdo za Váma bez automatu, takže si stejně nevyberete. Ohledně elekto aut a samořízení je třeba si počkat, jak dopadnou průkopníci, co už si to koupili. Těch jsou plné hřbitovy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 03. 2020 11:57

Mrtví při dopravních nehodách budou v každém případě. Žádná umělá inteligence nebude dokonalá a žádná “nepřepere” fyzikální zákony. Věřím, že zcela autonomní auta budou, ale nečekám je zase tak brzo. Ještě tak deset let bych viděl jako minimum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 03. 2020 19:12

Další polotovary pro testovací majitele T?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 03. 2020 18:35

Vzhledem k tomu, že Tesly nemají ani LIDAR, tak to bude nepoužitelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (46)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 03. 2020 17:38

Mám pocit hraničící s jistotou, že "samořízení" vyžadující ruce na volantu bude ve finále mnohem nebezpečnější, než řízení samotným řidičem, protože řidič bude ukolébaný tím, že autopilot třeba až 99,9% situací zvládne sám, ale v tom 0,1% může nastat chyba, ale řidič včas počínající chybu nemusí rozeznat a zasáhnout. To je takové "samořízení" k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 03. 2020 16:59

Funkce Full Self Search & Destroy bude rozšířena z požárních a policejních vozů také na vozy záchrané služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 03. 2020 16:46

Aby nám ti šoféři pro samou automatiku nezapomněli manuálně řídit, neztráceli pozornost a nepanikařili při jinak běžných situacích, které je třeba řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor