JackBrno
2. 8. 2022 • 12:18

Tohle hloupostí nápadu hraničí s tím nesmyslem o zachycování CO2 speciálními vagony zařazenými do běžných vlaků 😀 Tohle bude drahé, náchylné na poškození a budou tam obrovské ztráty díky tomu, že to bude rozložené na milion kousků na velkých vzdálenostech. A kromě toho, propojovací kabely jim ukradnou bezdomovci. Vážně nechápu, kam na to ti rudozelení chodí...

Jirka1or
2. 8. 2022 • 10:10

Deutsche Bahn testuje solární panely na železničních pražcích.
---------------------------------------------------------------------------------------------Jednoznačně je to hloupost !
Je to podobná blbost, jako instalovat panely na střechu !
Při nastávající údržbě a opravě, se tyto panely musí pracně odstraňovat .
Nahledě na to, pokud začnou hořet při závadě, tak na baráku zapálí střechu
a to je velmi nepříjemný Bonus .
A to se bohužel nejednou stalo .Panely pro bezpečnost provozu vyžadují samostatný prostor, bezpečně vzdálený, od potencionálního požářiště .
To samé platí i pro Bateriové Úložiště .
B-]😉🙂

harrym
2. 8. 2022 • 8:26

Je to blblost, dobré tak leda pro napájení nějakých čidel v odlehlých místech neelektrifikovaných tratí, ale to je tak všechno. Do roka by to bylo rozkradené a vymlácené.

vransen
2. 8. 2022 • 8:12

Podle mě to plošně moc nasadit nejde, protože ajznbóni tratě stříkají nějakým sajrajtem proti rostlinám.
Ale jako nápad je to dobré.

P3p3k
P3p3k
2. 8. 2022 • 0:56

Drzim jim palce, at jsou prvni na svete, komu to bude fungovat 😃
Ale proc netahat z nekoho penize, kdyz plati a jeste si mysli, ze zachranuje svet.

TFSi
1. 8. 2022 • 22:45

Ještě vrtulky generující energii od projíždějících vlaků a bude ta blbost dotažená k dokonalosti...

Net.Xtreme
1. 8. 2022 • 20:56

Proč? Umístil bych je spíš nad trať.

nihilistic.bird
1. 8. 2022 • 20:47

Tak je asi jasne, ze tady o vyrobu energie zas tak moc nejde B-]

Haunter
1. 8. 2022 • 20:01

Jak je ta fotka z Scenic despicions of Slavic life 😃 Koleje a po jedné straně vevnitř pruh krásné zelené trávy 😃

ziki
1. 8. 2022 • 19:53

Hádám, že v německých vlacích asi nemají vyprazdňování toalet řešené stejným způsobem, jako řada starších vlaků u nás, když se vůbec do něčeho takového pouštějí 😀.

JiDrozd
1. 8. 2022 • 19:49

Watt je jednotka výkonu, ne energie.

860426
1. 8. 2022 • 18:49

Podle mě je hlavně otázkou, jestli na takovou trať nevjede vlak ČD se svými tradičními vagóny se záchody, kde je jen díra a vše padá rovnou na trať 😁

Bery
1. 8. 2022 • 18:49

Na strechy budov, jako jsou sportovni haly, obchodni centra v pohode. Na strechy nastupist uz to zrovna moc vhodne neni, nebude to totiz mozne dost dobre udrzovat kvuli specifickemu znecisteni kovovym prachem, ktery poskozuje strukturu povrchu... Je to videt na sklech a pruhlednych foliich, ktere na nastupisti byvaji a ktere se casto meni, protoze to neni v podstate mozne umyt.Na prazce je to pak uplna pitomost. Nejen vibrace, ale i odletavajici sterk, znecisteni rychle snizujici ucinnost diky degradaci povrchu panelu, samozrejme v nasem pripade i vandalismus a kradeze. A dale... pred udrzbou zeleznicniho svrsku to budou vse demontovat a pak zase nove osazovat, cimz budou prodluzovat vyluky ? A na vymenu poskozenych panelu budou chtit taky vyluky ? A naslo by se toho vic...
Pro fanatiky zeleneho silenstvi to asi zni uzasne, ale v praxi je to uplny nesmysl... 😝

Pizza_489
1. 8. 2022 • 18:24

Solar roadways povyseny na o neco mensi ptakovinu.

Lukáš Černý
1. 8. 2022 • 18:02

No to je zase blbost....A mimochodem je moc pěkný mít v průměru jakože 100% elektřiny z OZE, ale co budeme dělat v době kdy nefouká a nesvítí slunce? To je asi jako říct, že v průměru vlastně nemusíme doma topit ani chladit, že se to zprůměruje na příjemných 20°C a tak je všechno v pohodě...

Adam Vágner
1. 8. 2022 • 17:58
mepp
1. 8. 2022 • 17:52

No já bych hlavně řekl, že hlavním problémem budou nenechavé ruce...

Určitě si přečtěte

Články odjinud