Dobré vědět: Co bude po New Horizons? Příští sondy by měl pohánět laser

New Horizons a Ultima Thule jsou hvězdami současné astronomie, ale co bude pak? Mimo sluneční soustavu toho zatím moc nelétá a v blízké budoucnosti se ani žádné nové průzkumné sondy nepřipravují. Ale podíváme se na koncept, který je sice zatím pouze na papíře, nicméně je příslibem revolučního přístupu k průzkumu dalekého vesmíru. Více už se dozvíte v dnešním díle pořadu Dobré vědět, který vzniká ve spolupráci s projektem Dobré vědět a Slezskou univerzitou v Opavě.

Podívejte se na další nedávné díly Dobré vědět:

Váš názor Další článek: Reproduktory Amazon Echo umí nové věci. Počet schopností hlasové asistentky Alexy se meziročně zdvojnásobil

Témata článku: Video, Vesmír, Astronomie, Sluneční soustava, Laser, Dobré vědět, Dobrý vědět, Dnešní dílo, Revoluční přístup, Ultimo Thule, Bude, Dílo pořadu, Blízká budoucnost, Daleký vesmír, Horizons, New, Opava, Sonda, New Horizons

Vystřízlivění z předplatného. Mimo her s reklamami je to největší zlo, které mohlo mobily potkat