Dopad koronaviru je vidět i z vesmíru. Srovnejte satelitní snímky před a po vypuknutí pandemie

Od ledna pořizuje americká společnost Maxar čtyřmi satelity umístěnými na nízké orbitě Země snímky míst poznamenaných pandemií koronaviru. Obrázky dokumentují, jaký má nemoc COVID-19 dopad na lidské chování nejen v Číně, ale i Itálii a Americe.

Za několik dní vyrostly obrovské nemocnice, stejně jako se zaplnily půjčovny aut, které teď nikdo nechce. Ostatně podívejte se sami, snímky „před a po“ i s popisky najdete v galerii.

Každý týden novinky z astronomie a průzkumu vesmíru. Dozvíte se, co můžete vidět na nočním nebi, ale také o pozorovací technice, observatořích, výzkumech, objevech a zkrátka všem, co s astronomií souvisí.

Sledujte také: Vesmírné zprávy, Elonovinky, Vesmírná technikaTýden Živě

Diskuze (15) Další článek: Třetí Týden mobilně z karantény. Svět se točí dál, jen mu není moc do smíchu

Témata článku: Koronavirus, Vesmír, Z vesmíru, Země, Čína, Itálie, Dopad, Snímek, Vypuknutí, Satelitní snímek, Snímek míst, Amerika, Pandemie

ŽIVĚ: Finálový víkend Sazka eLEAGUE je tu. Nejlepší týmy bojují o titul

Na For Games se rozjíždí finálové hry v Counter-Striku. Kdo si odnese vítězství? Sledujte živě!

Doupě
esportCounter Strike

Recenze filmu Duna. Kultovní sci-fi, na které určitě běžte do kina, než je zase zavřou

Star Wars pro dospělé, u nichž nás režisér Denis Villeneuve přesvědčuje intenzitou a naléhavostí své autorské vize, jak zprostředkovat románovou mytologii.

Recenze filmů