Tento problém nepochybně řešily i první benzíňáky, jo takový parní stroj, ten si naštípal dříví kdekoliv, případně koně se refrešnuli v zájezdním hostinci, což byla běžná výbava měst a větších vesnic, ale shánějte někde lihobenzinovou směs nebo na co se jezdilo. Dnešní síť čerpacích stanic tu taky neni odjakživa. Co teda trochu komplikuje použití je doba čerpání, nabrat plnou nádrž trvá zanedbatelnou dobu, dobití baterky je přecejenom na dýl. Nejstarší generace na 5 hodin, nejnovější s jistými omezeními "jen" 15 minut.
Kde se bere elektřina je věc jiná, ano jistě konstatování že v zásuvce je podobné tomu, že benzín se bere u stojanu na benzince. Někdo ji musí vyrobit a dopravit, ale nevěřím, že by to vycházelo hůře, než těžba ropy a její rafinace do podoby paliva pro spalovací motory. Když chceme elektriku posuzovat od uhelného nebo uranového dolu, přistupujme tak stejně k benzínu či naftě.
Že to (v současnosti) neni plnohodnotná náhrada to snad kromě zaslepených ekoteroristů nemůže popírat nikdo. Stejně jako to, že jsou elektrická auta šíleně předražená, přitom by měla být jednodušší než klasická. Ale spíš než zlevňování elektrických se dočkáme asi zdražování těch klasických.