Nechic
25. 6. 2018 • 14:33

Ze všech elektrokoloběžek jste vybrali ten nejhorší bazmek. Je to těžké, neskladné, velké jak motorka. Překáží to úplně všude ať už v parku nebo na silnici. Uznávám, využití se najde, ale přece ideální koloběžku do práce si představuji tak, že na ní dojedu 3km ke stanici vlaku, pak jedu vlakem do centra a ve městě další 2km dojedu do práce. Až se vrátím domů, strčím ji do výtahu a složím pod postel. Další varianta využití je jako dopravní prostředek pro lidi, co nemohou mít nebo nemají řidičský průkaz. Aspoň do okolních vesnic by to byl praktický dopravní prostředek. Tohle však vypadá spíš jak buldozer. Možná díky nízkému posezu a širokému sedlu by to mohlo být dobré pro důchodce. TOP je Dualtron Ultra, ale to je u nás zakázaný. Xiaomi je použitelný na občasné dojíždění, ale 15km přes kopec by to asi nedalo. Takže něco jako Xiaomi s 1kW motorem a bude to ok i do největších stoupání. Ona to je asi budoucnost, protože ve městech to s parkováním začíná být tuhé, takže přinejmenším kombinace auto + elektrobazmek bude potřeba.

Názor byl 1× upraven, naposled 25. 6. 2018 14:37

Petr Žáček (SCROOSER_CZ)
25. 6. 2018 • 14:17

V reakci na video bych jen chtěl sdělit pár věcí. Koloběžka SCROOSER má jako jediná patent na design a technologii, vše ostatní je jen kopie včetně SEEV. Video je zajímavé, ale bohužel není úplně objektivní. Ukazuje pouze pozitiva, ale opomíjí negativa, kterými se na rozdíl od kopií firma Scrooser zabývá. Levné kopie z Číny jsou vysoce poruchové. Baterky nic nevydrží, konstrukce se láme, hlavně v přední části u vidlice, koloběžka není voděodolná a dalo by se pokračovat dále... Při hladkém povrchu a méně častém používání Vám kopie pár měsíců vydrží, ale pokud se potřebujete přepravovat každý den a třeba na kostkách (viz. Praha) tak se moc dlouho nesvezete:) Koloběžka SCROOSER má EU homologaci a veškeré certifikáty. Cena je vyšší, ale dobrá elektrokola také něco stojí:) Je bezporuchový a jediné o co se staráte je nabíjení a jízda.. jednou za pár měsíců je potřeba vyměnit brzdové destičky. Ohledně kapacity baterie- Po třech letech máte pořád 80% kapacity- pokud Jednou za den nabijete-vybijete a baterii udržujete ve správných podmínkách. Cena nabití cca 4Kč/55Km. Scrooser je opatřen patentovanou technologií IMPLULSE DRIVE. K jízdě lze použít pouze vlastní odraz a koloběžka sama akceleruje podle síly Vašeho odrazu. Také stojí za zmíňku digitální klíč k aktivaci koloběžky, zablokování zadního kola, zámek pod sedlem, magnetický konektor u baterie, stabilitita( koloběžka nemá GYRO ale stojí i bez stojánku) a celkové zpracování... Jako uživatele Vás neobtěžjí nikde žádné kabely atd. Scrooser je také velice tichý, neklepou se na něm žádné součástky jako na čínských kopiích. Jako nevýhodu bych uvedl, že ještě nemáme podobnou aplikaci a pořizovací cena je vysoká. Scrooser je o detailech a kvalitě, proto je cena taková jaká je a ať si každý jezdí na čem mu vyhovuje :)

madmax1000
madmax1000
25. 6. 2018 • 12:57

Proč se tyhle diskuze vždy zvrhnou v kritiku techniky nechápu.Auto nemůže za to že do něj sedne terorista a zabije 15 lidí,telefon nemůže za to že si s ním někdo telefonuje při řízení a zabije chodce na přechodu a koloběžka nemůže za to že narazí do kočárku! Za vším je nezodpovědný člověk a ne technika!

Anonymizovaný
25. 6. 2018 • 12:49

Stejné zvěrstvo jako elektrokola.
Člověk takto degeneruje jen v kouli plnou sádla.
Ale co, zdravotnictví "za státní" to musí utáhnout.Za mě?
ZDANIT!

_DAVE_
_DAVE_
25. 6. 2018 • 12:25

Výdrž baterie: Máte představu, kolik to vydrží nabíjecích cyklů, respektive pokud v druhé polovině životnosti začne klesat kapacita, tak už ten dojezd bude dost tristní. Při ceně baterie třeba na úrovni 12tis. a životnosti max. 4-5let....Se tahle hračka začne i prodražovat. Máte nějaké konkrétní poznatky k tomuhle?

MainMan
25. 6. 2018 • 11:41

Stylově 😀 😀 Mně je trapně jenom když vidim nějakýho ubožáka na tomhle nebo na elektrokole. Jak moc retardovanej musí člověk bejt, aby nezvládal jezdit na kole a aspoň se při tom trochu hejbat.

TFSi
25. 6. 2018 • 8:52

Nějaký takovýto samohyb si nedávno koupil soused. Jezdí na tom jako hovado že má člověk občas chuť ho vzít trubkou po zádech.
Určitě je to fajn hračka na odreagování, ale když je člověk de*il, tak i ze sebelepší věci dokáže udělat problém 🙁

Martin Prokop
Martin Prokop
25. 6. 2018 • 7:02

S takovým motorem to nemá na veřejné komunikaci jako Cyklostezka dělat a jedná se o kategorii nejmenšího motocyklů na řidičák.

BlackRider
BlackRider
25. 6. 2018 • 6:53

18" kola? 😃 To by to vypadalo trochu jinak ;)

Jiří Šimek
Jiří Šimek
25. 6. 2018 • 0:21

Doufam ze tuhle prisernost brzo zatrhnou. Kdyz vidim co tu na tom v Praze vyvadeji pomateni turiste, divim se ze se nic vaznejsiho nestalo. Byl jsem svedkem jak timhle vehiklem strcil chodce do silnice, vjel do frekventovane jednosmerky v protismeru atd. Nema to co delat na silnici, natoz na chodniku.

gutex
24. 6. 2018 • 21:39

Umožňuje koloběžka brzdění motorem, resp. rekuperaci? Jinak, osobně mi přijde užitečnější a univerzálnější elektrokolo.

loobick
24. 6. 2018 • 21:15

Jsem si jistý, že to určitě nespadá do kategorie motokol. Omezení rychlosti na 25 km/h u nich totiž není jediným omezením. Podstatnějším omezením je základní definice celé této kategorie (L1e-A, kdyby to někoho zajímalo) - "kola určená ke šlapání vybavená pomocným pohonem, jehož hlavním účelem je pomoc při šlapání". Aby se tedy mohlo jednat o motokolo, musí být funkce motoru pouze pomocná. A to v tomto případě jednoznačně neplatí. Takže se jedná L1e-B, což jsou klasické malé motocykly do 50ccm a 45 km/h, které už musí splňovat všechny požadavky kladené na malé motocykly (jen tak namátkou - musí to mít techničák, značku, pojištění, nesmí to na cyklostezky...)

Kluk z Pankráce
Kluk z Pankráce
24. 6. 2018 • 20:37

Tak to je nádhera 🙂

Určitě si přečtěte

Články odjinud