Dobré vědět: Jaké jsou nejrychlejší stroje, které kdy člověk vyrobil

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

02. 11. 2018 13:28

Osobne bych nebral jako rychlostni rekord neco, co bylo urychleno gravitaci, ale jen veci, ktere te rychlosti dosahli pouze pomoci lidmi zkonstruovaneho motoru. Rekord neceho, co jen nechame "spadnout do slunce" je skoro stejne prukazny, jako ta cyklistka co jela cca 300 kmh, jenze se prvnich 170kmh nechala roztahnout autem. Co je to potom za rekord? Meli by uznat jen ten, co uslape sama.

02. 11. 2018 08:54

It's Official. X-43A Raises the Bar to Mach 9.6
Guinness World Records recognized NASA's X-43A scramjet with a new world speed record for a jet-powered aircraft - Mach 9.6, or nearly 7,000 mph. The X-43A set the new mark and broke its own world record on its third and final flight on Nov. 16, 2004. New Horizons je tělesem, kterému byla při vypuštění ze Země udělena nejvyšší úniková rychlost. Stala se tak zatím nejrychleji se pohybujícím umělým kosmickým tělesem v zemském gravitačním poli. Voyager byl pomalejší, ale byl v průběhu 4x urychlen gravitačním prakem velkých planet.nebo: Sonda Juno dle NASA letěla rychleji než cokoli, co kdy člověk vyrobil - rychlostí přes 64,3 kilometru za sekundu.

02. 11. 2018 07:46