Dinosaury nezabil asteroid, ale úlomek komety. Ke zkáze přispěl Jupiter, tvrdí astrofyzici

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

Anonymizovaný  |  17. 02. 2021 15:05

Ale nevěřte všemu, co si kdo vymyslí ... nějaký šutr je jen zastírací manévr pro období sklizně ... viz. pěkný sci-fi film Jupiter vychází /Jupiter Ascending/, podívejte se. https://www.zkouknito.cz/video_115612_jupiter-vychazi...

17. 02. 2021 09:13

Hu, to jsem si oddechl. S Jupiterem jsme tentokrát zadobře.

17. 02. 2021 08:43

a ake to bude mat dosledky? lebo z moho pohladu je jedno ci ten suter, co sem dopadol bol meteorit alebo kometa. co bude inak?

17. 02. 2021 08:20

Šutr jako šutr

17. 02. 2021 08:07

“ Za konec éry dinosaurů může dle nich kometa, pocházející z Oortova oblaku na okraji naší sluneční soustavy za Kuiperovým pásem. Nejprve ji měla přitáhnout gravitace planety Jupiter a zásadní roli sehrála gravitace Slunce.”
To jako vážně? Já měl za to, že VTM je technický web, kde lidi rozumí gravitaci. To jako před necelými sedmdesáti miliony let Jupiter aktivoval gravitační pole, a pak jej aktivovalo i Slunce a objekt, co si neškodně kroužil kolem Slunce miliardy let daleko za Neptunem se najednou vydal do středu sluneční soustavy???Jinak rozdíl mezi kometou a asteroidem je dost často dost arbitrární, je to kontinuální spektrum objektů.