Jan Háček
1. 4. 2025 • 15:45

Škoda, že zatím není v nabídce vůz v provedení kombi a dodávka (MPV). Sedan je auto pro bohaté lidi, kteří nepotřebují přepravovat objemná zavazadla. Takže pro chalupáře nic moc, tašky s nákupem odvezete, ale jízdní kolo v celku, plný koš prádla nebo pár pytlů cementu už těžko. Jinak jsou ceny a jízdní parametry ohromující.

MichaelsCZ
MichaelsCZ
31. 3. 2025 • 22:08
Protonic
Protonic
16. 6. 2024 • 13:10

To jo, cena bez DPH a cla, servis bůhví kde v zahraničí. A to se vyplatí.

Názor byl 1× upraven, naposled 16. 6. 2024 13:12

Petr Basa
3. 6. 2024 • 13:37

"Líbí se Vám některý? A který z nich je nejbohatší? Který z Vás je nej... Tiišee. Já to zjistím, já to zjistím".

peter.mlich
peter.mlich
3. 6. 2024 • 9:40

Mimochodem, jak funguje elektromobil pri povodni? U nas celkem bezny jev.

RadekLaz
3. 6. 2024 • 7:55

No jestli jsem dobře viděl video….. motor i elektromotor umístěn před přední nápravou, obyčejné kyvné zavěšení zadních kol….., z toho usuzuji, že se jedná o náhon pouze na přední kola. To auto bude mít “vynikající” jízdní vlastnosti. Jinak auto vypadá hezky. Ale od svého auta važaduji nějakou úroveň jízdních vlastností. Na druhou stranu… za 300tis..

Mispulda
3. 6. 2024 • 0:59

Při takové ceně by se v ČR zastavila minimálně čtvrtina prodejů běžných neprémiových značek. Takže pak státu nezbude nic jiného než uvalení vysokého cla.

N8GD
2. 6. 2024 • 19:36

Při vydání dodají, že dojezd 2000km je pro benzín při pravidelném dobíjení baterie, že? 😂

Názor byl 1× upraven, naposled 2. 6. 2024 19:49

Pavel Brambora (Pavel Hilšer)
1. 6. 2024 • 18:56

Rozumím správně těm počtům, že podle VTM je 80km +120km rovno 2000 km? 🤣🤦‍♂️

JackBrno
1. 6. 2024 • 14:31

Paráda, 1900km na benzín a 100km na elektriku 😀 Tomu říkám dělo!

Martin Zahrada
1. 6. 2024 • 14:04

Za tu cenu je to v Evropě neprodejné.
Musí to stát minimálně 900 000 Kč.

pcwifi
1. 6. 2024 • 11:06

A co z toho aute zbyde za 15-20 let... jednickova ci dvojkova Ovecka jezdi stejne i po 15-20 letech, ale tenhle cinan se mozna ani 10 nedozije... za ty prachy proste tam musi byt kompromisy v pouzitych materialech nebo necem podobnym... a to uz nezminuji nejaky krasny GPS čip a posilani soudruhum kdy a kde ses jak pohyboval 😁

Aleš Příhoda (Alex-22)
1. 6. 2024 • 9:26

10kWh baterie, v realu bude vyuzitelnych treba 8, tech 80km ujet si myslim nemuze. To bude v idealnich podminkach tak 40. Kdyz vezmu Superb, ktery ma 13 (vyuzitelnych 10), tak ten da ze zkusenosti tak 55 maximalne.

jvvj
jvvj
1. 6. 2024 • 4:43

Jen aby v EU nedopadli jako Velká Zeď:
https://www.garaz.cz/clanek/novinky-ze-by-se-c... ...
V Mnichově už to odpískali.

Karel Melzoch (KarelMel)
31. 5. 2024 • 22:49

Termín startu prodeje a dodávek známe. Stačí umět číst. Delivery of the new BYD SEAL U DM-i Boost and Design trim levels will start in June. The Comfort is to be expected after the summer of 2024

kolkyno
kolkyno
31. 5. 2024 • 21:40

este tam pocitajte 100.000 Kc clo a dovoz a co si este EU nachysta aby to mohlo byt pre europana zaujimave 😃

Tojevono
31. 5. 2024 • 21:31

Ještě, že sem pletete tu politiku.Jak může Čína zdražit, když utlumí EU automobilky?
Zdražit nebude moci, protože bude bojovat s automobilkama z Vietnamu, Indie, Taiwanu, ... .

