Vesmír | Dobré vědět

Dobré vědět: Co bude po New Horizons? Příští sondy by měl pohánět laser

New Horizons a Ultima Thule jsou hvězdami současné astronomie, ale co bude pak? Mimo sluneční soustavu toho zatím moc nelétá a v blízké budoucnosti se ani žádné nové průzkumné sondy nepřipravují. Ale podíváme se na koncept, který je sice zatím pouze na papíře, nicméně je příslibem revolučního přístupu k průzkumu dalekého vesmíru. Více už se dozvíte v dnešním díle pořadu Dobré vědět, který vzniká ve spolupráci s projektem Dobré vědět a Slezskou univerzitou v Opavě.

Podívejte se na další nedávné díly Dobré vědět:

Váš názor Další článek: Apple očekává nižší příjmy. Důvodem jsou horší prodeje iPhonů

Témata článku: Video, Vesmír, Astronomie, Sluneční soustava, Dobré vědět, Laser, Blízká budoucnost, New, Ultimo Thule, Daleký vesmír, Dnešní dílo, Revoluční přístup, New Horizons, Horizons, Dílo pořadu, Sonda, Dobrý vědět, Opava

Epic chce rozbít monopol Play Storu a App Storu. Nastražil trik s hrou Fortnite a žaluje Google i Apple