Desítky německých lékařů zpochybňují škodlivost emisí z dieselových motorů

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 45

Názory k článku

avatar
27. 01. 2019 10:46

Pravověrným věřícím ekologistům je zbytečné podávat rozumové argumenty. Jejich pravda je víc než skutečnost. Navíc umí tak krááásně křičet, že i soudce podlehne.Elekřina taky v drtivé většině nevzniká ekologicky a to nemluvím jak strašně ekologické jsou akumulátory. Slepá víra v cokoli po celou hitorii lidstva přinášela jen neštěstí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 01. 2019 20:09

Když jdu městem, tak benzínové auta smrdí daleko víc než naftové. Hlavně teď v zimě. Po ránu to na parkovišti smrdí stejně, jak na čerpací stanici. Prostě ten benzínový hnus cítím až na jazyku. Člověk se už nemůže ani pořádně nadechnout. Nejvíc obdivuji ty nešťastníky, co si nastartují auto, a pak škrabou skla od námrazy. To mají fakt zdravou snídani. Smutné je na tom, že to tak doporučují i některé motoristické magazíny. Holt za rychlé odmrazení platí tím nejcennějším, a to svým zdravím a ještě ho kazí těm ostatním. Jako kuřáci. Měli by si za ten svůj luxus více připlatit, aby pokryli náklady na léčbu i ostatním, co s tím nemají nic společného a snaží se žít zdravě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 01. 2019 19:36

Pred par desatrociami nemali tabakove firmy problem najst lekarov v USA, co by spochybnili ze tabak je skodlivy na zdravie..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2019 10:16

Pochopil jsem článek správně, že mě diesel zabije infarktem? Zajímavé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 01. 2019 09:56

lekar nieje vtejto oblasti absolutne nijak relevantny. lekar nevytvara ziadne nove vedomosti, iba aplikuje podla navodov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 01. 2019 08:25

Tak už zase nám oteplovači, ekošmejdi, a buzeranti (Brusel-EU) lhali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 01. 2019 20:25

Ani se nedivím. Diesel je německý motorek a VW je německá fabrika, která vyrábí motory, které jsou ekologické a úsporné asi jako parní lokomotiva. ☺

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 01. 2019 15:34

„Spočítáme-li, jaké zátěži je vystaven průměrný kuřák, a srovnáme s hodnotami jemného prachu ve vzduchu, museli by kuřáci padnout mrtví už po několika týdnech kouření.“http://kechlibar.net/2019/01/25/strach-z-prach... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 01. 2019 15:04

Otázka za milion korun: Dvě auta: jedno má spotřebu 6,5l nafty na 100km, druhé 10l benzinu na 100km, které vypouští víc emisí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 01. 2019 14:42

No, pokud to člověk chce vědět s jistotou, tak aby si udělal vlastní studii :( To samé účinky mobilů, deodorantů atd. Stojí prosti sobě silná lobby, která tvrdí navzájem opačné věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 01. 2019 14:13

No vida, nakonec i ten očouzenej špekáček bude zdravej, odpad z chemičky vodu v řece krásně dezinfikuje a navoní, kouř z továrního komína ochrání rekreanty před nebezpečným slunečním zářením a azbestová vlákna nám plíce pěkně zpevní a vyztuží Akorát jedna potíž s těma autama pořád zůstává - silnice jsou ucpaný a není kde zaparkovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 01. 2019 14:01

Šmarja oxidy dusíku se omezují především kvůli kyselým dešťům a ozonové vrstvě. A ty mikro až nano částice z moderních dieselů skrz plíce rády pronikají do krevního řečiště.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 01. 2019 13:43

Pane Černý, plicní lékař se nazývá pneumolog, nikoliv pulmonolog.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 01. 2019 13:39

Z vyfukov aut v podstate vylietavaju kvietky, podla vyskumu z EU, 52% margaretky, 48% levandula.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 01. 2019 12:49

pocitam ze tech par doktoru je ten na dozivotni dovce za "dar" od automobilek za zcela nezaujatej nazor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 01. 2019 12:45

Pán doktor by si mal doma v obývačke vytvoriť romantickú NOX atmosféru a pozerať bundes ligu a z hlboka dýchať.Proste tie sračky z áut s vysokými emisiami sa nedajú dýchať.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 01. 2019 12:22

Jjj. Automobilky zase lobuji nebo se nekd potrebuje zviditelnit.Zkouseli jste se zeptat policie nebo hasicu, kolik ma umrti nebo otravy zpusobene vyfukovymi plyny, plynem v domacnosti nebo kourem z ohne? Ti vam potvrdi, jak neskodne takove vypary jsou.Tam jde predevsim o to, ze pocet automobilu stoupa. Pocet prujezdu usekem take. A tomu by se ekvivaltne meli snizovat emise.Automobilkam samozrejme jde o to odlozit o par let nizkoemisni energetiku, protoze je asi 1000x levnejsi vyrobit dnesni spalovaci motor nez investovat do vyzkumu na ktery doted kaslaly.Nicmene, on prisel Musk a prevalcoval je se svou Teslou :) Ted uz je ani lobing nezachrani. A pritom meli dostatek casu (tusim 5 let) nez Musk zprovoznil tovarny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor