Dopad koronaviru je vidět i z vesmíru. Srovnejte satelitní snímky před a po vypuknutí pandemie

Od ledna pořizuje americká společnost Maxar čtyřmi satelity umístěnými na nízké orbitě Země snímky míst poznamenaných pandemií koronaviru. Obrázky dokumentují, jaký má nemoc COVID-19 dopad na lidské chování nejen v Číně, ale i Itálii a Americe.

Za několik dní vyrostly obrovské nemocnice, stejně jako se zaplnily půjčovny aut, které teď nikdo nechce. Ostatně podívejte se sami, snímky „před a po“ i s popisky najdete v galerii.

Každý týden novinky z astronomie a průzkumu vesmíru. Dozvíte se, co můžete vidět na nočním nebi, ale také o pozorovací technice, observatořích, výzkumech, objevech a zkrátka všem, co s astronomií souvisí.

Sledujte také: Vesmírné zprávy, Elonovinky, Vesmírná technikaTýden Živě

Diskuze (15) Další článek: Třetí Týden mobilně z karantény. Svět se točí dál, jen mu není moc do smíchu

Témata článku: Koronavirus, Vesmír, Z vesmíru, Země, Čína, Itálie, Dopad, Satelitní snímek, Snímek míst, Pandemie, Amerika, Vypuknutí, Snímek

Vybrali jsme 11 nejlepších monitorů pod stromeček. Od levných do domácnosti po extrémní jezevčíky pro hráče

** Vybrali jsme nejlepší monitory na práci i pořádné hraní ** Nejlevnější monitor s kvalitním panelem stojí jen tři tisíce ** Přicházejí už i první monitory s panelem OLED

Recenze hry Choo-Choo Charles. Hororovka o pavoučím vlaku, která neumí pořádně postrašit

Charles přinesl neokoukané téma a zajímavý gameplay v otevřeném světě. Na druhou stranu, se ale nedá zbavit pocitu, že hra postrádá hloubku, pocit strachu nebo dokonce samotného Charlese.

Matouš Sychra