Dojezd 2000 km, cena 322 tisíc korun. Čínský BYD představil hybridní zbraň do cenové války

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 111

Názory k článku

avatar
16. 06. 2024 13:10

To jo, cena bez DPH a cla, servis bůhví kde v zahraničí. A to se vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2024 13:37

"Líbí se Vám některý? A který z nich je nejbohatší? Který z Vás je nej... Tiišee. Já to zjistím, já to zjistím".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 06. 2024 09:40

Mimochodem, jak funguje elektromobil pri povodni? U nas celkem bezny jev.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 06. 2024 07:55

No jestli jsem dobře viděl video….. motor i elektromotor umístěn před přední nápravou, obyčejné kyvné zavěšení zadních kol….., z toho usuzuji, že se jedná o náhon pouze na přední kola. To auto bude mít “vynikající” jízdní vlastnosti. Jinak auto vypadá hezky. Ale od svého auta važaduji nějakou úroveň jízdních vlastností. Na druhou stranu… za 300tis..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2024 00:59

Při takové ceně by se v ČR zastavila minimálně čtvrtina prodejů běžných neprémiových značek. Takže pak státu nezbude nic jiného než uvalení vysokého cla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 06. 2024 19:36

Při vydání dodají, že dojezd 2000km je pro benzín při pravidelném dobíjení baterie, že? 😂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2024 18:56

Rozumím správně těm počtům, že podle VTM je 80km +120km rovno 2000 km? 🤣🤦‍♂️

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2024 14:31

Paráda, 1900km na benzín a 100km na elektriku Tomu říkám dělo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2024 14:04

Za tu cenu je to v Evropě neprodejné.
Musí to stát minimálně 900 000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2024 11:06

A co z toho aute zbyde za 15-20 let... jednickova ci dvojkova Ovecka jezdi stejne i po 15-20 letech, ale tenhle cinan se mozna ani 10 nedozije... za ty prachy proste tam musi byt kompromisy v pouzitych materialech nebo necem podobnym... a to uz nezminuji nejaky krasny GPS čip a posilani soudruhum kdy a kde ses jak pohyboval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2024 09:26

10kWh baterie, v realu bude vyuzitelnych treba 8, tech 80km ujet si myslim nemuze. To bude v idealnich podminkach tak 40. Kdyz vezmu Superb, ktery ma 13 (vyuzitelnych 10), tak ten da ze zkusenosti tak 55 maximalne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2024 04:43

Jen aby v EU nedopadli jako Velká Zeď:
https://www.garaz.cz/clanek/novinky-ze-by-se-c... ...
V Mnichově už to odpískali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 22:49

Termín startu prodeje a dodávek známe. Stačí umět číst. Delivery of the new BYD SEAL U DM-i Boost and Design trim levels will start in June. The Comfort is to be expected after the summer of 2024

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
31. 05. 2024 21:40

este tam pocitajte 100.000 Kc clo a dovoz a co si este EU nachysta aby to mohlo byt pre europana zaujimave :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 21:31

Ještě, že sem pletete tu politiku.Jak může Čína zdražit, když utlumí EU automobilky?
Zdražit nebude moci, protože bude bojovat s automobilkama z Vietnamu, Indie, Taiwanu, ... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 05. 2024 18:37

Cekal jsem chrochtani místních myslitelů a voni to hejtujou. Auto za par platu s dojezdem 2000km 😃 Docela se divim, ze se vic neprodavaji oktavky s kanystrama v kufru… sen diskuteru.
Na jednu stranu chapu, ze tankovani je neskutecnej voprus. Na druhou stranu vetsina tankuje za petikilo a stejne si koupi fosil, kde tankovat proste musi. Dava to smysl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 17:04

Test auta na to či zvládne deklarovanú vzdialenosť.
https://www.youtube.com/watch... Video auta naživo
https://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 05. 2024 15:24

Aby to nakonec nebyl podobný kvalitativní wow efekt jako lidé zažívají třeba u Xiaomi SU7.
Zdar Max

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 14:30

Cenové války Číně vždy šly, pokud zlikviduje konkurenci v zahraničí, cena se zase změní…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 14:11

Něco takového by si evropané nezasloužili. Ti musí dál pykat za své minulé hříchy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 13:40

Kde bych ho asi v Praze dobíjel když není kde zaparkovat?
Kdyby vyhodili baterky a El motor bylo by z toho zajímavé auto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 12:46

V tom cyklu asi nemá moc velký podíl jízda s naloženym autem po dálnici co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 12:41

Článek jako z rudého práva za bolševika.
Ano, Číňané mají technologický náskok.
Zvykejte si. EU je muzeum.
Mimochodem zkratka BYD znamená Built your dream a velkým akcionářem je Warren Buffet z USA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 12:16

Ja som práve držal v rukách čerstvý diplom, keď ČĽR povolila fyzickým osobám kúpu osobného auta, lebo dovtedy nemohli fyzické osoby kupovať osobné autá. Na to auto sa tomu konkrétnemu roľníkovi zložilo celé blízke aj vzdialené príbuzenstvo, lebo jeho cena bola porovnateľná s celoživotným zárobkom priemerného Číňana. A dnes po Šanghaji jazdí polovica áut so zeleným EČ, čínske autá zaplavujú Európu a bývalá veľmoc USA zavádza 100% ochranné clá proti čínskym autám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 12:07

Jste všichni rozumbradové.
Za jakou cenu si myslíte že Škodovka nakupuje plechy 0,7mm ve svitkách?
Cena je 580 USD za tunu. Při ztrátě při střihu 30% je cena 760 USD což je cca. 17 tis. korun a na tuto cenu vyjde tunová kastle v Čechách.
Při spekulace o tom, že lisování a další zpracování je drahé si uvědomte, že ta fabrika má výkonnost 500 tis. aut ročně a celá linka je navržena tak aby zvládla více modelových řad, a více generací, takže použitelná životnost bude 15-20 let. Za tu dobu se ty stovky investičních miliard rozpustí v 10-20 tis. nákladech na vozidlo.
Nejdražší je práce a lidi, to vychází na 60 tis. na auto, a s tím se v socialisticko-komunistické Evropě nedá nic dělat, nicméně proto se čím dál tím více robotizuje. A tím je Škodovka, a nejen ona, známá, jakmile to jde zrobotizovat nasadí se levnější robot.To auto od BYD je super. Sice u nás bude minimálně za 600 tis., ale bral bych ho.
Měl bych obavy pouze o software, a zde by Evropa měla zasáhnout podobně jako u Huawei. Otázka je kdo by měl nezávisle provádět kontrolu počítačového kódu auta, a jestli by to bylo zvládnutelné. Nicméně si vydupali kontrolu kódu Windows, a to je složitější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 05. 2024 11:17

Jak mi má tohle auto odstranit strach z nízkého dojezdu? Nízkého dojezdu čeho? Kam? Proč?
Nějaká retardovaná narážka na EV? To se nějak nezdařilo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
31. 05. 2024 11:14

Fuj, ta zaostalá Čína

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor