Deutsche Bahn testuje solární panely na železničních pražcích. Otázkou je prach a otřesy

Názory k článku

01. 08. 2022 17:52

No já bych hlavně řekl, že hlavním problémem budou nenechavé ruce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 08. 2022 17:58

Copak prach, ale šrapnely!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 08. 2022 18:02

No to je zase blbost....A mimochodem je moc pěkný mít v průměru jakože 100% elektřiny z OZE, ale co budeme dělat v době kdy nefouká a nesvítí slunce? To je asi jako říct, že v průměru vlastně nemusíme doma topit ani chladit, že se to zprůměruje na příjemných 20°C a tak je všechno v pohodě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 08. 2022 18:24

Solar roadways povyseny na o neco mensi ptakovinu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 08. 2022 18:49

Na strechy budov, jako jsou sportovni haly, obchodni centra v pohode. Na strechy nastupist uz to zrovna moc vhodne neni, nebude to totiz mozne dost dobre udrzovat kvuli specifickemu znecisteni kovovym prachem, ktery poskozuje strukturu povrchu... Je to videt na sklech a pruhlednych foliich, ktere na nastupisti byvaji a ktere se casto meni, protoze to neni v podstate mozne umyt.Na prazce je to pak uplna pitomost. Nejen vibrace, ale i odletavajici sterk, znecisteni rychle snizujici ucinnost diky degradaci povrchu panelu, samozrejme v nasem pripade i vandalismus a kradeze. A dale... pred udrzbou zeleznicniho svrsku to budou vse demontovat a pak zase nove osazovat, cimz budou prodluzovat vyluky ? A na vymenu poskozenych panelu budou chtit taky vyluky ? A naslo by se toho vic...
Pro fanatiky zeleneho silenstvi to asi zni uzasne, ale v praxi je to uplny nesmysl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 08. 2022 18:49

Podle mě je hlavně otázkou, jestli na takovou trať nevjede vlak ČD se svými tradičními vagóny se záchody, kde je jen díra a vše padá rovnou na trať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 08. 2022 19:49

Watt je jednotka výkonu, ne energie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 08. 2022 19:53

Hádám, že v německých vlacích asi nemají vyprazdňování toalet řešené stejným způsobem, jako řada starších vlaků u nás, když se vůbec do něčeho takového pouštějí .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 08. 2022 20:01

Jak je ta fotka z Scenic despicions of Slavic life :D Koleje a po jedné straně vevnitř pruh krásné zelené trávy :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 08. 2022 20:47

Tak je asi jasne, ze tady o vyrobu energie zas tak moc nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 08. 2022 20:56

Proč? Umístil bych je spíš nad trať.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 08. 2022 22:45

Ještě vrtulky generující energii od projíždějících vlaků a bude ta blbost dotažená k dokonalosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 08. 2022 00:56

Drzim jim palce, at jsou prvni na svete, komu to bude fungovat :D
Ale proc netahat z nekoho penize, kdyz plati a jeste si mysli, ze zachranuje svet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 08. 2022 08:12

Podle mě to plošně moc nasadit nejde, protože ajznbóni tratě stříkají nějakým sajrajtem proti rostlinám.
Ale jako nápad je to dobré.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 08. 2022 08:26

Je to blblost, dobré tak leda pro napájení nějakých čidel v odlehlých místech neelektrifikovaných tratí, ale to je tak všechno. Do roka by to bylo rozkradené a vymlácené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 08. 2022 10:10

Deutsche Bahn testuje solární panely na železničních pražcích.
---------------------------------------------------------------------------------------------Jednoznačně je to hloupost !
Je to podobná blbost, jako instalovat panely na střechu !
Při nastávající údržbě a opravě, se tyto panely musí pracně odstraňovat .
Nahledě na to, pokud začnou hořet při závadě, tak na baráku zapálí střechu
a to je velmi nepříjemný Bonus .
A to se bohužel nejednou stalo .Panely pro bezpečnost provozu vyžadují samostatný prostor, bezpečně vzdálený, od potencionálního požářiště .
To samé platí i pro Bateriové Úložiště .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 08. 2022 12:18

Tohle hloupostí nápadu hraničí s tím nesmyslem o zachycování CO2 speciálními vagony zařazenými do běžných vlaků Tohle bude drahé, náchylné na poškození a budou tam obrovské ztráty díky tomu, že to bude rozložené na milion kousků na velkých vzdálenostech. A kromě toho, propojovací kabely jim ukradnou bezdomovci. Vážně nechápu, kam na to ti rudozelení chodí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 11 notebooků pro studenty

Test 7 herních headsetů

Kvalitní zdroje informací

Přehled videoslužeb