Pindulin
31. 5. 2024 • 18:37

Cekal jsem chrochtani místních myslitelů a voni to hejtujou. Auto za par platu s dojezdem 2000km 😃 Docela se divim, ze se vic neprodavaji oktavky s kanystrama v kufru… sen diskuteru.
Na jednu stranu chapu, ze tankovani je neskutecnej voprus. Na druhou stranu vetsina tankuje za petikilo a stejne si koupi fosil, kde tankovat proste musi. Dava to smysl?

homernaj
31. 5. 2024 • 17:04

Test auta na to či zvládne deklarovanú vzdialenosť.
https://www.youtube.com/watch... Video auta naživo
https://www.youtube.com/watch...

maxdevaine
31. 5. 2024 • 15:24

Aby to nakonec nebyl podobný kvalitativní wow efekt jako lidé zažívají třeba u Xiaomi SU7.
Zdar Max

Net.Xtreme
31. 5. 2024 • 14:30

Cenové války Číně vždy šly, pokud zlikviduje konkurenci v zahraničí, cena se zase změní…

Richard Vacek
31. 5. 2024 • 14:11

Něco takového by si evropané nezasloužili. Ti musí dál pykat za své minulé hříchy.

intago
31. 5. 2024 • 13:40

Kde bych ho asi v Praze dobíjel když není kde zaparkovat?
Kdyby vyhodili baterky a El motor bylo by z toho zajímavé auto

kareI
31. 5. 2024 • 12:46

V tom cyklu asi nemá moc velký podíl jízda s naloženym autem po dálnici co?

Petr Vojvo
31. 5. 2024 • 12:41

Článek jako z rudého práva za bolševika.
Ano, Číňané mají technologický náskok.
Zvykejte si. EU je muzeum.
Mimochodem zkratka BYD znamená Built your dream a velkým akcionářem je Warren Buffet z USA.

Názor byl 1× upraven, naposled 31. 5. 2024 12:45

Jamil
31. 5. 2024 • 12:16

Ja som práve držal v rukách čerstvý diplom, keď ČĽR povolila fyzickým osobám kúpu osobného auta, lebo dovtedy nemohli fyzické osoby kupovať osobné autá. Na to auto sa tomu konkrétnemu roľníkovi zložilo celé blízke aj vzdialené príbuzenstvo, lebo jeho cena bola porovnateľná s celoživotným zárobkom priemerného Číňana. A dnes po Šanghaji jazdí polovica áut so zeleným EČ, čínske autá zaplavujú Európu a bývalá veľmoc USA zavádza 100% ochranné clá proti čínskym autám.😀

jankomrska
31. 5. 2024 • 12:07

Jste všichni rozumbradové.
Za jakou cenu si myslíte že Škodovka nakupuje plechy 0,7mm ve svitkách?
Cena je 580 USD za tunu. Při ztrátě při střihu 30% je cena 760 USD což je cca. 17 tis. korun a na tuto cenu vyjde tunová kastle v Čechách.
Při spekulace o tom, že lisování a další zpracování je drahé si uvědomte, že ta fabrika má výkonnost 500 tis. aut ročně a celá linka je navržena tak aby zvládla více modelových řad, a více generací, takže použitelná životnost bude 15-20 let. Za tu dobu se ty stovky investičních miliard rozpustí v 10-20 tis. nákladech na vozidlo.
Nejdražší je práce a lidi, to vychází na 60 tis. na auto, a s tím se v socialisticko-komunistické Evropě nedá nic dělat, nicméně proto se čím dál tím více robotizuje. A tím je Škodovka, a nejen ona, známá, jakmile to jde zrobotizovat nasadí se levnější robot.To auto od BYD je super. Sice u nás bude minimálně za 600 tis., ale bral bych ho.
Měl bych obavy pouze o software, a zde by Evropa měla zasáhnout podobně jako u Huawei. Otázka je kdo by měl nezávisle provádět kontrolu počítačového kódu auta, a jestli by to bylo zvládnutelné. Nicméně si vydupali kontrolu kódu Windows, a to je složitější.

AirForce1
31. 5. 2024 • 11:17

Jak mi má tohle auto odstranit strach z nízkého dojezdu? Nízkého dojezdu čeho? Kam? Proč?
Nějaká retardovaná narážka na EV? To se nějak nezdařilo ne?

Názor byl 1× upraven, naposled 31. 5. 2024 11:17

Ředitel ČTÚ
Ředitel ČTÚ
31. 5. 2024 • 11:14

Určitě si přečtěte

Články odjinud